BlackSite: Area 51 | PC
zajefajnie PIERWSZYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!! a co do gierki to cos ona mi przypomina a czy bedzie ciekawa to okaze sie jak bedzie jakies demko
No muszę przyznać że grafika robi całkiem pozytywne wrażenie.
spoiler start
DRUGI :/
spoiler stop
Gra SUPER tyle że mnie karta niepuści i nawet jak bym to miał to i tak mi nie pójdzie muszę sobie kupić nową
WOW!!! "Klimatyczni" przeciwnicy na ostatnim i przedostatnim screen'ie! :)
Te efekty świetlne coraz gorsze robią O_o
Mysle ze to bedzie kultowa gra. Niemoge sie doczekac ale na pierwsza czesc czekalem dluuugo bo moja karta graficzna wysiadala przy niej ^^.
HEJ :)
Niom gra zapowiada sie na niezly kasek na ktory napewno bede czekac :)
Jestem tylko ciekawy jakie bedzie miec wymagania sprzetowe
Moze ju ktos wie cos o wymaganiach jakie beda ??
Jeśli twój komp udźwignął R6: Vegas to udźwignie i to :) Jeśli nie grałeś w R6: Vegas to zagraj chociaż troszkę chodźby dlatego, aby wiedzieć czy tój komp udźwignie BlackSite: Area 51.
Wymagania minimalne:
3 GHz, 1 GB RAM, grafika 128 MB
Tribunal----> czyli wymagania coś w stylu Obliviona czyli powiedzmy inaczej komu działa Oblivion zadziała także i BlackSite: Area 51
to silnik Unreal 3.0 - zreszta widac to na pierwszy rzut oka. Niestety, ale tworcy nie postarali sie zrobic czegos bardziej unikalnego. Przeciez silnik to tylko szkielet a jednak widac, ze powstaja bardzo podobne gry wygladem.
Zgadzam się z mikmac'em. Większość twórców korzystających z Unreal 3 tworzy gry, które wizualnie są do siebie podobne. Niestety.
Oto lista gier, o których wiem, że napewno powstały/powstają na bazie Unreal 3:
- Roboblizt
- Rainbow Six: Vegas
- BioShock
- BlackSite: Area 51
- Gears of War
- Medal of Honor: Airborne
- Elveon
- Brothers in Arms: Hell's Highway
- Too Human
- Dark Sector
- Unreal Tournament 3
- Stranglehold
- Frontlines: Fuel of War
- Rogue Warrior
i chyba jeszcze:
- Mass Effect
- Jericho
ale tego nie jestem pewien.
Moim zdaniem większość z tych gier wizualnie jest podobna do siebie, ale na szczęście nie wszyscy twórcy idą na łatwiznę i znacznie modyfikują ten engine (np. BioShock, Elveon), ale to niestety tylko nieliczni. Problem tych niezmodyfikowanych Unreali 3 polega na tym, że już na pierwszy rzut oka widać, że to jest właśnie Unreal 3, a nie co innego. Dla mnie jest to trochę już nurzące :( W tym silniku napewno tkwi duża moc, ale jeszcze twórcy muszą się nauczyć go dużo lepiej wykorzystywać.
Na szczęście Crytek niedługo zacznie sprzedawać licencje na CryEngine 2 i może wtedy ta "monotonia" Unreala 3 zacznie nieco blednąć :) Zwłaszcza, że twórcy korzystający z Unreala 3 pewnie zaczną go coraz lepiej wykorzystywać.
Aha, i jeszcze na bazie Unreala 3 powstaje:
- Turok
i chyba:
- Army of Two
ale tego nie jestem pewien.
PS. Mam nadzieję, że ktoś wykorzysta CryEngine 2 i zrobi grę w miejskiej scenerii... :)
gra może byc bardzo dobra ! ale ciekawe jakie będą wymagania ?
Gierka Prezentuje Sie Znakomicie Juz Nie Moge Sie Doczekac Premiery :)
Na nowym gameplayu wygląda super! Jeszcze parę miesięcy - mniej więcej przełom 2007 i 2008 r. - i graficznie Gears of War już na nikim nie będzie robił wrażenia.
Na gametrailers są trzy nowe krótkie gameplaye. Jest jeden, którego akcja rozgrya się na moście i walczy się przeciw przerośniętym dżdżownicom - ROBI WRAŻENIE!
gierka bedzie super;] wyjdzie tego samego miesiaca co Crysis ;]
Łeee, ta gierka będzie bardziej uskryptowiona niż sądziłem :( Co prawda nie spodziewałem się, że będzie to drugi Crysis czy BioShock, ale jednak miałem nadzieję, że ograniczą skrypty.
Już pal licho z liniowością bo liniowa fabuła może być przecież opowiedziana w ciekawy sposób (choć jestem zwolennikiem ograniczania liniowości do niezbędnego minimum), ale te skrypty... :( Podobno też (przez te skrypty) niemożliwa jest śmierć kompanów głównego bohatera... :(
Mój entuzjazm wobec tej gry przygasł. Choć pewnie i tak ją kupię bo efekty, które dotychczas widziałem zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie i nie zepsuje tego nawet największy skrypt. Choć niestety podczas kolejnego przechodzenia tej gry i te efekty mogą już tak nie bawić i czarować :(
Podoba mi się też jedno z założeń tej gry - "zalienowani" żołnierze amerykańscy, którzy wrócili z Iraku :)
Fizyka też podobno nie będzie taka super jak się spodziewałem. Crysis pozamiata tę grę także i pod tym względem. Ale spodziewałem się chociaż czegoś na miarę Strangleholda - w końcu te dwie gry robią ci sami ludzie.
Oby chociaż AI było na przyzwoitym poziomie.
