City Interactive zapowiada kolejną część Mortyra
CI wydaje coraz lepsze gry i to z częstotliwością karabinu maszynowego ;)
Oby tak dalej !
W takiego Mortyra mozna zagrac, tylko zeby trwał dłużej niz 4h i mial troche wieksze poziomy.
Ostatnio zastanawiałem się nad tym, co tobi CI no i już mam odpowiedź. Ciekawe, czy będzie jeszcze lepszy niż "trójka" i TT 2
Czekam na gierkę, oby nie była gniotem jak poprzednia część. Grafika nawet ładna o_O
Już teraz mogę śmiało powiedzieć że gierka będzie miała kolosalne wmymagania, jeśli będzie miała taką optymalizację jak TT2 to dziękuję bardzo dla mnie Mortyr liczy się tylko jako 1 część.
Mam nadzieję, że to jest pomyłka, przecież gry z serii Mortyr to jeden wielki gniot, grałem w ostatnią część chyba przez 15 min i wykasowałem z dysku, całe szczęście, że to był pirat
ta gra i tak będzie do kitu.....
spaprają silnik jupiter ex (dowód:terrorist takedown 2)
dziękuję ale ja kaszan nie kupuję......
Widze ze ta kioskowa firma kolejnego gniota klepie moze lepiej zajeli by sie czyms bardziej pozytecznym jak kopanie rowow bo gry im nie wychodza.
Jak to się mówi do 3 razy sztuka.
Zbliża się Ero 2012 więc panowie z City niech lepiej wezmą łopaty w ręce.
no noo screeny prezentują się boooskooo ale zobaczymy co z tego wyjdzie
Nie ma co płakać, że zniszczą legendę, bo nawet pierwszy Mortyr był co najmniej słaby.
A ja jestem za City Interactive! Może robią gnioty, ale starają się zrobić dobre gry. Ludzi mają pewnie około 50, a mają harmonogram narzucony przez szefów ( w końcu wydają kilkanaście gier rocznie ) Jeżeli ktoś w tak krótkim okresie w tak małej grupie stworzy genialnego FPS'a to na kolanach udam się na pielgrzymkę na Jasną Góre!
City Interactive nie robi "świetnych gierek za 150 zł". Niektórzy po prostu nie czytają pism o grach i sądzą, że taki Overspeed może być świetną grą - ponieważ tanią.
LOL, najpierw kaleczyli Chrome Engine a teraz przyszedł czas na Jupiter FX. Wstyd Panowie z CI! Jeżeli nie macie pojęcia o tworzeniu gier, to proszę, nie róbcie tego!
@Azerath
Wiesz, powiem Ci ciekawostkę odnośnie tych wszystkich gniotów opartych na Chrome Engine. Otóż nie ma tam nic innego jak tylko podmienione modele! To tak jakbyś kupił od Techlandu Chrome Engine (a tym samym podwaliny gry Chrome i Chrome: SpecForce), podmienił modele, zrobił nowy teren i to wszystko. Zero programowania! Tak to robią modmakerzy i za free udostępniają a nie firma, która uważa się nie wiadomo za kogo.
Azerath---> z tego wynika, że "gry" robią za karę i w dodatku to są gnioty, ale się starają?? i co mam się rozpłakać?? to po cholerę tworzą gry?? ja nie potrafię malować obrazów i koniec...
Gry tworzą dlatego, że im za to płacą, a to, że robią gnioty to nie ich wina, nie da się zrobić super gry w kilka miesięcy. Kto wie, może gdyby CI zdecydowało się zrobić porządną grę i robiło by ją przez np. dwa lata to może stworzyli by hit!
Mortyr 1 był był nawet ciekawą grą, choć absolutnie nic nie wnoszącą do gatunku FPS. Dwójka natomiast dosłownie wbiła mnie głęboko w ziemię - w takiego gniota nie grałem chyba nigdy w życiu! Dlatego dla własnego bezpieczeństwa kolejnych części już nie tykam nawet kijem od szczotki ;)
"Gry tworzą dlatego, że im za to płacą, a to, że robią gnioty to nie ich wina"
Więc pewnie wina św. Mikołaja! Dowaliłeś tekst roku :D
Świety, probowałeś zatrudnić się w jakimś tabloidzie? Wycinanie zdań z kontekstu ci bardzo dobrze wychodzi.
oj robia casual games, takie ktore mozna kupic w markecie za dyche. I to im swietnie wychodzi, gorzej ze sciagneli do tego poziomu Mortyra.
