Twórcy gry Too Human pozywają do sądu Epic Games
"pozostawione wsparcia ze strony Epic" - chyba pozbawione wsparcia ?
co do samego newsa - jestem ciekaw czy to prawda, czy też Silicon Knights próbuje teraz przenieść odpowiedzialność na Epic za niewydanie Too Human w ustalonym wcześniej terminie. Innym developerom nie przeszkodziło to w wydaniu swoich gier opartych na UE 3 (vide Rainbow Six: Vegas).
Hehe...chca odzyskac kase wrzucona w te szmire. Otrzymali silnik UE3 w listopadzie 2006 a dopiero teraz oglosili, ze to troche za pozno?
Niech jeszcze zmienia tytul na Too Human Forever...i wszystko jasne.
Wobec takich faktów firma Silicon Knights postanowiła zerwać umowę i stworzyć od początku własny silnik, który wykorzystany będzie w Too Human.
Teraz możemy być pewni, że Too Human nie wyjdzie wcześniej niż DNF :)
Wg mnie nie moga teraz mysles o pisaniu silnika. Gra siega korzeniami PSX, jezeli teraz jej nie wydadza to juz nigdy nie dadza rady.
Ta gra miala byc trylogia, w takim tempie nie dozyje trzeciej czesci:P
"Złej baletnicy, przeszkadza i rąbek u spódnicy" - tyle komentarza z mojej strony.
Dobrze chłopaki myślą poczekają jeszcze z 3-4 lata i będzie UE 4, po co w starą technologię z UE 3 inwestować?
No cóż, jak żaba nie umie pływać to mówi, że woda za rzadka. Niech lepiej ten cały Silicon Knights przestanie robić już tę grę bo tylko się ośmieszają, a swoje niepowodzenia i ciągłe opóźnienia zwalają na innych.
Napisanie nowego silnika potrwa ze 2 lata, zrobienie gry na tym silniku 1,5-2 lat, choć w przypadku firmy składającej się z takich programistycznych nieudaczników może to potrwać nawet i ze 4 lat. Tak więć MOŻE na Euro 2012 Too Human zawita na Xbox :)
Podobno to ma być trylogia, więc ostatniej części można się spodziewać mniej więcej wtedy, gdy Białoruś wejdzie do UE...
To jakaś bzdura, nie sądzę, żeby pisali grę od nowa. Natomiast jeśli opóźnienie było... to niezależnie od naszych komentarzy, za opóźnienia się płaci. Ciekawe tylko, dlaczego wyszli z tym teraz, 8 miesięcy po fakcie.
Odnosnie enginu SK:
"According to the suit, it now appears that the company has indeed developed its own engine, dubbed "The Silicon Knights Engine," which is described as an "enhanced" version of Epic's engine. The suit alleges that "actions and the consequent increasing delay and cost of development of Silicon Knights' own game caused by the unworkable Engine" lead to the decision. The document also notes that Epic's code will be entirely dropped from the game following Too Human's release."
Zrodlo: http://www.shacknews.com/onearticle.x/48041
O rany !! Kupili UE i zdziwieni że się gra sama nie robi !!!!
A na serio - Epic padł ofiarą swojego sukcesu- firma liczy ~70 osób i nie ma zasobów do pisania gier i wspierania takiej rzeszy klientów - w końcu mało która firma z branży nie kupiła ich silnika.
Epic w swoich grach jest zazwyczaj parę wersji kodu dalej od swoich licencjobiorców, dlatego Gears of War wyglądają tak jak wyglądają, a dajmy na to Fatal Inertia, hm, również wygląda jak wygląda :D A Frame City Killer to w ogóle nie wygląda bo sobie nie poradzili z enginem.
Najlepsze rezultaty daje jednak własny silnik, to co prawda komplikuje sprawy dla małych studiów, no ale albo się samemu napisze, albo posadzi 10 misiów do UE na pół roku i będą wszystko wiedzieli na jego temat.
Cała więc nadzieja w tym, że część twórców da sobie spokój z Unreal Engine 3 i zakupi CryEngine 2 lub Offset Engine! ;)
Skoro juz mowa o silnikach, to moze wiecie czy ktos uzyl pierwszego CryEngine do czegos innego niz Far Cry?
TeadyBeeR ====> ja wiem tylko o grze Aion - MMO, które dopiero wyjdzie w tym roku.
Ale co tam CryEngine, jeśli CryEngine 2 jest o wiele lepszy, a prawa do niego zakupiło już chyba trzech deweloperów (niestety w tym jeden chcący stworzyć na tym silniku grę MMO).
Czyli poczekamy jeszcze z kilka lat na Too Human