Enemy Territory: Quake Wars [PC]
Mi sie jedna rzecz nie podoba. Bronie mają stanowczo za duży rozrzut :/ Żeby trafić przeciwnika Laceratorem trzeba sie troche natrudzić
swietny tekst, dzieki:) teraz tylko czekac na premiere.
Ja bym się do broni nie przyczepił. Pojazdy mnie trochę irytują, bo w ET ich nie było.
no to tylko trzeba troche poczekać
Za raz, za raz nie rozumiem jaki jest sens zabawy w Covert Opsów i przebieranki, skoro jak dalej czytamy:
"...czy zdarzyło wam się kiedyś oberwać od kolegi z drużyny podczas paradowania w mundurze wroga? Pewnie nie raz i nie dwa. W Quake Wars ten problem nie występuje, ponieważ nad głowami graczy umieszczone są trójkąciki – zielone dla sprzymierzeńców i czerwone dla wrogów..."
Hmmm...
Sandro, rozeta istnieje, może nie ma wszystkich "gadanych" opcji ale te najważniejsze są.
Piotr44, wrogowie cie widzą jako zielony trójkącik
a odgłosy stroggów moim zdaniem są bardzo klimatyczne
Piotr44 - Zakładając mundur wroga jesteś dla obu drużyn widoczny jako sprzymierzeniec. Dzięki temu zabawa w Covert Opsa ma sens, a jednocześnie nie ma ryzyka, że kumpel przez pomyłkę właduje ci serię z karabinu w plecy.
ransly - kurczę, serio? Muszę to sprawdzić.
Nie mogę sie zgodzić z autorem recenzji QW odnośnie "braku rozety komunikacyjnej;".Wręcz udoskonalono do perfekcji względem starego ET.Druga sprawa to nie jest nowy BF lecz nowe ET więc jakie kolwiek porównanie z BF nie ma najmniejszego sensu.Co tak wszyscy uczepili się tego BF2?Jestem starym graczem ET i czekałem na nowe ET i się doczekałem, ale nie pamiętam bym wypatrywał nowego BF.
Owszem sama recenzja jest napisana pięknym naszym ojczystym językiem i za to należy się pochwała.Żadko spotyka się tak ładnie napisanej recenzji.
Rzeczywiście, nie zauważyłem tej rozety. A porównania do Battlefieldów (nie do konkretnego BFa!) są uzasadnione, choćby dlatego że obie gry należą do tego samego gatunku. Poza tym, po premierze BF2142 setki razy słyszałem: "Cienizna, ET: QW zeżre gierkę na śniadanie", toteż nie byłbym sobą, gdybym choćby słowem nie wspomniał o BFach :)
Swoją drogą masz rację - QW to takie ET2, o czym zresztą betatest mówi.
pewnie ze uzasadnione porownanie, szzczegolnie do BF2142 : )
a gra imo bardzo dobra, tak jak ciezko (w sensie, ze jakos mi nie podchodzilo) mi sie gralo w ET, to tutaj jest ok ;) Dla mnie c4 (bomba ;D) ;) Oby cena byla przyzwoita ;)
Shalashaska --> Też do dziś nie rozumiem porównania z BF2. Ja tam w tytule widzę Enemy Territory: Quake Wars.
Sandro --> Broń Stroggów nie jest niezbalansowana. :) Pisałem o tym w wątku o becie.
Ludzie muszą zmieniać magazynki, ale broń Stroggów się bardzo szybko przegrzewa - podczas takiego przegrzania nie da się zmienić pukawki na żadną inną. Wróg wtedy jest bezbronny i trzeba być naprawdę nie teges, żeby nie upolować takiej osoby. :P
Może ktoś dać CD do bety bo się nie złapałem a jestem wielkim fanem Et i chciałbym sobie wypróbować QW ;]
To tak jakbym ja porównał RTCW do BF.Otóz BF powstał na bazie RTCW.No chyba wyraziłem się jasno że ET:QW jest następcą ET.
bone - owszem, ale gram w tę betę już od paru dni i jeszcze ani razu mi się nie zdarzyło przegrzać gnata :) Za każdym razem, gdy gram Stroggiem, walki z piechotą są łatwiejsze niż podczas gry po stronie GDF. Takie moje odczucie.
BioWare, ID Software, Blizzard - to firmy, na ktorych nigdy sie nie zawiodlem. Ci producenci wiedza, ze nie nalezy robic gier nastawionych pod najnowszy sprzet. Oni stawiaja glownie na grywalnosc i bardzo dobrze to wychodzi. Za Quake ]I[ dziekuje idsoftware do dzis, a kazdy ich nowy produkt kupie na pewno!
Sandro --> Mnie za to znacznie łatwiej gra się GDF. Przy Assault Rifle/Strzelbie używam zbliżenia, heady wchodzą jak marzenie wtedy. Przy grze Stroggami nie mogę za chiny grać na zbliżeniu.
trójkąty nad głowami? ale bzdura. szkoda, że jeszcze nie dali obwódek wokół postaci, albo kółek ułatiwających head shoty :| i to by było na tyle jeśli chodzi o ukrywanie się na tle otoczenia, albo w krzakach jak w pierwszym ET. przeciez wystarczało by dać tylko te trójkąty sojusznikom jeśli strzelanie do swoich było tak dużym problemem.
szkoda ze autor nie wspomnial o drastycznych spadach fpsow w bliskiej wlace... W sumie to od czasy 11 closed bety to i tak jest juz troszke lepeij. Wtedy na gf7600 mialem 12 klatek.. haha
mnie wq..... mocno olanie fizyki pojazdow, poprostu mozna takie cuda robic pojazdami ze masakra, mega nie naturalnie, do tego bug wkurzajacy na maxa, stoi czolg a w niego uderza np lekki szybki pojazd i coz pojazd praktycznie 0 dmg a czolg rozwalony :P
I gdzie ta fotorealistyczna grafika ze screenow, którymi nas karmiono. Przeciez to żadna rewelacja przynajmniej graficzna, gra się miło poza bugami, ale to przecież beta testy. Myślałem że redakcyjny komputer nie był pierwszych lotów, ale uruchomiłem grę u siebie i nic rewelacyjnego, a wątpię żeby znacząco poprawili grafikę w wersji finalnej. I proszę nie piszcie że grafika nie jest ważna, bo z tym się zgodze bo sam gram chociażby w cs 1.6, ale to wg twórców miał być główny atut gry.
Komu potrzebna jest wypasiona grafika w tego typu grach ? :o
Przecież 3/4 graczy i tak będzie grało z włączonym wysokim picmipem bez względu na posiadaną maszynę.
Owszem, jesli jednak mowisz o graczach ligowych z cb/esl. Na imprezach lanowych gra się zawsze w najwyższych detalach bo tego żądają sponsorzy. A normalny gracz nie mający pojecia o picmip, modeldecals czy specular bedzię grał na wysokich lub innych. Bo niestety graficznie nie jest to jakiś hit i wypada bardzo słabo w porównaniu z nadchodzącym UT czy Cod4 a nawet z aktualnymi tytułami jak chociażby bardzo ładny DOD:S, BF 2142 czy nawet dość stary już CS:S
hheheh gra juz jest za 79zł , to juz nawet duzo starsza gra Codemned Criminal Origins , kosztuje 89zł ;]