TobiAlex -> Jeżeli myślisz że to takie proste, to czemu nie widze wysypu modów do chrome.Wiesz dlaczego?Ja wiem.
Azerath -> jest dużo prawdy w tym co piszesz, a pan Święty, cóż, pogadamy jak mamusia przestanie ci dawać kasę na CDaction,czy wtedy też będziesz robił tylko dla idei,a nie dla pieniędzy
Tartarini -> city nie robi casual games, robi gry budżetowe.Nie należy mylić tych dwóch pojęć.Casual game to jest np. Lumines
A tak na koniec, pozdrowienia od buraczanego[bo przecież większość z was za takich nas ma] dev teamu City Interactive, oddział Warszawa.Dzięki za dużo funu jaki daje nam czytanie co poniektórych wypowiadających się tu forumowych trolli
Zło NG --> ty też przyfasoliłeś.
Casual game to jest np. Lumines
Lumines jest grą logiczną, Casual to np.: Viva Pinata i seria Cooking Mama na Nintendo DS.
another crap is comming ! yeaaaaaaaa :D
@Zło NG
I tu się zdziwisz. Miałem swój projekt. Nazywał się Project Thunderbolt (nasz GROM walczący z terroryzmem). Nowe modele, nowe tereny, muza i nowa fabuła. Jeszcze nawet mam to na twardzielu jak chcesz zobaczyć. I nie napisałem, że robienie gier to prosta sprawa. Miałem okazję popracować w tej branży i wiem, że to bardzo ciężki chleb... pod warunkiem, że nie robiłem Project Thunderbolt (czyli podmiana modeli itp. :D a grę zupełnie nową.
BTW. Zło NG. Jeżeli jesteś za tego, którego się podajesz (tzn. z CI) to pewnie nawet korzystaliście z przygotowanego przeze mnie podręcznika do ChromEd'a (taki ponad 370 stronicowy z dużą ilością ilustracji :D
Remo18@ Lumines to też casual. Casuale to najczesciej gry logiczne.
Wy się śmiejecie, a CI dalej klepie "crapy" na których zbijają grube miliony zielonych papierków, nie przejmując się Waszą opinią...
Jak widać po wynikach sprzedaży tytułów CI, Waszą opinia nie przejmują się też i setki tysięcy nabywców owych crapów.
:)
Osobiście nie grywam w takie gry, ale jestem pełen podziwu dla Ci, jak pomimo wszelakiego krytykanctwa, potrafią opylać kolejne kontenery swoich gier. :)
TobiAlex --> jeżeli to jest to co widziałem to jest to najlepsza dokumentacja do Chrome Ed.A to że jedyna, cóż... ;)
CI ma swoją ligę, zobaczcie, ze Art of Murder zrobił Detalion i od razu poszły oceny w góre :D
Tak więc...oni będą dalej robic gnioty. Czy na silniku chrome'a, jupitera, sourca, unreal engine'a, byle jaki silnik... i tak to bedzie ta sama liga.
Mam nadzieję, że AoM będzie kontynuowany :D
Czy to są ci goście od wspaniałej polskiej produkcji "Wilczy Szczaniec"?
finfafin: spłycone gry logiczne, robione pod schemat. Gry z pozoru "lajtowe" ale przygotowane z myśla o dłuższym obcowaniu do nich się nie zaliczają.
A (pierwszy) Mortyr to całkiem niezła giera była. Porządna mechanika, stopniowanie wartkie i z wyczuciem. Grałem w to na przemian z Half Lifem i plamy na tle jakoś nie dało dopatrzeć.
Każda kolejna gra CI trzyma coraz wyższy poziom. Jak tak dalej pójdzie to może za 20 lat będą wydawać gry na dzisiejszym światowym poziomie ;-)
Z dostępnych broni producent podaje takie giwery, jak: Luger P08, Sten, MP40, Kar98, Stg44, Panzerfaust, Granat, Stielhandgranate i MG42.
Chyba autorowi chodziło o Grand'a, jeden z bardziej popularnych alianckich karabinów (M-1 C Grand Rifle)
neXus -> a nie Garand... ?