Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium [PC]
Ladny poradnik :), tylko szkoda ze jest 4 misji z scrinami
A czemu ja nie mogę pobrać tego poradnika w PDFie (mam abonament MayClub)??
EDIT: Bez względu na wybrany serwer otrzymuję taki komunikat ------------->>>
Czy ktoś mi wyjaśni czemu w Scrin – Chorwacja nie moge budować dewastatorów ?]
misja GDI Casabad - cytat: iglice mozesz pozostawic bez ochrony wrogowie nie beda ich atakowac
no chyba ze zmienia zdanie i podesla kilka czolgow aby zniszczyc ktoras z nich jak u mnie
Ta ale iglice niszczą tylko czasami
Sciagam właśnie demo C&C3, ciekawe jak bedzie sie grało :) A teraz mam pytanie wiem że nie do tematu, ale oddzielnego wątku nie będe na takie rzeczy zakładał, a mianowicie: DO czego służy ten SPOILER? Wiem że umieszcza się tam w tym spojlerze jakiś tekst i potem jak się weźmie to w obramówke to widać co tam ktoś napisał, ale na co to komu?
zapomniano chyba dodac z jakim stopniem trudnosci opisano ten poradnik
GDI Albania - powinenem dostac 2 Mamuty za zdobycie lotniska - dostalem Drapiezcow a jedynego Mamuta dostalem tylko za osrodek zaopatrzenia przy wschodniej grani
poza tym mam pytanie jak stworzono bunkry na skrzyzowaniu??
mktiger ---->
Z tego co wiem, poradnik powstawał na normalnym poziomie trudności.
Bunkry to specjalna umiejętność Drużyny strzelców, wybierasz ją w panelu w prawym dolnym rogu po kliknięciu na tej jednostce.
Mam problem z przejściem 3 misji w kampani scrinów w chorwacji nie wiem jak się buduje okręty Dewastator
Verminus --> dzieki ze podales taka informacje, moze nazbyt dokladnie nie przegladalem poradnika i jesli takowa informacja byla wczesniej to mi umknela
aczkolwiek pewno roznice zauwazylem i te w moich wczesnijszych komentarzach podalem, c.d.n. jak znajde czas wolny :)
Przepraszam za zwłokę, ale dopiero dziś zauważyłem, że pojawiły się tu jakiekolwiek nowe komentarze.
Najpierw mktiger i misja w Albanii:
1. Bunkry są stałym elementem bazy naprawczej, którą otrzymujesz po rozłożeniu jednostki o nazwie Platforma naprawcza.
2. W wersji gry, którą otrzymałem na potrzeby przygotowania poradnika, posiłki zawierały dwa Mamuty i dam sobie za to głowę uciąć.
Jest bardzo możliwe, że tuż przed wydaniem programu zostały naniesione do kampanii pewne poprawki i dlatego Mamut jest jeden. Podobnie może wyglądać kwestia z Dewastatorami w trzeciej misji Scrinów. Z racji tego, że ten ostatni błąd został już zasygnalizowany dwukrotnie, poświęcę mu dziś maksimum uwagi.
Poradnik był przygotowany z myślą o normalnym poziomie trudności.
Własnie jestem w trakcie robienia 3 miscji scrinówi również niemoge ich budować(Dewastatorów)... ktos wie o co chodzi ?
tez utknalem na 3 misji Scrin-ow - nie moge budowac Dewastatorow - sa niedostepne (technologia zablokowana) - bez nich nie da sie tego przejsc - GDI robi mi wjazd Mamutami i d..a blada... a te wiezyczki obronne to sa strasznie lipne
jest do przejcia na luzaku... w moj ulubiony sposob... zrób 4 lotniska moze byc nawet 6 wyprodukuj te smaolociki to strzelaja jakby laserami ustaw nad baza - z ich pomoca sie bron jednego mamuta przejmij kontrolerem ja jednego przejalem doprowadzilem do generała i on sam + samoloty ywstarczyly do obrony. kiedy wszystko zrobilem na tip top zaczalem robic z ZACHODU naloty na GDI -> zniszczyłem rafinerie + żniwiarki -> plac budowy -> elektrownie i całą reszte nietracąc ani jednego samolotu... wyczyściłem GDI a potem NOD :)
takie drobne spostrzeżenie, u mnie w misji GDI – Berno na poziomie normal działo jonowe po uderzeniu odbierało tylko połowę energii zaznaczonym budynkom Obcych, a nie niszczyło je całkowicie :) swoją drogą strasznie to upierdliwe było, bo wszystkie obiekty trzeba było wykańczać innymi jednostkami ;)
ale mogłeś też poczekać i kurde działo jonowe, atomówka i ta dziura nie mogą być takie silne bo tak to np w multi wystarczy takie zrobić i gra wygrana to tak działać NIE MOŻE
Ja mam takie pytanko... Autor poradnika na początku użył zwrotu "Pierwsza część" tzn, że powstanie druga część poradnika dotycząca opisu jednostek, budynków, ulepszeń itp?