No nic. Grę raczej i tak kupię, ale moje nadzieje wobec niej znacznie zredukuję. W sumie dobrze, że dowiedziałem się o tym teraz, niż gdybym miał się rozczarować podczas grania :)
Tribunal ---> Skoro już nie możesz się "negatywnie rozczarować" to jest szansa, że podczas grania się "mile rozczarujesz" ;P
dammit nie mogę już edytować poprzedniego
Do samych skryptów nic nie mam, wręcz przeciwnie. Dobrze wspominam chociażby Call of Duty, między innymi dzięki oskryptowaniu. Może faktycznie są to gry "na jeden raz", ale za to ma się wrażenie jakby brało się udział w interaktywnym filmie ;).
Legendary: The Box zapowiada się na kolejną "wyreżyserowaną" grę, być może z tego też powodu, już teraz wiążę z tą produkcją ogromne nadzieje
Ostachh ====> no widzisz, a ja właśnie odwrotnie - nie cierpię skryptów. One bawiły mnie 5-7 lat temu, ale tylko ze względu na ograniczone możliwości technologiczne. Teraz staram się kupować przede wszystkim gry, w których skrypty i liniowość są ograniczone do niezbędnego minimum. Wyjątkowo kupuję gry liniowe i uskryptowione jeżeli szczególnie coś w nich mi się spodoba. I tak jest właśnie m.in. z BlackSite: Area 51. Natomiast na pewno nie kupię Call of Duty 4.
Poza tym ja wolę "tworzyć" ten film niż tylko brać w nim udział... ;)
mam nadzieje ze nie przelozą premiery tak jak to zrobili z Crysis!!! i to o 2 miesiące;/
to bedzie piekna gra!! ... zanosi sie na ostre FPS-owe miesiące;] ... Crysis , Bioshock , BlackSite Area , Cod 4 , Medal of Honor: Airborne , Quake Wars , Clive Barker's Jericho i zeby tego "Haze" jeszcze zrobili ;/
I jeszcze Turning Point: Fall of Liberty i TimeShift, a w styczniu dojdzie Frontlines: Fuel of War! :) Oj będzie się działo! Tylko kto znajdzie na to wszystko czas i pieniądze... ;)
Tribunal - apropos Twoich wczesniejszych postow co do podobienstw w grach z UE3. To zasluga jedynego w swoim rodzju hdr jaki stworzyli panowie z Epic, ktory nie dosc ze zmienia natezenie bloom'a, to jeszcze zmienia palete barw na calym ekranie. Bardzo dobrze to widac w R6:Vegas, gdzie wchodzac np. z wielkiego holu do pomieszczenia, albo z zewnatrz do wewnatrz i vice versa, widac zmiane palety. Problem tkwi w tym ze sa to ciagle te same kolory - purpurowy/brazowy/zielony/niebieski - wszystkie nieco wyblakle i pobrudzone.
Tyle ze wg mnie to zaleta a nie wada - w koncu jakby nie patrzec, technicza budowa poziomow i modeli nie jest super-odlegla od innych wspolczesnych gier - ale Epic wie jak wykorzystywac sztuczki i wg mnie ten ich zabieg dodaje realizmu, co wplywa na plus.
Musze przyznac ze gra sie prezentuje bardzo dobrze.
Gra będzie zawalista ,a to będzie na dx10 czy dx9 ? ? ?
gre zapewne bedzie mozna odpalic na windows vista oraz xp pod DX10 oraz DX9
Mam Area 51-nawet na nią w jakiejś top -liście głosowałem--to kupię i BlackSite--bo grzech jej nie mieć..!
tylko czekac na ta gre ,jeszcze poczekam sobie aż wyjdzie na Windows XP dx10 ! wtedy bedzie git
Na Stranglehold nie ma co liczyć, ale może BlackSite: Area 51 zostanie u nas wydane już przez CD Projekt, a nie przez EA Polska i nie będziemy musieli za tę grę płacić 140 zł, a tylko 100 zł :)
fajnie ze demo mialo byc w sierpniu , a nie ma go do teraz , oby wogle ta gra wyszla pod koniec pazdziernika , bo cos cicho o niej ....
i znowu te zaj...^$%%#$#@*& przełozyli premiere ;/
kiedy demooOOO??????????/
JUŻ NIEDŁUGO premiera!!!!!
już zacieram ręce :)
ale kiedy demo?
nie będzie dema....:(
Wydawcą u nas będzie CD Projekt, więc może jakaś sensowna cena. A już na pewno bliżej do gracza CD Projektowi niż EA Polska.
Gierka kosztuje ok 130 złociszy:)
wydaje się super grą !
Hej wszystkim
Mam pytanie czy to prawda ze gra zajmuje az 11 giga !!!!!!! :/
Przegladam neta i az sie przerazilem na jakim to jest nosniku i ??
Na stornce gry online jest info 1 dvd nawet gdy dwuwarstowe dvd to i tak 11 giga sie nie zmiesci :P
Phoenix81--->to prawda gra zajmuje prawie 11GB. Podobno są tam filmy w formacie HD i dlatego aż tyle zajmuje.
Minimalne wymagnia:
XP or Vista
CPU: 3.0ghz cpu Intel or AMD equivalent
Memory: 1 gig physical memory
HDD Space: 15GB
Pixel Shader 3.0 capable video card with at least 256MB
of RAM and DirectX9
Już zacieram ręce 2gb RAMA i z ta karta graf to troche przesada geforce 6600 JASNE ! minimal 7600
Dla mnie ta gra jest zajebista ale mogli by sie postarac nad poprawieniem wymagań powinni zmniejszyć no ale cóż chyba nie dało rady :/ no i oczywiscie te 15gb na dysku mnie powala.
