Japońska premiera Gran Turismo 5: Prologue 13 grudnia
famitsu twierdzi ze zna zarowno ceny jak i inne szczegoly dotyczace gt5:p
http://ps3.ign.com/articles/821/821020p1.html
No a gdzie informacja o tym że w końcu w GT pojawi się Daytona ?:P
GT 5 wygląda obłędnie, to ultrarealistyczność w czystej postaci, nawet na niektórych zdjęciach trudno rozróżnić które zdjęcie zostało zrobione w rzeczywistości a które to shot z gry.Takiej grafiki dzisiejszy xbox nie masz wygenerować jak i większość PCetów.Na przykładzie tej gry widać bardzo dokładnie super moc PS3, a podobno GT 5 wykorzystuje tylko 40% mocy!!!
Najlepiej zrobimy, jeśli nie będziemy zwracać uwagi na wywody naszego fana PLAYSTATION 3. Ale muszę przyznać, ze GT V wygląda bardzo ładnie, aczkolwiek PGR IV, czy nowy Need for Speed powinny mnie zadowolić (jeśli nie pełne to chociaż wersje demo).
zbla.. poddaje sie.. pierwszy raz wracam do pracy z przyjemnoscia.
cioruss- niezły jest, co ? :) szybko za mną zatęsknicie :D
cioruss-->Zbla ma też swoje plusy np. zekke przestał się udzielać na forum :)
albz - ty chociaz podajesz linki, czasem zdarza ci sie popatrzyc na sprawe z drugiej strony ;) a on... coz - zywy przyklad czlowieka zaprogramowanego
albo robiacego sobie z nas jaja =]
W GT5 rewelacyjnie wyglądają samochody w które Polyhony wpakowało po 200 000 polygonów. Jednak otoczenie tras imho wygląda kiepsko i to jest właśnie cena za obłędnie wymodelowane auta.
Jako całość zdecydowanie bardziej podoba mi się oprawa PGR 4. Na auta dali "tylko" ~90 000 polygonów za to otoczenie wygląda o niebo lepiej niż w GT5. Wraz z genialnymi efektami pogodowymi finalny efekt jest lepszy niż w przypadku dzieła Polyphony.
Zresztą w GT zawsze tak było. Cała moc GPU szła w auta, reszta się nie liczyła.
Należy też odróżnić filmiki promocyjne od filmików robionych w trakcie gry....
NFSV Fan - należy również odróżnić grę o statusie 'Gold' od gry która wyjdzie za jakiś rok :)
Mi się nawet podoba Forza Motorsport 2. Nie jest może tak "obłędnie" piękna jak Gran Turismo 5, ale ma coś w sobie.
Wydaje mi się, że jak to zwykle w GT, grafika będzie zajebista, a model jazdy "taki se".
CWSerek - model jazdy 'taki se' jest taki se nie bez powodu - ta gra ma się sprzedawać nie tylko z braku konkurencji. Poza gadaniem o ultrarealizmie i konsultowaniem z zawodowymi kierowcami wyścigowymi ludzie z PD robią normalne focus testy i dopasowują do gustów większości.
Żaden model jazdy w grze nie jest prawdziwy a już na pewno nie ten z FM2.
albz74 -> model jazdy z FM2 ma dużo wiecej wspólnego z realnyą jazdą nizsi e niektórym wydaje, no trochę trudno wyczuwa sie zerwanie przyczepności przy hamowaniu (nie ma tego wyczucia pedału hamulca co w realu, szkoda że nie ma obsługi G25). Przy jeździe bez wspomagaczy i na kierownicy gra jest naprawdę trudna. Brak przeciążeń czyni ją trochę łatwiejszą niż real, podobnie jak ograniczony skręt w kierownicach dostępnych do x360. Jęsli Polyphony nie ulepszą zdecydowanie modelu jazdy (zachowanie opony -nagrzewanie się jej, nagrzewanie się hamulców itp, dziwnie działający ręczny, model jazdy po szutrze to też dobre pole do ulepszeń) który ciągnie sie chyba od GT2 to cieńko widzę porównanie GT5 z Forza 2. Ale mimo wielu obaw kupie sobie PS3 w chwili gdy pojawi sie GT5.
do tych co najezdzaja na model jazdy w GT - ta gra nigdy nie miala byc calkowicie realistyczna, "the real driving simulator" to tylko marketingowa papka. model jazdy zostal stworzony tak zeby byl niesamowicie grywalny, i to sie polyphony udalo doskonale - nigdy w zadna serie wyscigowa nie gralem tylko co w gran turismo. i podejrzewam ze maksymalnie realistyczny model jazdy grywalnosc by po prostu zepsul dla wiekszosci graczy (dlatego w gt5 maja byc 2 modele jazdy, dla normalnych i hardcore'owych kierowcow).