Gran Turismo 5 zaoferuje szczegółowo odwzorowane wnętrza samochodów
pozazdrościli TDU ???
i bardzo dobrze. zawsze lubiałem widok zza kierownika:)
uvi - moze nie tdu, ale wydaje mi sie ze jako pierwsze kokpity byly wlasnie w test drive - pierwszej czesci oczywiscie:)
zarith ---> Ja się nie pytam Ciebie, tylko pana "wiecznie-mi-coś-nie-pasuje", bo doskonale wiem, że widok zza deski rozdzielczej w grach tego typu był już w latach osiemdziesiątych. No ale to chyba taki trend jest. Trzeba mówić, że wszystko rżnięte jest z TDU.
U.V. - słucham właśnie exploited i tez mam wrazenie, jakby byl z TDU zerzniety ;)
mi tam jakos w GT nie brakowalo widoku z kokpitu, najlepiej i tak jezdzilo mi sie na widoku ze zderzaka... samochody ogladalem na powtorkach :))
widok z kokpitem fajna rzecz, ale...
1. Zasłania 1/3 ekranu
2. Mogliby w czasie poświęconym na modelowanie zegarów i innych pierdułek 2x tyle aut zrobić
3. Nikt z tego widoku nie będzie w wyścigach online korzystał bo patrz pkt 1.
U.V. Impaler ---> a w jakiej grze ostatnio wnętrza były tak dokładnie odwzorowane, oprócz TDU ???
[edit]
albz74---> ja kozystam... dla mnie fajna rzecz, zawsze to jakieś urozmaicenie rozgrywki...
albz74 ---> Bo jeśli kokpit, to tylko Ferrari 355 Challenge na trzech ekranach.
łe tam. :P Wolę 2x więcej samochodów. :D
Bo coś mi się wydaje że GT5 będzie odbiciem lustrzanym GT3 A-Spec. Czyli pierwszym GT na nową maszynę czyli o połowę ( albo i więcej ) mniej samochodów.
Kokpitów im się zachciało :D Widzieliście na tym filmiku, jak się cackali z zegarami do SL-ki ? 'Głos' mówi że mają te auta obfotografowane i zeskanowane w najdrobniejszym detalu.
albz74 ---> Sam wiesz doskonale, że z tej sporej liczby samochodów w serii GT mnóstwo to modele ekstremalnie dalekowschodnie, niekoniecznie rozpoznawalne na Zachodzie, a co za tym idzie niechętnie wybierane przez graczy w Ameryce i Europie.
ZbyszeQ ---> Pozazdrościć rzeczy, która w grach eksploatowana jest od lat kilkunastu? Jak dla mnie o "pozazdroszczeniu" możemy mówić w kontekście dodatku do gry Doom 3, w którym firma Nerve Software wprowadziła klon Gravity Guna.
U.V. Impaler---> eksploatowany od dawna ?? raczej zapomniana przez twórców. W TDU twórcy zrobili to bardzo dobrze, więc i twórcy GT5 moim zdaniem też go "wpakują".
Inaczej mówiąc moim zdaniem jak by w TDU nie było widoku z wnętrza to w GT5 też by go nie było... ot taka moja teoria... :)
Ja tam wolę klasyczny GieTeowy widok zza autka, ale fajnie będzie pojeździć po Nurburgringu z widokiem wewnętrzym. Tylko czy to nie opóźni dodatkowo premiery? Liczę na I połowę 2008 ale się pewnie przeliczę. A w ogóle najlepszy widok zza kółka to zrobili w TDU, coś niesamowitego.
Chester - nie jeden pomysł w historii GT nie znalazł się w finalnej wersji- moim zdaniem czas potrzebny na modelowanie kokpitów jest czasem wyrzuconym w błoto. A do daty premiery też bym się oczywiście nie przywiązywał bo jeszcze chyba nie było takiego GT które wyszło na czas.
ZbyszeQ ---> Jaaa, jak ja nie lubię jak ktoś bezkrytycznie wielbi tylko jeden tytuł sugerując, że wszystko z niego pochodzi. Może w ogóle TDU stworzyło symulację jazdy? A kokpit był chociażby w NFS Porsche.
Dla mnie kokpit to tez strata czasu. Nie korzystalem nigdy i jakos nie mam zamiaru. W tdu ladnie sie prezentowaly ale nie na tyle ladnie by mnie odciagnac od kamery ze zderzaka ;D imo lepiej olac kokpity i dopracowac model jazdy.
Eeee nie znacie sie, pozazdroscili serii Wheels of Steel :P