Od razu widać ze to unrealengine heh, w sumie do takiej gry będzie pasował. a tak przy okazji te ufoludki wyglądają jak zergi :P nielicząc tych ludzio-podobnych ;))))
szkoda czasu na tą grę. idź do przodu pruj do arabów, mutantów, alienów, jaka różnica? do tego aż 12giga na dysku, co wcale nie przedkłada się na jakość. masa błędów np możne wejść w stół. brak możliwości wychylania się w lewo i prawo. szukasz dobrych gier tego typu to: graw2, cod4, crisis. tą omijaj z daleka.
prawdopodobna premiera to 28.03.2008 a cena w miarę 79,90 (w dobrych sklepach pewnie około 60zł)
Za tę grę nie dałbym nawet 20 złotych.
lithion----> własnie gra służy do tego aby się można było bawić i czerpać przyjemność z grania , właśnie GRAW2 jest beznadziejny , nie dość że trudny ( nawet łatwy stopień trudności powoduje że niektóre fragmenty przechodzicie i 20-30 razy ) to jeszcZe mało grywalny przez to że N I E R E A L I S T Y C Z N E są zachowania podczas walk-- no bo jak określić fakt że nie można strzelać podczas biegu ??? czyżby w realu było to nie możliwe? beznadzieja, a bieg w GRAW2 przypomina ślizganie się w kisielu......BLACKSITE ma być strzelanką przy której można się dobrze bawić --- pamietacie Seriousa Sama ??? to było coś !!!
Podobno ta gra nie jest zbyt fajna prócz grafy. Fabułę ma cieńką :P
Z tego co obczailem na gameplay http://www.youtube.com/watch?v=48rtsiZHG8Y&feature=related ja dla mnie zajebiscie to wyglada, klimat alienow, ktore ogladalem na screenach robi wrazenie no i silnik unreala. Jak to gniot to ja nie wiem co jest dobre a co nie :/
Reynold--------------------> Gameplay z linka jest zajebisty :D
Ciekawe jak ta gra sie prezentuje na poszczególnych configach bo mam ochote sobie ją kupić a niewiem czy mi pójdzie. Np taki stranglehold ma duże wymagania a chodziło mi p[łynnie demo w HD o dziwo :D zobaczymy..... Jak ktoś ją sprawdzi na podobnym configu to bede wdzieczny..
zapowiada sie fajnie troche sie kojaży ze stalkerem tyle że mniej swobody ale.... i tak bedzie zajebiste
hehehehehe już mam - i to dla mnie jedna z najfajniejszych gier-- ma poprostu dużą grywalność no i grafika jest ładna
W grę jeszcze nie grałem, ale widząc po Screenach i filmikach na youtube giekra całkiem fajna, fajne lokacje, konkretnie ta z tą ośmiornicą w "kanionie" ehh...klimacik też niczego sobie, może nie straszna ale bardziej ciekawa. Teraz zagram w demo, a zobaczymy czy później skombinuje pełną wersje...pzdr. =]
witam
odrazu odradzam gre ponieważ jest tak pojebana- kule lecą 10 razy wolniej niż powinny, zabijesz kolesia to niedość że upada jak jakiś jebany manekin to jeszcze znika po 10 sek
koool3k------------------------------> skąd weźmiesz demko?? na pc?? podaj linka jakby co bo mam chetke na gre
Czy ktos wie jak stworzyc profil w tej grze? Mam oryginalna wersje.
Czy ktos wie jak stworzyc profil w tej grze? Mam oryginal, system:Vista 64.Bede wdzieczny za pomoc
żal mi cie saburo sakagi, trzeba być ciotą żeby tego nie wiedzieć (w głównym menu)
Alez drogi RIPERXe, wpisuje we wlasciwym polu swoja ksywke i wciskam ok i nic sie nie dzieje. Gram od 10 lat i tyle mam do czynienia z kompami tak ze znam sie na rzeczy, a tu probowalem na rozne sposoby, ba, nawet podlaczylem gamepada do kompa, i nic. Moze to wina Visty64?
w takim razie pewnie to wina visty. ale nie martw się niema czego żałowac
Gra jak kazda inna strzelanka, rozwalamy wszystko co sie rusza, tylko ze latamy w grupie z ziomkami ;)
kupiłem i....sobie gram , wrażenia ?? jest to jedna z tych gier ( przynajmniej dla mnie ) w którą chce mi sie przejść całego singla ( podobnie jak doom 3 i far cry - a tak to raczej gram głównie w multi ) .
Grafika jest bardzo ładna - jadąc po pustynno skalistych lokacjach naprawde czujemy sie jak byśmy tam byli, w grze fajne jest że lokacje są różne :
- pustynie, - obozy wojskowe, - autostrady , - stacje benzynowe,- miasta Irackie
Grywalność - jak dla mnie jest bardzo grywalne :
- poruszamy sie w przyzwoitym tempie ( a nie jak w kisielu w GR AW )
- amunicji jest pod dostatkiem, a strzelając, karabin nie leci nam do góry
- to co mi sie podoba potworki są różne , więc grając jesteś ciekaw co wyjdzie ci następnym
razem z ziemii
Dźwięk- to co jest fajne podczas strzelanin to ...dźwięk, w Crysis np mnie osobiście strzelanie nie sprawiało przyjemności bo.....odgłosy strzałów brzmiały jak wydobywane z dziecinnej zabawki kupionej na bazarze ( mam basowe głośniki ), w Black site jest inaczej , głosy strzałów są bardzo dynamiczne z ładnym basem , chce się strzelać nawet w powietrze żeby tylko posłuchać dźwięków
wymagania - niestety to jest wadą gry : ma mało ustawień do regulacji : u mnie ( pisze u mnie bo chyba niektóre gry wczytują sie od razu jak sprzęt pozwala i pewne regulacje są zablokowane ) rozdzielczość jest max do monitora - nie da się zmienić i nie da sie włączyć AA , mozna regulować filtrowaniem i wł / wył dynamiczne oświetlenie i koniec
Podsumowanie : jeśli lubisz 2 strzały na 3 zagadki przy których rozw. zmusza cię pół dnia do szukania poradnika w necie jak przejść pokoik na którym jest stoliczek z buteleczką to ..... nie kupuj gry bo nie jest to absolutnie dla ciebie , to gra która ma cię z relaksować- odstresowić po ciężkim dniu pracy :)
Gra godn stawić czoła Crysisowi. Kolejny wypasiony FPS !