W 1-szej misji Scrinów po zbudowaniu bazy wystarczy zbudować 5 lotnisk i wyprodukować maksymalną ilość Jeźdźców Burzy podzielić je na grupy i po jednym z ataków pancernych zaatakować bazę pancerną z powietrza( 1 grupa na fabryke, 2 na drugą fabryke, 3 i 4 na pojazdy a 5 na plac budowy) po eksterminacji pokręcić sie jeszcze po okolicy zniszczyć działka i odsiecz piechociarz(jeśli zdążą przybyć:P) i wrócić lotnictwem do bazy na naprawy. Potem polecieć znowu do bazy południowej i stamtąd na północ i tak: 1 i 2 grupa na koszary, 3 i 4 na żołnierzy z rakietami a 5 na plac budowy, powtórzyc to co w bazie pd i po sprawie:)
PS nie niszczyć elektrowni tym zajma sie siły lądowe
Poradnik, a przynajmniej jego część - Misja GDI - Sarajewo nie została napisana na podstawie tej misji, natomiast własnego scenariusza! Jak niby można zniszczyć "Generatory Zagłuszania Działa Jonowego" "Działem Jonowym" (na Screenshocie beszczelnie dopisał "Działo jonowe unieszkodliwi generatory w kilka sekund." !!?? I niby skąd wytrzasnął on "Ermitery Dźwiękowe" do obrony placówki przy "Norze Mutantów", skoro są one dostępne dopiero po Inwazji SCRINÓW ??
ta trochę to nie ma sensu jak MOŻNA ZNISZCZYĆ DZIAŁEM JONOWYM ZAKŁUCACZE DZIAŁA JONOWEGO SKORO ONE UNIEMOŻLIWIAJĄ NAM UŻYCIE JONÓWKI?!
Poradnik był pisany na podstawie pierwszej wersji gry, być może później zaszły jakieś zmiany i stąd różnice. Postaram się to sprawdzić w niedalekiej przyszłości.
Nie prawda bunkry to nie stały element bazy to drużyna strzelców może je wykopać
Ej dla niekumatych którzy nie kapują ze są te patche czy jako s tak np w misji tam gdize jest władca umysłu um monachium no to pisze 3 lotniskowce ja mam jeszcze 3 te jakby pająki i inne jednostki a i panie Stranger Działo Jonowe i inen super bronie przeczytaj sobie o nich jak masdz płytę to i masz taką książeczkę piszę że jeśli masz nawet i odpalisz to nie oznacza końca bitwy i działo lub inne nie zniszczą tak ważnych budynków na 1 strzał np właśnie inne super broni czy placu budowy Synke to jest patch i ty masz może patcha i dlatego zabrali emitery ;) i prawda te zakłócenie nie mozna tam strzelać działem więc nie rozwali się działem tych generatorów. U.V Impaler masz racje.
Super że w Scrin-Monachium już nie ma samych planetarnych lotniskowców bo tak to do dupy by było a teraz ja mam jeszcze 4 te jakby pająki parę szturmowców jeźdźców.
I na prawdę EA czemu nam to zrobiłeś?! Czemu 4 misje w Scrinach :-( w GDI i NOD jest dużo mogło być minimum 10 misji w Scrinach a nie tylko 4
Roberrt tak ja miałem duuże problemy ale jakoś to przeszedłem bo ciągle mnie od boku mamutami ale potem przejąłem od NOD AWATARA i od GDI 5 MOLOCHÓW! I nimi rozniosłem CAŁĄ BAZĘ GDI!
