Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Dead Space bez możliwości pauzowania!?

11.02.2008 09:40
👍
1
zanonimizowany425192
12
Generał

O to chyba właśnie chodzi w grach, nie? Zwłaszcza survival-horrorach, do których Dead Space ma podobno należeć. Wrażenie, że jeden nie uważny krok i już po tobie :)
Mi to pasuje!

11.02.2008 09:41
2
odpowiedz
zanonimizowany1329
50
Pretorianin

W WoWie pauzy nie ma, apteczek w czasie walki tez nie mozna uzywac, i jakos wszyscy graja :) No coz, czasami trzeba sie schowac za rogiem, spokojnie sie opatrzyc, a potem wyskoczyc na paskudnych Obcych i wyladowac caly magazynek - tak, jestem w stanie to sobie bez problemu wyobrazic :D

11.02.2008 10:06
3
odpowiedz
Volvox
99
Pretorianin

A w jakiej grze akcji mozna wlaczyc pauze i nalykac sie apteczek?!

11.02.2008 10:11
Łosiu
4
odpowiedz
Łosiu
276
Najsłynniejszy półprezes

GRYOnline.pl

na przykład - Resident Evil

11.02.2008 10:13
CreaToN
5
odpowiedz
CreaToN
69
Generał

No nie wiem, moim zdaniem pauza powinna być możliwa w każdym momencie gry.

11.02.2008 11:32
6
odpowiedz
zanonimizowany342954
23
Legionista

W żadnej grze internetowej nie ma pauzy (tzn. jest ale gra sie nie zatrzymuje) i tak mi i jak sądze większości osób nie przeszkadza

11.02.2008 11:40
7
odpowiedz
zanonimizowany486144
68
Generał

Dobry pomysł. Mam nadzieję, że wykonanie również będzie bez zarzutu.

11.02.2008 11:43
8
odpowiedz
zanonimizowany481510
14
Senator

Dla mnie dyskwalifikacja, taka sama jak np. konsolowe savepointy. Od takich wynalazków powinien być oddzielny tryb jakiś hardcore, insane czy jak tam zwać. Dla ludzi, którzy grę traktują jako rozrywkę a nie źródło frustracji i nie mają całego dnia na granie, jak chińskie nastolatki, takie rozwiązanie może być poważnym argumentem do nie kupienia gry.

11.02.2008 13:14
9
odpowiedz
ozyrys1
33
Legionista

Provos=>dokładnie,nie każdy ma czas na czajenie się za rogiem ,gra powinna być przecież dla rozrywki a nie frustracji,kto ma czas niech gra w innym trybie,o ile oczywiście będzie ale wątpię,gra powstaje najpierw dla konsol..

11.02.2008 15:25
10
odpowiedz
Drau
82
Legend

Nie masz czasu na skradanie sie? Nie graj w tego typu gry i problem znika.
A checkpointy w dzisiejszych produkcjach sa dosc sensownie porozmieszczane w ciagu grania, wiec nie wiem o jaka frustracje czy tracenie czasu chodzi.

11.02.2008 18:44
11
odpowiedz
zanonimizowany342997
38
Pretorianin

Pauza ok, ale tzw. save'y w odpowiednich miejsca sux totalnie i w pełni zgodze sie z przedmówcami, bo nawet jeśli jest dobre rozmieszczenie to czasem trzeba oderwac sie od gry, a zaczynac od jakiegos wczesniejszego momentu (w niektorych grach moze to byc nawet x godzin) to tragedia. Teraz już mało takich gier, wręcz wszystkie sa robione "dla wszystkich", a nie dla wyjadaczy (pamietam gre na psx bez mozliwosci save :/)

12.02.2008 01:06
12
odpowiedz
zanonimizowany346178
40
Pretorianin

ozyrys, provos -> jesli nie chcecie frustracji, horroru, klimatu zaszczucia, a bardziej rozrywke i beztroskie prucie do obcych, to chyba na X360 i PC jest taka jedna gra. jak sie nazywala... chyba Gears of War czy jakos tak.
btw provos <- kto ci powiedzial, ze chinskie nastolatki maja caly dzien na granie? czym popierasz to stwierdzenie?

12.02.2008 01:11
Stranger.
13
odpowiedz
Stranger.
209
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Idiotyczny pomysł. Z RE już coś takiego próbowano (Outbreak), ale widać patent się nie przyjął. ;)

Wiadomość Dead Space bez możliwości pauzowania!?