pojebało cie, niby to guwno ma stawić czoła cryzisowi, do pięt mu nie dorasta.
jeśli uważacie że ta gra jest fajna to jesteście na 99% amatorami
Nie podniecaj się tak bo zwróci ci się kaszka z dzieciństwa
RIPERx --> jak narazie to ty jesteś amatorem i błagam cię,naucz się pisać.Widzę,że uważasz się za nieomylnego i tylko ty wiesz jaka ta gra jest naprawdę hehe
gra do bani
Gra fajna ciekawa taka naparzanka bez myślenia ale czasami warto pograć w taką produkcje by się odprężyć po pracy.
Po pierwsze bardzo dobrze wygląda wizualnie , grafa podobna do Gears of War.
-Ma całkiem duże wymagania to co jest napisane w rekomendowanych to nawet nie są minimum.
-Lokacje dobrze zrobione, dźwięk na wysokim poziomie
-Tylko inteligencja wrogów na niskim poziomie niestety
Jest to jedna z tych gier w których chce sie grać i tylko się dziwie dlaczego został tak zjechana przez niektórych graczy i znawców. Do CoD 4, Crysis i Bioshock to jej dużo brakuje ale warto sięgnąć po ten tytuł. W rankingu 10 najlepszy FPS 2007/08 na mojej liście miejsce numer 6.
1 Call of duty 4
2 Crysis
3Half-Life 2: Episode Two
4Bioshock
5Frontlines: Fuel of War
6BlackSite: Area 51
7TimeShift
8Unreal Tournament III
9 STALKER: Cień Czarnobyla
10Clive Barker's Jericho
marcus ty jestes do bani gra jest swietna!!!!!!!!!!!!!(:
nawet wajne ale toche nudna jak domnie zakrudka
W sumie gra niczym nie powala, grafa w miarę, akcji nie zbyt momentami można w coś postrzelać ale ogólnie gierka do pogrania na niedzielne popołudnie a nie na jakieś zagłębianie sie i ostre granie.... Mimo wszystko można zagrać choć krótka i końcówka bardzo mizerna...
NIE ROZUMIEM tych co narzekają na grę...dla mnie jeden z fajniejsztch shooterów 2008 roku. Po spatchowaniu nie mam żadnych zastrzeżeń technicznych, grafika bardzo dobra, gameplay super-taki FPS SF "na poważnie" bez kolorowych spodków latających itp ..wygląda bardzo ładnie i realistycznie, ciekawe misje wcale nie nudne...potwory extra są wielcy bossowie, momenty "jeżdżone" , fabuła jest jak na grę bardzo OK...grałem z wielką przyjemnością od początku do końca...naprawdę gra mi się podobała.Powiedziałby że to takie Call of duty 4 w klimatach SF.polecam jak najbardziej.Krótkie? Czy ja wiem ? mi zajęło ok 12 godzin -grałęm delektując się smaczkami więć moze nieco dłużej mi to zajęlo ale gra ma klimat i często skradałęm się powoli bo czułem niezły fear czy jakiś stwór nie kryje się za rogiem-w budowaniu klimatu bardzo pomaga muzyka i super odgłosy...P O L E C AM nie żałuje ani grosza ztcy 79 pln..warto było
Kupiłem grę BlackSite i byłem pełen nadziei czytając tylną okładkę gry. Kiedy wreszcie uruchomiłem instalację jeszcze bardziej mi się podobała. Wreszcie intro Blacksite. Ponieważ dostałem nowy komputer, ustawiłem parametry na najwyższe. Kliknąłem - tak dumnie brzmiącą - opcję "żółty alarm" czyli na normalny poziom trudności gry. Doznałem szoku. Grafika była niczym realizm. Niesamowite efekty graficzne. Muzyka też nieźle oddawała klimat gry. Obcy byli dobrze zaprogramowani. Sztuczna Inteligencja nie była taka prymitywna jak na karłowate stworki z kosmosu. I tu byłoby piękne zakończenie mojej recenzji gdyby nie... No właśnie? Cóż może być źle skoro tak dobrze o niej napisałem? Otóż całą pracę grafików i programistów zepsuł scenariusz gry. Akcja i fabuła to kompletne dno. Gry nie rozumiałem już w pierwszej misji. Oprócz bezsensownego strzelania do obcych to z tej gry nic nie wynika. Rozumiem że niektórzy są fanami gier typu: "Obcy napadli na naszą planetę, grozi nam zagłada i tylko jeden człowiek może nas uratować.". Niestety ja tej fabuły (w tej grze) nie akceptuję. Jest jeszcze jeden błąd. Dla tych co mają trudności z szybkim czytaniem napisów, tej gry nie polecam. Zanim przeczytacie połowę dłuższej wypowiedzi bohatera to zmienia się wypowiedź i nie wiesz co sie stało, albo co ma się wydarzyć. Gdyby nie koło ratunkowe w postaci napisu: "Aktualne zadanie: " nawet nie wiedziałbyś, że aby przejść misję należy nacisnąć przycisk "f". W grze możemy spotkać motyw jazdy samochodem. Nad jedną rzeczą nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Kiedy skaczemy ze skał samochód gładziutko ląduje na ziemi jakby miał co najmniej 70 amortyzatorów. To samo dotyczy kiedy nasz bohater skacze z większej wysokości. W misji w Iraku musiałem zeskoczyć z muru, który w przybliżeniu w grze miał około 6 metrów (3 piętro). Było to dziwne. Szukałem innej drogi bo przecież gdybym skoczył to bym się zabił. Pomyślałem, że wczytam grę od tego momentu. Skoczyłem. I tu... Cud boży, cały i zdrowy. NIESAMOWITE. Bez komentarza... Jeszcze jedna rzecz bez której każdy FPS jest niczym: Multiplayer. Nie wiem, czy to ja coś źle robię, czy coś mam zepsute, ale nie chce mi znaleźć żadnej rozgrywki. Ostatnim minusem jest ułomny arsenał broni. Jedyną bronią, która do czegoś się nadaje to "KARABIN SZTURMOWY" OMG DO JASNEJ *******. Przecież po wyglądzie niedoświadczony żołnierz stwierdziłby, że to M4A1.
