Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Publicystyka GDC Autor Bioshocka uczy, jak robić gry

21.02.2008 17:30
1
juz_sam_nie_wiem
114
Pretorianin

Dla mnie największą wadą konstrukcji fabuły Bioshocka było to, że bohater się nie odzywał

21.02.2008 17:33
2
odpowiedz
massca
0
Legend

przeczytam tą relacje jak zagram, za duzo tutaj spoilerow :)

21.02.2008 17:34
3
odpowiedz
planet killer
97
Konsul

rob facet bioshoca 2

21.02.2008 17:37
😊
4
odpowiedz
zanonimizowany425192
12
Generał

Dobrze, że Levine ma "uczniów" i dał ten wykład. Może zrobią coś równie dobrego. Po tym jak Levine'a odsunięto od BioShocka 2 niech jego twórcy wiedzą jak zrobić grę bliską doskonałości.

Choć w tym roku pojawi się parę gier, które mają szansę być równie dobre co BioShock. Moje typy to... ;)

planet killer ====> Ken Levine nie będzie robił BioShocka 2. Przynajmniej na razie nic o tym nie wiadomo.

21.02.2008 17:40
😜
5
odpowiedz
zanonimizowany496605
0
Generał

Hmm ciekawe :)
Coś dla Frediego M.

21.02.2008 22:26
6
odpowiedz
Drau
82
Legend

Mozna wiedziec skad wymysliliscie imie Kenneth ? :) Na kazdym serwisie podpisuja go jako Kevin Levine,a nie zaden Kenneth [co to za imie w ogole? w zasadzie to pierwsyz raz sie z takim spotykam].

21.02.2008 22:31
wysiak
7
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Drau --> Ja tam sie nie znam, ale czy na pewno Kevin, a nie Ken? Bo Ken to zdrobnienie od 'Kenneth'.

21.02.2008 22:46
8
odpowiedz
Drau
82
Legend

Jak mowie - czytalem z nim kilka wywiadow i zawsze byl podawany jako Ken albo Kevin, ani razu jako Kenneth. Nie twierdze, ze nie moge byc wprowadzony w blad, ale imie 'Kenneth' w odniesieniu do osoby Levine'a widze po raz pierwszy.

21.02.2008 22:57
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

Swoja droga, strona 3 artykulu - SYSTEM Shock 2, a nie Space Shock 2 :>

21.02.2008 23:50
10
odpowiedz
zanonimizowany488681
17
Chorąży

Drau-> Wejdź na stronę główną GDC. Kenneth Levine.
https://www.cmpevents.com/GD08/a.asp?option=G&V=3&id=563845

22.02.2008 10:08
😈
11
odpowiedz
dzipsi
44
Pretorianin

a według mnie to bioshock nie był tak super z nowu. był nawet przeciętny. tylko z braku laku dobry "i" kit. miał "coś" w sobie ze starszych gier ale np. system strzelanie był do baniaka a i lokacje nie były aż takie super, mało było dużych przestrzeni. Można by powiedzieć że gierka z wielkim czymś w somie ale nie dokońca dobra.

22.02.2008 10:29
😊
12
odpowiedz
zanonimizowany4207
83
Legend

Jak zwykle kawał świetnej teorii, szkoda tylko że z praktyką bywa różnie. Graczy tak naprawdę nie obchodzą przesłanki stojące za danym tytułem, tylko stopień ich realizacji. Jade Raymond też potrafiła ładnie trajkotać o Assassins Creeed, a efekt jaki jest każdy widzi, podobnie było z Warrenem Spectorem i Thiefem 3, itd. Sam bardzo lubię takie meta-dyskusje bo czasem przydają się do mojej własnej dłubaniny, tym niemniej najpierw wolę zobaczyć samą grę, a ewentualnie potem posłuchać, jak o niej mówią twórcy. Dla przeciwwagi polecam wątek na TTLG pt. "Bioshock - the game that wasn't".

22.02.2008 10:57
Hellmaker
13
odpowiedz
Hellmaker
261
Legend

dzipsi ---> "mało było dużych przestrzeni" - za to dużo pustej przestrzeni to masz chyba we łbie.
Duże przestrzenie w podwodnym mieście ? Gdzie poza pewną potrzebną przestrzenią życiową liczy się każdy centymetr ? Czego oczekiwałeś ? Dżungli amazońskiej i Nowego Jorku ?
dlatego były ciasne korytarze i małe pomieszczenia, żeby dodatkowo wywoływać u gracza pewne poczucie klaustrofobii, zamknięcia i generalnie żeby gracz CZUŁ, że to jest miejsce z którego nie ma ucieczki.

22.02.2008 14:11
14
odpowiedz
Bruniu
34
Pretorianin

Mi najbardziej w Bioshoku podobała się ta Swietna,duszna atmosfera.

22.02.2008 14:28
👍
15
odpowiedz
dzipsi
44
Pretorianin

Hellmaker- mów co chcesz ale mnie bioshock się tak mega znowu nie podobał, to dobra gra nawet bardzo dobra. Ale wole inne tytuły

22.02.2008 14:31
😒
16
odpowiedz
dzipsi
44
Pretorianin

a poza tym gostiu to super miasto co przypomina łudz podwodną. chiał być całe życie gniocie siedzieć w kajiutce 3 metry kwadratowe. ciulasie

22.02.2008 23:10
17
odpowiedz
Maxs
105
Pretorianin

spoilery :(

Publicystyka GDC Autor Bioshocka uczy, jak robić gry