Pierwsze oficjalne screeny z gry Tomb Raider Underworld
no przy zbliżeniu wszystko wygląda bardzo ładnie, tylko dlaczego lokacje są takie ciemne i ponure.
Ehh kiedy ta lara nauczy się ubierać "odpowiednio" na pogodę
Nie stekaj, ty bys zaraz lare ubral w plaszcz przeciwdeszczowy, bez jaj.
A tutaj rowniez bardzo ,,smaczny" screenik.
no.. jesli in-game lara bedzie wygladala tak, jak na twoim screenie, to bedzie rzeczywiscie milo
Piękne, ale twarz Lary nie za bardzo mi się podoba
Taka Ewa Sonnet w wydaniu bojowym ;P
mi najbardziej przypomina bohaterke heavenly sword
Drau, jak ona tak bedzie wygladac to polowa graczy nim zacznie grac to najpierw sobie...
Grafika jeszcze bardziej szczegółwa niż w trybie next-gen w Legend. Konsolwcy już mogą zacierać ręce, a my PC'ciarze bedzięmy płakać nad wymaganiami xD (chyba, że po raz trzeci użyją tego samego silnika)
Buncolex ----> zboczek....
Jasne że to wstawka filmowa(takie najlepiej wyglądają w HD)
A ja powiem, że jak już o grafice mówimy, to jest ona na prawdę bardzo zbliżona do tej z Legend w trybie next-gen.
Szkoda, że nie mam porównania obu Lar, ale wydaje mi się, że w obu tytułach wyglądała wręcz identycznie.
Tak, to nadal ten sam silnik (zresztą nie widać tego?) a wymagania pewnie znów będą śmieszne, tak jak w Legend na full detalach.
BuncoleX -> Wypas screen. Aż musiałem poprawić...
...się na krześle :P
Tylko, że znów biust przesadzony :P
tankem
Chodzilo mi o to, ze polowa graczy bedzie musiala wziasc sobie cos na uspokojenie nim zacznie grac. ;)
A ty co sobie pomyslales?! Kto tu jest zboczkiem?! Glodnemu chleb na mysli... tyle powiem na twoj temat. :P
zatem możemy się spodziewać bardzo ładnej grafiki w deus ex'ie 3....... ;)
TRX i BuncoleX ---> hehehe... wiem co macie na myśli tylko chyba fora pomyliliście bo to jest formum o Tomb Raiderze Underworld a nie o.... hmmmm xxx :D
A co do screenów no faktycznie Lara pięknie wygląda tylko że niektóre screeny są zbyt pixelowate polecam te same zobaczyć w HQ http://www.tombraiderchronicles.com/underworld/screenshots_360_01.html
Ach silnik graficzny ten sam co był w TOMB RAIDER LEGEND tylko mocno zmodyfikowany.
PawelBJ ====> oczywiście, że to będzie ten sam silnik co w Tomb Raider: Legenda i Tomb Raider: Anniversary. To widać nawet na pierwszy rzut oka. Oczywiście będzie on zmodyfikowany, ale wymagania Tomb Raider: Underworld na pewno PeCetowców nie zaskoczą ani nie zniechęcą.
Obstawiam, że minimalne wymagania Tomb Raider: Underworld dla Windows XP, na których ta gra będzie chodziła płynnie będą mniej więcej takie:
1. procesor - 2,4 GHz 1-rdzeniowiec (zalecane Celeron Dual Core)
2. RAM - 1 GB (zalecane 1,5 GB)
3. karta graficzna - 128 MB (zalecane 256 MB)
a więc standard i nic przerażającego jak na końcówkę 2008 r.
PS. Ten engine to chyba nawet jest ten sam (oczywiście zmodyfikowany), który Crystal Dynamics użyło do Legacy of Kain! No cóż, w końcu Bethesda do Fallouta 3 też używa tego samego engine'u (oczywiście zmodyfikowanego), na którym chodzi Morrowind, a CDP Red do Wiedźmina użyło tego samego engine'u (oczywiście zmodyfikowanego), na którym chodzi Neverwinter Nights :)
TRX ====> nie no, aż tak podobne to nie są. Podobno zrobili ją zupełnie od nowa, a nie ulepszyli tę Larę z Legendy i Anniversary.
Niom, ten engine gry jest zupelnie niezly, sam na swoim zenujacym kompie gralem w Legende na maksa, tylo ze bez opcji next gen. Wiec sadze, ze kazdy normalny/ przecietny komp w dzisiejszych czasach smignie TR U.
Igierr- fan Sagi o Wiedzminie?
Gdyby nie Lara na screenach to powiedziałbym, że to Alone in The Dark...
Fajne screeny zebu lara wyglądala tak bardzo realistycznie
PawelBJ kolejny burak konsolowiec piszacy o wymaganiach
mariola288 ====> przecież on napisał "a my PC'ciarze". Choć faktem jest, że jego obawy odnośnie wymagań są nieuzasadnione.
Engine ten sam, ale grafika względem Legend (nawet Next Gen) dużo lepsza.
Sama postać Lary składa się z zdecydowanie większej liczby polygonów, rozdzielczość tekstur także wyraźnie wyższa, a przede wszystkim grafika została "dopakowana" masą efektów specjalnych które w poprzedniej części nie występowały.
Sumarycznie grafika nowej części na pewno znacznie zyskała na realiźmie. Problem sterylności czy też "plastikowości" oprawy wizualnej "Legendy" tu nie występuje praktycznie wcale.
Wygląda naprawdę świetnie, gdy tylko złoże nowy komputer to zabieram się za trzy ostatnie części.
mariola288 ------> skoro już ci odbija to zobacz do wątku wymagań AC
Gra będzie super wypas. Gdyby tylko lokacje były dość rozmaicone, fajnie że bedzie na PS2(może to nawet nie ostatnia część na tą platforme...) jestem ciekaw czy tym razem dadzą jakieś kolosalne momenty 100 metrów nad przepaścią z QTE.
Gra prezentuje się świetnie. Myślę że będzie przynajmniej tak dobra jak Anniversary.
Prezentuje sie OK. Cieszy wysoki polycount modelu Lary, martwi jednak uzycie tak wielu bumpow i normalmap na tych wszystkich ruinach, bo przy slabym AA, te chropowatosci powierzchni beda pieknie migac na ekranie..
Kurde ale smaki robia te screeny już nie moge się doczekać aż gierka ujrzy światło dzienne..... Pycha! A Lara wcale niczego sobie .... laska jak laska nie napalajcie się tak :D
Fajne. Mi się bardzo podoba. Trochę mroczne klimaty (okolice), ale deszczyk już jak najbardziej mi odpowiada. Nie mogę się doczekać!