Podsumowanie:
1.Oceniłe tę grę na 2/5 ponieważ:
2. Plusy gry:
- Wspaniała grafika
- Wspaniały dźwięk
- Dobrze oddane efekty wybuchów.
- "Z głową" zaprojektowani obcy i "logiczna" Sztuczna Inteligencja
3. Minusy gry:
- AKCJA I FABUŁA!!!!!!!!!
- Nierealistyczna jazda samochodem i nierealistyczne upadki playera
- Ułomny arsenał broni
- Zbyt szybka zmiana tłumaczenia kwestii bohaterów poprzez napisy
- Niedziałający multiplayer (chociaż to może być tylko przypadek)
4. Czy polecam i dla kogo:
Grę BlackSite polecam dla graczy, którym zależy tylko na grafice i efektach dźwiękowych i tych którzy chcą się wyżyć na nieistniejących stworach.
5. Gry nie polecam dla tych, którzy w grach komputerowych szukają czegoś więcej niż grafiki i zabijania nieistniejącego. NIE jest to gra dla tych którzy traktują gry jako sztukę nowoczesną.
PS:
Mam nadzieje ze moja opinia pomoże w decyzji zakupu gry.
Pozdrawiam użytkowników gry-online.
KawuDriver
Gra nie jest rewelacyjna...Grafika daje wiele do życzenia mogla być bardziej kolorystyczna na dodatek sa proste misje zero jakis ladunków map zestrzeliwania z granatnikow pojazdow itp. poprostu jak w najprostrzej strzelance tylko idziesz strzelasz i zbijasz.Gra dobra dla dzieci.Druga rzecza je to że sa polskie napisy ktore sa umieszczone w lewym górnym rogu monitora tak jakby ich nie mogli zrobic na dole i na srodku zasze by bylo wygodniej czytac i skupiać sie na grze.
badziewna daje 1/10
Gierka nawet nawet teraz ją kupiłem :P
Jest teraz w promocji za 39.90 (50% taniej) za taką cenę opłaca się kupić.
Otóż...gra jest bardzo fajna.Ciekawa historia...fajne postacie i teksty...grafika Ok choć po Unreal Engine 3 można by spodziewać się więcej (coś producenci nie chcą dopracowac gier na UE3 - z Turokiem było to samo, jak na razie Bioshock Stranglehold i Medal of honor airborne wykorzystały unreala 3 w miarę sensownie np stranglehold interakcja z otoczeniem super wszystko fruwa , a tu dużo przedmiotów"przyspawanych) ...fajne jest że osłony po ostrzale się rozwalają (nie można za długo czaić się za skrzynką, beczką itp)..AI wrogów jest nawet niczego sobie..robią wyraźnie uniki, wycofują sie , krążą, rzucają granaty itp..mutanty są dość prymitywne - wala prosto na nas...są fajne big monstery UFOkowe, strzela się bardzo miodnie..jedno co mnie naprawdę irytuje to to iż w niektórych momentach nie słychac kroków naszej postaci -np klimatyczna baza tunele gdzie echo powinno az dudnic a tu my posuwamy sie w absolutnej ciszy-grupa komandosów w wojskowych trepach a jak baletnice cicho pomykają..(to jakiś bug bo znowu w innych miejscach są kroki tylko za cicho nagrane)..w sumie gra jak najbardziej pozytywna, nie rozumiem niskich ocen //dla mnie 7+ momentami 8/10...nie żałuję kasy tym bardziej że kupiłem w promocji 50% taniej (38 pln)
marshal970 masz 100% rację z tymi napisami..co to za pomysł???? napisy jak można sprawdzić w filmach i i nnych grach są na dole a tak musiałem wiele razy "patrzeć" na glębę bo jasne litery na tle np nieba nie były widoczne...najlepiej wyłaczyć napisy bo tylko przeszkadzają,,angielski w tej grze jest prosty, mówią wyraźnie...co do prostych misji to nie prawda: jest jazda jeepami, latanie helikopterem, działka stacjonarne, wyrzutnie rakiet itp dość urozmaicone momenty...mało broni - 5 modeli...bez alternatywnych strzałów...ale jak pisałęm gra fajna mogę polecić miłośnikom np "archiwum X"..1 częsć też mi sie podobała...
Polecam zainstalować patcha 1.2 do Blacksite: Area 51, łatka ta poprawia duuuuużo błędów.
