Beta Killzone 2 dopiero w przyszłym roku
Że co? LOL. Nawet nie wiadomo kiedy dokładnie wyjdzie COD5. Poza tym nie wiadomo jaki będzie COD5. A sam killzone jest zuełnie inną grą.
ty gadasz o cod 5 nie dawno wyszla 4
przeciez oczywiste ze w planach bedzie COD5 ale nie ma co porywnywac go do KZ2...
Nie rozumiem tej całej afery z Killzone 2.
Jedynka była taka sobie.
To jednak prawda, że teraz grze wystarczy obłędna grafika żeby gracze byli przeszczęśliwi :P
Ta gra zyskała sławe dzięki renderowi i tyle.
@slimok: o ile pamietam, K2 mial byc konkurencja [o ile wrecznie killerem] Halo 3. Poza tym, czyzbys tak sie bal o te rzekome 'wymiatanie' K2, ze - na dobra sprawe - porownujesz ja do nieistniejacej gry [nawet nie zapowiedzianej]?
Ciekawe rozumowanie...
@Windows XP 16: moze i tak bylo, ale nie mozna powiedziec, ze udostepniony footage z aktualnego gameplaya nie robi wrazenia [graficznie, bo sama mechanika gry jako taka jest w sumie nieznana].
Drau - Killzone nie miał być żadną konkurencją Halo. To wszyscy dokoła a głównie gracze robią z tej gry konkurencję Halo.
A poza tym jeżeli KZ nie robi graficznie wrażenia to ja przepraszam. Pokaż mi drugą grę w której tak jak na pokazywanych fragmentach KZ jest zrealizowane oświetlenie, dynamiczne cieniowanie i tego rodzaju stuff. Grafika w grach to nie tylko tekstury ;)
@Windows XP 16: moze i tak bylo, ale nie mozna powiedziec, ze udostepniony footage z aktualnego gameplaya nie robi wrazenia [graficznie, bo sama mechanika gry jako taka jest w sumie nieznana].
Grafika robi wrażenie, przyznać muszę :)
Ten screen może nie. Ale albz w którymś temacie dał screena z najnowszego trailera i to mnie zamurowało :)
Mam :)
No nie mów że to nie robi na tobie wrażenia ;)
Takie jakieś strasznie rozmazane, to obok chyba ładniejsze. Tak na marginesie to widzę że obecnie jest tendencja do robienia takiej rozmazanej, rozdyźdanej grafiki, co gorsza nie tylko na konsolach, co bardzo mi się nie podoba, troszkę jak u krótkowidza bez okularów:-)
Rozmazy są teraz praktycznie wszędzie. Tak bywa. K2 wygląda moim zdanie conajmniej dobrze a do premiery jescze troche czasu. Obiektywizmy trochę a fonboizm=OFF ;))))
Nie twierdze że źle pomimo iż jestem zatwardziałym PCtowcem, ale tak szczerze to wydaje mi się że tak na prawdę to nie ma powodu do wielkiego zachwytu już COD4 wygląda sporo lepiej niż K2.
graficznie Killzone 2 wygląda świetnie przede wszystkim dlatego, że ma swój silnik, a nie jakiś kolejny wariant Unreal Engine. Dodac do tego swietne oswietlenie i bogactwo otoczenia, stonowane kolory i te wlasnie bardzo fajne rozmycia broni na pierwszym planie i mamy prawdziwą ucztę dla oka...
jak będzie w sferze grywalnosci ? tego pewnie jeszcze jakis czas sie nie dowiemy, ale to ma byc shooter, wiec zapewne "idz i strzelaj" pytanie tylko czy bedzie tak swietnie oskryptowane jak Cod4 czy bedzie raczej wieksza swoboda... osobiscie wolalbym wszechobecne skrypty, bo wlasnie dzieki nim gra jest naprawde niesamowita niech za przyklad posłuży Half-Life.
Jak ktos chce swobody to niech pogra w mmorpg, shootery powinny byc realizowane jako interaktywne filmy :)
Miałem dla porównania w poprzednim poscie zamieścić ten screen ale coś nie wyszło :-( Więc jeszcze raz CoD4 w porównaniu z K2 moim zdaniem Cod jest zdecydowanie lepszy
Piotr44 - zwróć uwagę, jak w tej scence którą zamieściłeś rozchodzi się światło. Kilka 'punktów' na żołnierzy, ziemia odbija światło z całej sceny, ogólnie rzecz ujmując, mało 'prawdziwie'.
Tekstury są świetne ale jak już pisałem, grafika to nie tylko tekstury, ważne jest jak obrazki zostaną wprawione w ruch. I dzięki technice 'defferred rendering' świat kreowany w Killzone jest trochę bardziej prawdziwy niż w COD4, który oferuje świetną, czystą grafikę z efektami ale widać że to wszystko 'już było'
Najkrótsza lamerska definicja tej techniki wzięta z sieci:
Well, a deferred rendering engine separates lighting from drawing geometry. In a traditional forward renderer, you run a pixel shader to sample the material properties (the texture, reflection, et cetera), add the influences from all of the lights, and write out the complete pixel. In a deferred renderer you write out the surface properties (texture, specular intensity, et cetera) first, and then perform lighting on the pixels in screen-space.
A tutaj slajdy z prezentacji jeżeli kogoś interesuje strona techn.
http://www.guerrilla-games.com/publications/dr_kz2_rsx_dev07.pdf
@albz74 [ Legend ] : przeczytaj mojego posta na temat wrazenia jakie robi K2 raz jeszcze, dobrze? Chyba mnie nie zrozumiales, bo wlasnie napisalem, ze coby nie mowic, to pod wzgledem grafiki robi wrazenie.
@piotr44: to ty jeszcze nie wiesz, ze ogladanie statycznych screenow [podkolorowywanych regularnie, tak w ogole] ma sie nijak, do aktualnego, ruchomego footage in-game? Ja w zasadzie juz nawet na screeny uwagi nie zwracam, a siegam tylko po materialy z gametrailers, inaczej naprawde ciezko cokolwiek ocenic
Drau - rzeczywiście, nie zauważyłem potrojnego przeczenia :D