Mogli by dopisać coś o samouczku w samej grze i o potyczkach
Ja mam dobry sposób na NOD Operacja Sztylet za każdym zdobytym placem budowy musicie złożyć go w MCV i uciec do bazy NOD a przed tym jak zajmiecie baze GDI najlepiej postawić sobie emitery do bazy nod tak na wszelki wypadek ale raczej nie będą potrzebne
LEL GDI PROLOG Działo Jonowe niszcze JEDNYM STRZAŁEM WSZYSTKO -,- A W NORMALNEJ GRZE POTEM NIE
Ten kto robił ten poradnik jest jakiś głupi w misji ayers rock NIE WOLNO ZNISZCZYĆ ŚWIĄTYNIE BOMBĄ ATOMOWĄ BO FALA UDERZENIOWA JEST TAK DUŻA ŻE ALBO ROZWALI SZTAB KILIAN ALBO USZKODZI GO TAK MOCNO ŻE GDY ORKI GDI CZASAMI PRZYLATUJĄ ROZWALĄ GO -_-
W północnych włochach to wątpię żeby działka rakietowe nod zniszczyły dewastatory skoro one mają w pizdu wielki zasięg i wkurwiaj tak bardzo że można przestać grać i też szkoda że w potyczce to ten catalyst nie ejst taki zajebisty przeciw obcym nadaje isę tylko do rozwalania rafinerii piechoty i iglic i też jak gram se potyczkę gdi wkurwia mnie nod bo oni mają maskowanie i zgaduje że wysłali może coś niewidzialnego do mojej bazy i atakują moje rafinerie catalystem eh
I W MISIJ GDY OSTATNIEJ TO MI SIĘ UDAŁO ZNISZCZYĆ WĘZEŁ DZIAŁEM I SZCZELINĄ MIMO IŻ TROCHĘ CZERWONEGO ŻYCIA ZOSTAŁO TO CHWILĘ PÓŹNIEJ ZOSTAŁO ŻNISZCZONE
Słuchajcie dobra strategia na gdi chorwacja to jest tak robicie bunkry ze strzelcami 2-3 tam gdzie piechota idzie i wyłączacie wieże strażnicze a 4 działka włączacie przeciw czołgom i gdy będizecie mieć może z 8-10 czołgów zależy jaki poziom jak na trudnym to może z 15 atakujecie rozwalacie wszystko (prócz jednej fabryki centrum operacyjnego MCV i elektrowni potem inżynierów i przejmujecie wszystko i na luzie budujecie se można nawet zniszczyć wszystkie 3 bazy bez ratowania konwoju zaliczą się nawet jeśli nie będą pokazane i potem tylko uratować konwój :)
Hmm jak mogłeś rozwalić w sarajewie zdrajców bombą atomową skoro głowice mamy dopiero w misji australyjski busz
10 lat po wydaniu gry,a ludzie wciąż grają i komentują.Niesamowite i smutne zarazem ze tak wspaniała seria już się skończyła a godnych następców brak.Jedynie seria Halo Wars i Homeworld Desert of Kharak trzyma jako taki poziom.
Ta gra to dowód, że można grać w strategię na konsole. Może nie tak wygodnie jak myszką, ale idzie się przyzwyczaić.
Szkoda tylko, że 1. nie ma wielu map w potyczkach z PC i 2. jest limitowana liczba jednostek. Moim zdaniem powinna być chociaż o 50% ta liczba powiększona.
Chorwacja jak napisane wyżej jest prosta. Na PC tak chyba nie miałem, ale na X360 to samo zniszczenie wszystkich 3 baz mi kończyło grę, a na PC musiałem jeszcze ten konwój dostarczyć. Dziwne.
Misja Berno z GDI jest cholernie irytująca. Grałem na X360 nie pamiętam czy takie coś było na PC. NIE DA SIĘ zniszczyć MCV obcych dopóki nie przybędzie ten walony statek matka obcych. I NIE DA SIĘ zniszczyć tego przekaźnika działem jonowym, bo to się ładuje za wolno i nie starczy nam czasu i statek zdąży przybyć. Jest to chyba tak zrobione, żeby przekaźnik pojawiał się dopiero jak użyjemy działa jonowego. Ja jak miałem działo naładowane i go nie użyłem to nic nie budowali, a dosłownie sekundę po strzale wybudowali przekaźnik lol. Już nie wspominając o tych w pizdu częstych i sporych atakach z lądu.