Wracając do tematu, jako doświadczony gracz wystawiam tej grze ocenę 8/10. Niektórzy stwierdzą zapewne, że to ocena trochę zawyżona, lecz dla mnie tytuł ten zaoferował klimat oraz bardzo dobrą grafikę (co do grafiki bardzo ona mi przypomina tą z Gears of War ), czyli to na co liczyłem przed premierą. W końcu to Unreal Engine 3, więc w produkcji tej nie dziwi fakt niszczenia cześci obiektów ,dość dobra fizyka gry, HDR, dynamiczne oświetlenie,wybuchy granatów i przede wszystkim bardzo dobry bump-mapping oraz szczegółowość tekstur (niestety z kolei modele postaci w grze są gorszej jakości niż te z Gears of War).Grywalnośc też przyzwoita, bowiem gra nie należy do krótkich.Natomiast dość marnie wypada sztuczna inteligencja przeciwników, którzy zachowują się zbyt "nienaturalnie". Oprawa dźwiękowa- poziom średni. Dlaczego więc wystawiam tej grze taką ocenę na koniec ? Bo jest wiele gier gorszych od niej !!! Oczywiście jeśli ktos lubi tylko gry z szybką akcją i fabułą w stylu Call of Duty 4, czy superinteligentnych przeciwników rodem z F.E.A.R. ,to tego tutaj nie znajdzie. Podsumuwując, jest to gra na raz do przejścia, jednak każdy fan gier FPS powinien właśnie ten raz przeznaczyć na tą produkcję.
Gra fajna przyjemnie sie gra ale za krótka 6 godzin grania to zdecydowanie za krótko
Typowy fps a ostatnio nie bylo ich za wiele ale ciekawi mnie to czemu ta gra tyle zajmuje na dysku bo porownujac do podobnych graficznie gier to wazy 2 a nawet 3 razy tyle no ale dla fanow fpsow no trzeba ja przejsc przynajmniej dlatego bo jest jedyna w swoim rodzaju no i te potworki sa przebycze co mi bardzo otpowiada. Oto kilka moich screenow
http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/df6a4cb35da16fdc53bc410c79ca11fa3ef0c632.png
http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/11f2cd7a2da402e80865c47c2943a1c54f5bd727.png
http://screenshot.xfire.com/screenshot/natural/e95084f871d8c0d57308035887abc54da2dd4016.png
Mam problem.
Próbuję wgrać patch-a i mam taki efekt ---->
To samo dzieje się niezależnie czy używam patch 1.1 czy 1.2.
Błędy graficzne są na tyle irytujące, że gra bez ich poprawy jest przykra w odbiorze.
Jakieś sugestie, rady...
wersja polska kinowa
Black site......
Gra jest na silniku unreala 3 co oznacza że jest bardzo ładna, przy mojej starej karcie gf 7900 gt szło na maxa bez AA, lub z AA ale obniżony jeden poziom ustawień graficznych itp.
To typowa strzelanka idziemy z odziałem i rozwalamy wszystko co obce.
To co przyjemnego w tej grze oprócz grafiki to .......frajda z samego strzelania z karabinów, może zabrzmi to dziwnie ale podczas strzałów " czujemy" ciężkość broni . Kto grał wie o co chodzi . Dźwięki są też bardzo dobre, strzały są naprawde przyjemne dla ucha , niskotonowe.
Jeśli chodzi o gre to grywalność jest bardzo duża , wadą .....jak we wszystkich obecnych grach typu fps - długość rozgrywki, oraz brak w multi opcji pisania tekstu.
Ogólnie gre polecam- lekka, przyjemna i duża grywalność.
Gra całkiem niezla tylko za krotka i za malo rodzajow broni a po za tym jest ok
ALE SYF i to ma 6,7 zawiodłem sie na was...
na ten syf niedal bym nawet 2/10...
Ta gra to porażka Syf ze brak slow
grafika 2/10
muzyka 1/10
fabula 1,5/10
grywalnosc 0,5/10
ale syf dobrze ze Midway już nie produkuje gier drugie City interactive zal
AssassinXSlayeR -> Czytam twoje komentarze i dochodzę do wniosku że jak się piraci to nic dziwnego że się gier nie docenia.
Grafika 2 - Dobre sobie to co Crysis według ciebie ma 7 z hakiem za grafikę?
Grywalność 0,5 Fabuła 1,5 - Skoro zdążyłeś ocenić fabułę to jednak musiałeś trochę w BlackSite pograć. Więc ocena powinna być wyższa od 0,5 skoro wytrzymałeś z tą grą
Midway drugie CITY - Nawet nie komentuję.
AssassinXSlayeR ->> nie wiem czemu się czepiasz grafiki, grafa jest spoko, muzyka też, fabuła podobna do CRYSISA który jest S U P E R, Blacksite też jest zarąbisty. Popieram Bak15. Jak sobie ściągasz to masz na grę wylane. Gdy se KUPISZ grę np. za 240zł i ci się nie podoba to masz czego żałować, ale żal ci będzie ją wywalać
do dzis pamiętam ten dobrze promowany syf
-dużo błędów
-strzelanie do bani
-boty z 1996 roku
-Muzyka koszmar taka badziewna ze juz nauka jest ciekawsza w szkole... ZzZ (co niecierpie) xD
-grafika no troche zaniżyłem tak z 4/10
crysis graficznie 9,5/10
to 4/10
ale reszta to jakieś nieporozumienie
za to cos bym nawet 10zł niedal wolał bym kupić 2 cocacole lub pizze
już tibia lepsza^^
Black site....
Jedna z przyjemniejszych strzelanek, duże urozmaicenie -walki w terenie i w zamkniętych pomieszczeniach, grafika b. ładna- grę gorąco polecam
Napiszcie czy jest liniowa, czy ma słabą grafikę, klimat zastanawiam się czy kupić?
