Demo Bioshocka na PC jeszcze przed premierą gry?
Polecam ten link: http://stage6.divx.com/user/kalkan/video/1520342/BioShock-demo-gameplay pokazuje gameplay z demka w bardzo dobrej jakości.
Czekam niezmiernie na demko, liczę, że do 21 sierpnia jakoś uda się to twórcom, bo zapowiada się smakowity kąsek.
Na gametrailers jest filmik, pokazujący gameplay z demka. Woda - prześliczna! :)
DomPas -> Dzieki, warto zobaczyc.
Oj jest na co czekać.
Klimat gra ma przedni.
Wczoraj w dobre 15 osób przechodziliśmy demo i wrażenia były bardzo podobne.
Muzyka + oświelenie + odgłosy - SPLAT!
Grafika może i nie jakaś przełomowa, jednak w zupełności wystarcza by budować klimat wraz z resztą elementów.
Obejrzałem film z gameplaya i utwierdziłem się w przekonaniu, że sterowanie padem w grach typu FPP/FPS to pomyłka. Co zaś się tyczy samej gry, zagram zapewne w demo, dla zasady...
Goozys - grałem na padzie i bym polemizował. Fakt mysz+klawiatura to to nie jest ale daleki jestem od przekonania, że używanie do FPS pada to pomyłka.
Tez już sporo FPS przeszedłem na konsolach i być może właśnie w BioShock jest to w jakiś sposób zrewolucjonizowane, ewentualnie dobrze pomyślane. Ale na filmie wyraźnie widać, że grający ma problemy z precyzyjnym trafieniem wroga, a wtedy gra zamienia się w rąbankę na ślepo :) Jest tam chociaż zaimplementowany minimalny autoaim?
Jest autoaim - przynajmniej miałem takie wrażenie podczas strzelania (i to całkiem mocny).
[9]Goozys[DEA]-->Zgadzam się z tobą w 100%, walka w Bioshocku jest bardzo chaotyczna.Grałem w wiele FPS'ów na konsoli, i nigdy nie miałem takich trudności w trafieniu w przeciwnika co w BioShocku.
Logadin-->Ty chyba nie grałeś w grę z autoaim'em, w BioShocku go nie uraczysz.
rafaleon - strzelałem z pistoletu ładnie obok stworaka, a jednak dostawał (no chyba, że rewolwer wali jak strzelba) :))
No nie wiem ja autoaim'a w tej grze nie wyczułem.
Poza tym w demie denerwowało mnie wolne przełączanie pomiędzy bronią a (plasmoidem?), zanim moc mi się uaktywniła przeciwnik zdążył mnie już uderzyć/postrzelić.Kolejną rzeczą która była nie tak, był brak automatycznego przełączenia broni po skończeniu amunicji na tą która ją ma.No i w końcu ostatnim mankamentem jest to że trzeba dobrze ustawić jasność w grze, bo jeśli sie tą opcję, mówiąc trywialnie oleje można się tylko do tej gry zrazić.
Coy-->W Fear'a, w którym też nie ma autoaim'a gra mi się świetnie, a celowanie nie sprawia mi żadnego problemu, a w BioShocku strzela się po prostu na oślep.
autoaima nie ma, celowanie wcale takie ciężkie nie jest, wystarczy troche wprawy
rafaleon fakt automatyczna zmiana broni po wyczerpaniu amunicji byłaby mocno wskazana. Mnie z kolei z początku zraził fakt, ze postac sunie po ziemi niczym łyżwiaż po lodzie - zupelnie jak w HL2, nie ma tego "kolebania" podczas stawiania krokow...
pewnie można w opcjach wybrać autoaima - bo jak wyjaśnić to że raz jest a raz niema ?
zresztą autoaim w fps ? gosh... jak można tak kaleczyć grę X_X
bo jak wyjaśnić to że raz jest a raz niema
ke ? nie uswiadczylem autoaima w demku, wiec nie rozumiem stwierdzenie, ze raz jest a raz nie ma...
teraz to już się nie opłaca z tym demem, 5 dni przed premierą, chyba że premierę gry opóźnią
Czemu niby sie nie oplaca? Ja rzadko kupuje gry w ciemno, same filmiki niespecjalnie mnie przekonuja do wydania sporego szmalu na gre, jakakolwiek. Sciagne demko, obejrze, to moze i kupie.
Czepiacie się..jak wam się nie podoba gra to nie grajcie i tyle...takie bzdety,do których sie przyzwyczajamy w czasie rozrywki to praktycznie mini błedy,cieszcie się,że produkt jest dopracowany prawie pod każdym wzgledem do perfekcji co dziś jest żadkością w erze pathy itp.
Mógłby mi ktoś zatem wyjaśnić na czym polega auto-aim w grach konsolowych, bo grałem raptem w jednego FPS-a na Xboksie, właśnie w Bioshocka parę miesięcy temu i nawet jeśli niedokładnie strzelałem (a to zdarzało mi się nagminnie), to i tak raniłem wrogów. Więc moim zdaniem AA jest, albo przynajmniej był, bo może teraz wyłączyli.
U.V. - a pograj w GRAW2, to może nie FPS ale zwrócisz błyskawicznie uwagę jak celownik 'przykleja' się do przeciwnika jak tylko zbliżysz go do sylwetki.
autoaim jest na przyklad w crackdown, gdzie celownik przykleja sie do przeciwnika, niedokladne strzelanie jest chociazby w G.R.A.W 2 gdzie na dobrą sprawę nie trzeba zbytnio silić sie na celnosc, a wroga i tak sie ustrzeli :)
"celownik 'przykleja' się do przeciwnika jak tylko zbliżysz go do sylwetki" ====> i dlatego właśnie - oprócz konsolowego HUD-a - PeCetowe sterowanie myszka+klawiatura jest dla mnie lepsze :)
nie przejmuj sie, wiekszosc niepelnosprytnych tak ma. Ale podobno da sie to leczyc. Najpierw musisz sie nauczyc zuc gume i chodzic jednoczesnie i rozwijac zrecznosc. Z czasem samo przyjdzie.
Widzę, że Tzymische_3 w formie dziś :D
PS. Ciekawe kto ściągnie demko na PC ważące nie dużo mniej, niż wersja na torrencie :/
... innymi słowy autoaimy dzielą sie na 2 podsekcje:
1. to "autoaim aka DN3D" (a może to doom był pierwszy ?)
2. to mówiąc w prostej formie "stick autoaim" (przez wrednych nazywane "sick autoaim" :P)
i teraz drodzy konsolowcy powiedzcie który rodzaj autoaima jest w bioshocku a nie chrzanicie że raz jest a raz nie ma ( a być musi)
do Tzymishe_3
jeżeli chcesz koleś prawdziwego treningu zręczności to graj z zawodowcami na multi w fps (quake 3 jest dobry bo szybki) na pc... bosh jak widziałem jeden filmik z popisami jednego zawodowca to bałem się przeciwko doświadczonym grać... do czasu aż pojąłem że to mogło być pozorowane...
do Haron
ty chyba nie doceniasz piratów XD
nie ma zadnego demo na torrencie!!