Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Recenzja Silverfall [PC]

03.03.2007 18:43
1
zanonimizowany440133
1
Junior

dodałbym jeszcze tutaj informację na temat zapisu stanu gry - tragedia :)

03.03.2007 19:30
ROJO.
😉
2
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Zgadza się. Jednak tego typu nieporęczne rozwiązanie musieliśmy już trawić w innych tego typu grach ...

12.03.2007 12:25
HumanGhost
3
odpowiedz
HumanGhost
129
Senator

Moglibyście to rozwinąć? Co z zapisem gry?

12.03.2007 12:59
ROJO.
4
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Sejwujesz w dowolnym momencie - ale odradzasz się tylko w najbliższym mieście - nie w miejscu gdzie zapisałeś grę (no chyba, że było to własnie jakies miasto). Jest to dość nieprzyjazny system zapisu - bo do wielu miejsc musisz nieźle łazikować. Jeśli przerwałeś grę w połowie drogi - to przy następnym loadzie - odradzasz się w mieście a nie w tej połowie drogi.

12.03.2007 13:00
👍
5
odpowiedz
zanonimizowany344339
0
Centurion

[edit]

ROJO mnie uprzedził

12.03.2007 13:03
ROJO.
😃
6
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

hehe wybacz :-)

12.03.2007 13:59
7
odpowiedz
zanonimizowany199068
87
Senator

Walka wyglada tak jak w Diablo? Tzn wskazujemy monstrum kliknieciem myszy, a nasz heros juz sam robi mu dobrze?

12.03.2007 14:05
ROJO.
8
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Nie. To my musimy własnoręcznie zrobić mu dobrze. Każde kliknięcie w potwora to jeden strzał lub cios.

12.03.2007 14:10
👍
9
odpowiedz
zanonimizowany199068
87
Senator

Aaaa, czyli to samo. Dzięki.

12.03.2007 15:19
HumanGhost
10
odpowiedz
HumanGhost
129
Senator

Hmmm to lipa.
Kurde a juz miałem nadzieję, że ta gra to będzie coś naprawde dobrego. Ale zgadzam sie z autorem recenzji, że gdzie zaleta tam i wada. Ehh jak to można zepsuć świetną pozycję takimi głupimi niedoróbkami. :-/

12.03.2007 15:56
pijarsc
11
odpowiedz
pijarsc
18
Legionista

mam pytanie - ile czasu (+/-) zajmuje przejście tej gry?
pozdrawiam

12.03.2007 16:04
Andromalius
😜
12
odpowiedz
Andromalius
16
Pretorianin

Witam.ROJO---> hmm powiedz w jaka wersje grasz???, bo ja wystarczy ze raz nacisne na moobka, a moja postac robi juz swoje.

12.03.2007 20:12
ROJO.
13
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

pijarsc ---> ok 20 godzin,

Andromalius ---> wersja angielska z najnowszym patchem (zapomniałem tylko numeru, ale chyba 1.6)

12.03.2007 20:21
frer
14
odpowiedz
frer
169
Legend

ROJO --> Niezła recenzja. Przynajmniej wiem, że nie mam co wydawać pieniędzy na tą grę. :)

12.03.2007 20:32
ROJO.
👍
15
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Dziękuję frer. No niestety nie mamy tu doczynienia z jakimś przełomem, lecz z drugiej strony braku miodku tej grze zarzucić nie można. Fajnie Ci się w nią pogra lecz na kolana Cię nie rzuci.

12.03.2007 23:00
16
odpowiedz
zanonimizowany271205
0
Pretorianin

Generalnie zgadzam sie co do wad i zalet.

Rozwaliła mnie grafika po prostu dawno nie widziałem coś tak ładnego i to nie tylko jeśli chodzi o silnik ale i same projekty postaci i lokacji, i ten komiksowy styl jest po prostu mega klimatyczny. Niestety fabuła i wady techniczne (ta gra zarażnie każdy sprzęt) nie pozwalają się zachwycić tą pozycją. Ale generalnie nie jest źle raz na czas można pograć i pochodzić po fantastycznych lokacjach i pozabiajać troche potwórów :)

13.03.2007 12:09
Docenci
😡
17
odpowiedz
Docenci
69
Pretorianin

Jeszcze jedna duża wada jak na w sumie - kolejny klon Diablo...