PS Miałem kiedyś okazję i musiałem wybrać sobie między S.T.A.L.K.E.R.-em a tym kurcze wybrałem STALKERA!
no i dobrze zrobiłeś Stalker jest o wiele dłuższy jeszcze zależy o której częsci mowisz ale ja opowiem ci o tej grze ma całkiem ładną grafe ale cieńka fabułe trefny klimat jest strasznie linowa i ma mało broni ogułem to daje 6/10
moim zdaniem świetna gra. przeszedłem już kilka razy i ciągle mi sie nie nudzi . fakt jest trochę krótka ale za to ma świetny multi polecam wszystkim
Właśnie ją skończyłem i muszę przyznać ze Area 51 z 2005 roku jest o wiele lepsza. BlackSite oceniam na 7/10 za dobrą akcję i dość mile spędzone 6 godzin.
Od 11 września w XK Hit ;) Informacja z planu wydawniczego CDP ;)
Byłem tak napalony na tę grę że sobie postanowiłem ją kupić wiec skorzystałem z seri TOP SELLER, i gdy już ją zainstalowałem okazało sie ze mój jedno rdzeniowy procesor jest zbyt słaby aby otpalić tę grę, wiec odłożyłem ją na pułkę. Po jakiś 6 miesiacach ulepszyłem kompa i wkońcu mogłem ją odpalic, byłem tak podniecony jak jeszce nigdy, gdy już zacząłem grać to sie załamałem jak zobaczyłem jaką ma grywalność ten projekt i ile ma w sobie blędów. Ludzie tworzacy te grę nie wyciągneli 100 % z silnika Unreal Engine 3. Tyle czekania i takie rozczarowanie. 5/10
mała grywalność ??????????????????? błędy ?????????????????????????????? ekhmmmm....widziałeś gre na oczy ?
Ta gra jest po prostu chujowa.mimiko->widziałem tą grę błędów od cholery,grywalność jest straszna,gra jest beznadziejna i tyle.
Od 3 grudnia w biedronce za jedyne 9.99.
Za taką cenę można brać śmiało.
Dowód --->
Gra nie jest aż taka zła. Najbardziej wkurzyła mnie dyskryminacja mężczyzn w fabule. Czemu trzech facetów z mojego oddziału ginie, a zostaje jakaś głupia suka, która w dodatku eksperymentowała na ludziach. Zginął mój ulubieniec Cody Grayson i zepsuło mi to humor na resztę dnia. całkiem dobra grafika i świetny dźwięk nie rekompensują w pełni małej liczby pukawek, kiepskiej, choć dobrze poprowadzonej fabuły, krótkości (mnie zajęła zaledwie parę godzin), dużej liczby skryptów, poziomu trudności, wysokiego zapotrzebowania RAM-u (jak na 2007 rok) i tępoty przeciwników i kompanów z oddziału. Mimo wad, gra ma też sporo zalet, choć
ledwo wybija się ponad produkcję średnią. Warto zagrać w BlackSite: Area 51 choćby dlatego, że
jest w niej sporo ciekawych (choć głupich) przeciwników. Myślę, że można spędzić z nią trochę czasu. Daję grze 6+, bo nie zasługuje na więcej ani na mniej. Polecam, z lekkim przymrużeniem oka!
AssassinXSlayeR To kolejne dziecko crysisa.....W dupie mam grafike z crysisa!! Ciagle porównujesz gry do crysisa. Grafika jest dobra i ona wcale nie musi byc super by gra była dobra...
LordSettlers zgadzam sie z toba AssasinXSlayer to kolejne dziecko Crysis.
Blacksite przeszlem 2 dni temu i mi sie bardzo podobala
PLUSY:
1.Dobra grywalnosc
2.Bardzo ladna grafika
3.Dobra fabula
4.Fajne postacie i potworki
MINUSY
1Maly arsenal broni
2Gra krotka przeszlem w 10 h
3Stare boty
Co do tego bardzo fajny multi.Gre oceniam 8/10 , warto wydac na nia choc 50 zl
Do Dasior ;D.
Zgadzam się, AssassinXSlayeR jest dzieckiem CRYSISA. Ale na poważnie ta gra zajęła ci 10 godzin? Musiałeś chyba przechodzić ją z zamkniętymi oczami albo ze związanymi rękami!
hehe co za gra....co do wymagań to np gears of war zapierdziela mi na max a to tnieeeee, nawet nie ma możliwości obniżenia grafiki, a i sama rozgrywka nie warta czasu. Odradzam
nowy jigsaw zajela mi 10 godzin moze troche wolno gralem ;p
jak się zarejestrować żeby grać na multi?? Klikam "gra sieciowa", pisze "logowanie" i pojawia się "nie udało zalogować". Wpisuje dane i nic
Do binkset.
Ja też mam taki sam problem. Najlepszy sposób to to olać i poszukać sobie lepszego FPS-a.
Moim zdaniem ta gra to porażka ponieważ: Chodzisz jak po sznurku i nawalasz we wszystko w co się ruszą.
Fabuła? Jaka fabuła, mutanty wychodzą na powierzchnie wiec idź i je wszystkie rozwal. Sterowanie członkami drużyny
ogranicza się do klikania na powierzchnie z komenda "idź tam!". Grafika owszem całkiem ładna, ale powiedzmy sobie szczerze
, że oprawa graficzna to nie wszystko. Zaprawdę powiadam wam ta gra nadaje się na automaty .
Nie ma w tej grze rozbudowanego trybu poruszania się, nie ma wychyleń , z osłon nie trzeba korzystać.Tylko idziesz do przodu, i we wszystko nawalasz.( lepszy quake).