Operacja sztylet z NOD na konsoli to jakaś tragedia. Na PC można to zrobić łatwo po prostu przejmując wszystkie budynki na raz w trybie planowania, ale nie można tego zrobić na konsoli. Pamiętam, że robiłem taktykę jeszcze przed przejmowaniem wszystkiego na raz na PC, że zabierałem MCV do swojej bazy, żeby tam był bezpieczny i jak w przypadku obu MCV GDI udało mi się nimi uciec na konsoli to z obcych chyba tylko jednemu, a drugi rozwalili i przegrałem. Głupie, że trzeba przejąć po 2 platformy, a nie wystarczy tylko jedna. Poza tym dziwne, że jak przejmiemy platformy GDI i są one rozłożone (są budynkiem) to ich nie atakują, ale jak się składają w pojazd to je atakują, ale mimo to udało mi się chociaż już płonące dostarczyć je do bazy. Co innego MCV Scrinów. O ile obrona PLOT i żadne działka nie atakują ich to wrogie jednostki już tak. I atakują je chyba też wtedy kiedy są złożone. Żal.
Poza tym szkoda, że kampania Scrin jest niedostępna jeśli nie zrobimy kampanii NOD.
A jednak są mapy w potyczkach i chyba wszystkie z PC. Tylko, żeby się one pokazały to trzeba zmienić liczbę graczy na taką jaka jest maksymalna na danej mapie. Nadal max można dodać 3 "graczy" a dokładnie 3 SI i razem z nami czyli 4, ale mapy z 3 też są tylko trzeba w ustawieniach usunąć jednego 'gracza' żeby zostało ich razem z nami 3...
Ostatnia misja u NOD jest prawie dziecinnie prosta wystarczy wysłać MCV (NIE EMISARIUSZA) tam gdzie są molochy i szybko zbudować laboratorium, a potem obeliski. Wtedy obeliski rozwalają molochy i możemy je przejąć, a jak je przejmiemy to z tamtego wzgórza mamy praktycznie zasięg wystarczający żeby za pomocą tej trójki rozwalić bazy GDI :D.
Misja Chorwacja u Scrinów to jakaś tragedia nie pamiętam jak to zrobiłem na PC, bo ją przeszedłem ale nie mogę jej przejść na konsoli. Dosłownie 5 minut po rozpoczęciu gry jak nie szybciej GDI wali w nas mamutami i molochami, a później jeszcze atakuje nas NOD. A my nawet nie mamy się czym bronić, bo nasze systemy obrony bazy nie istnieją. Gniazda trzmieli i działka przeciw pojazdom u Scrinów są do niczego, bo molochy i mamuty mają za duży zasięg, żeby te do nich strzelały. Poza tym czemu u niektórych jest na początku władca umysłu, a ja go nie mam mimo, żę grę zaktualizowałem.
Najlepszy sposób na Chorwację u Scriów to chyba jak najszybsze wybudowanie trójnogów i przede wszystkim władcy umysłu, jeśli się go na początku nie ma. Na konsoli go nie ma. Wtedy musimy teleportować ich do węzłów danych NOD i rozwalić wszystkie elektrownie co jest ważne WSZYSTKIE. Bo jeśli jakieś zostawimy i zaczniemy rozwalać obeliski to jeden z nich może z powrotem się włączyć. Dzięki czemu obeliski przestaną działać, można je rozwalić i przejąć węzły danych.
I chyba najważniejsza rzecz - dobrze jest wysłać trzmiele do południowego mostu przy bazie GDI i sprowokować emitery dźwiękowe do strzału, a wtedy rozwalą one mostu. Dzięki temu GDI nie będzie mogło iść bezpośrednio do naszej bazy i będzie zmuszone iść na około przy okazji napotykając NOD i nie oni nie odbudują tego most :D. No i jeszcze jedna ważna rzecz - przeniesienie się do niebieskiego tyberium na samym początku misji. Udało mi się jakoś to przejść chociaż bez celu dodatkowego, a poza tym to już mi GDI rozwalało bazę. Masakra.