GDZIE JEST TOWN PORTAL?!?!? :)

13.03.2007 12:15
ROJO.
18
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Właśnie - Town Portalu nie ma ani w formie scrollu ani w formie czaru - jednak gdy wejdziemy na mapę świata i klikniemy na kółko umieszczone w centrum danego miasta - to się do niego przenosimy. Można to nazwać takim zubożałym mapowym portalem - ale jest!

13.03.2007 12:32
Docenci
19
odpowiedz
Docenci
69
Pretorianin

Ano jest jest... ;) Można też zginąć ewentualnie i na to samo wyjdzie. ;)

Ale... Nie da się wrócić. :) Co to za town portal?!? :)

I jeszcze jedno - czytelne inventory? Większość przedmiotów typu zbroje wygląda w danym momencie gry dość podobnie. Rękawice, butki, broń cokolwiek... Owszem, z czasem się zmieniają wyglądem ale w ramach danego "poziomu" wypadają podobnie wyglądające przedmioty. Więc jakim cudem odróżnić w tym czytelnym plecaczku - który przedmiot dopiero co podniesiony jest tym nowym? Przecież to wszystko wpada tam "na kupę" w pierwsze wolne miejsce i potem człowiek musi powoli czytać opisy do każdego by w końcu się dowiedzieć, że to co się podniosło - to jedna jest bezwartościowe. :) To nie jest czytelność.

No i na koniec - kamera. :) Łał. Byłem pod wrażeniem. Dopóki się brnie do przodu - okej. Ale gdy trzeba się wycofać - no pozostaje tylko paniczne klikanie w dół ekranu i "może się uda uciec" - ewentalnie - liczenie, że uda się odwrócić widok zanim mnie zabiją. Owszem - można na przyciski - ale - tak jakoś bez pauzy lub kontroli bohatera przy pomocy klawiatury - średnio ta swobodna kamera ma sens.

13.03.2007 13:28
ROJO.
20
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Podałeś problemy z którymi boryka i borykała się każda gra tego typu. Co do mapy to faktycznie comebacku to nie ma - dlatego mamy doczynienia z dosyć shitową wersja town portalu. Ot taki bilecik w jedną stronę:-) Co do inwentarza to zbierałem z ziemi tylko te złote, niebieskie lub zielone przedmioty - one były zawsze najbardziej wartościowe - i stą za pomocą ramek danej rzeczy w kolorze zielonym złotym lub niebieskim - wiedziałem co podnoszę, aczkolwiek tu masz słuszność Docencie - mały burd.. chaosik jest w tym plecaczku po pewnym czasie.

13.03.2007 13:47
Docenci
21
odpowiedz
Docenci
69
Pretorianin

Ale ogólnie gierka robi wrażenie dobre... Żeby tylko popracowali trochę dłużej zanim wydali. :(

Jakby tak kurcze - zrobili opcję pauzowania i taką trochę "turowość" jak w Dungeon Siege 2 - to by to było dużo lepsze. Może za kilka patchy... :)

13.03.2007 14:12
ROJO.
22
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Ale grę da się zapauzować klawiszem Pause lub P (któryś z tych, już nie pamiętam) na klawiaturze. Podczas pauzy jesteś w stanie zapanować jakoś nad chaosem oraz możesz wydawać rozkazy. Ale fakt wiele twórców śpieszy się z premierą, a potem wychodzi niedopracowany zabugowany program który był materiałem na dobrą grę z masą nowych pomysłów.

13.03.2007 14:34
Chudy The Barbarian
23
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

Fakt ta gra jest totalnie nie zoptymalizowana , ja gralem komfortowo w to dopiero na najnizszych detalach z 1GB ram i GF 7900GS. Mimo to gralo mi sie fajnie dopoki sie nie znudzilo jak to zwykle z hack&slash'ami bywa na dluzsza mete.

13.03.2007 21:22
ROJO.
24
odpowiedz
ROJO.
182
Magia Kontrastu

Na pochwałę zasługuje jeszcze jedna kwestia. Otóż – nie mamy w grze tylko i wyłącznie sytuacji zmiany nazwy danych potworów, jak: zombie, dark zombie, bloody zombie, fire zombie, moher zombie. Nic z tych rzeczy. Przeciwnicy charakteryzują się zupełnie odmiennymi wizerunkami i nazwami.

Recenzja Silverfall [PC]