Bardzo żałuję ,że tą grę kupiłem.
Wy wszyscy chuja wiecie o grach... ta gra jest zajebista... w życiu nie widzialem lepszych efektów specjalnych, fabuły tak trzymającej w napięciu, klimat mroczniejszy niż w Dead Space i jak dla mnie ta gra zasługuje na 10/10
prawdopodobnie jako jedyny na świecie oczekuje na sequel tej produkcji. Amen.
Czerwony skórwiel---> Sądząc po Twoim zjebanym nicku, jesteś jakimś zbuntowanym małolatem, a na grach to się znasz jak ślepy na kolorach...
Czerwony skórwiel widze że ty o grach to niemasz zielonego pojęcia.Porażka to jesteś ty i ten twój żałosny nick.Gra wyrąbana.Ja dałem za nią 10 zł. więc też się się spodziewałem tandetnej gry.A jak już poczytałem niektóre posty to byłem pewien że ta gra jest beznadziejna.No ale jak przedwczoraj ją odpaliłem to doznałem pozytywnego szoku.Gra jest poprostu świetna.Super misje, piękna grafa.Jednym słowem SUPER GRA.I teraz niebędę się sugerował tym co piszą tu ludzie o grach.Bo jak widać niektórzy tak jak Czerwony skórwiel niemają pojęcia o grach.
Dzisiaj przeszedłem grę.Ale niemyślcie że grałem od postu który wcześniej napisałem.Wczoraj na wieczór od nowa zacząłem grać w tą boską gre.Nie będę znowu opisywał tej gry, dziwie się tylko jak ludzie mogli tak słabo ocenić tą gre.I niechodzi mi o pseudograczy którzy pisali tu posty bo nimi niema się co sugerować, tylko ludzie z redakcji.Jak można taką gre ocenić na 6,7? Przecież to jest klasyczna gra akcji która się nienudzi.Akcja na wielkim poziomie.Ta gra ma w zasadzie tylko jedną wielką wadę.Mianowicie napisy podczas rozmów są ustawione w lewym górnym rogu i to akurat bardzo (mi przynajmniej) przeszkadzało.Drugą wadą o ile to można nazwać wadą jest to że gra jest naprawdę krótka.Ale czy to naprawdę wada? Takie teraz gry produkują że nawet największe hity okazują się bardzo krótkimi grami.Wadą by napewno było jakby była krótka i nudna.Ten kto lubi dobre gry akcji typu: Call of duty, Medal of honor (mimo że gra Blacksite to zupełnie inne czasy) napewno się niebędzie nudził bo gra ma tak samo wspaniałą akcje.
Właśnie przed chwilą przeszedłem tą grę i muszę przyznać że tym razem przypadła mi do gustu. Ale ma parę wad miedzy innymi to że potrafi się ciąć z niewiadomych przyczyn, zbyt mały wachlarz broni, i silnik unreal engine nie został wykorzystany w 100 % bo grafika mogła by być trochę lepsza ale i tak daje radę. A taka optymalna ocena tej gry to 7.5\10. Jeśli ktoś się waha czy zagrać w tę grę to może śmiało się za nią brać, nie jest zbyt długa i przez to się nie znudzi.
Będzie w nowym urodzinowym CD-Action 04/2010 w liczbie 2 DVD.
Przeszłem tą gre w 6 godzin. Zdecydowanie podobała mi sie walka na moście.
Najlepsza scena i misja zarazem. Gra łatwa i przyjemna, choć posiada wiele błędów.
Moja ocena 6/10
No i bardzo się cieszę, że będzie! Chciałem w tą grę zagrać, ale jej nienajwyższa jakość nie zachęcała mnie do zakupu nawet w extra klasyce. A tak będę ją miał w zasadzie za darmo! :D
Czerwony skórwiel --> Wszyscy się już wypowiedzieli o twojej wiedzy, ale ja dodam że pisze się skurwiel
Gra pojdzie na 1.6 ghz 1 gb ram i 128 mb karty graficznej ? z gory dzieki
Mnichch666 - nie ma mowy. Procek za słaby, ramu mało i to samo w karcie grafiki. Nie wiem czy w ogóle menu się włączy.
Spodziewałem się jakiejś kaszanki po przeczytaniu recenzji w paru pismach ale o dziwo gierka całkiem niezła. Można się przyczepić że mało broni (m4, snajperka, pistolet, ten dziwny shotgun i wyrzutnia rakiet) że krótka i że są błędy. Ale jak się wciągniesz to naprawdę spoko gierka. Strzela się przyjemnie niezłe efekty specjalne. Fabuła też nie jest tak dramatycznie słaba a nawet jest parę zwrotów akcji które mogą zdziwić. Moja ocena to 7.
Nie wiem czemu ale na moim 9600GT mimo ze mam 40-50 k/s to czuje jakiś taki dyskomfort szarpania. Nie wiem o co chodzi :(
siema kupiłem gierke była w cd action i jak jest menu gry to sie tak zacina że nie idzie nic włączyć prosze o pomoc co zrobić ?
Ja mam ten sam problem, ale dałem sobie radę cierpliwością. Żeby nie było że się w menu póżniej polepszy, nic z tego cały czas przycina obraz i dzwięk albo stoi w miejscu a co zabawniejsze gra póżniej działa bez zarzutu. Moja rada jest taka trzeba działać szybko i być cierpliwym a jak będzie obraz stał w miejscu to ja wychodzę na chwilkę do Windowsa klikając na przycisk wyjścia na pulpit ten obok Alt-u, póżniej znów klikam na grę i ponownie na chwilę gra zaskakuję daję mi to trochę czasu na działanie i tak w kółko aż do skutku. Warto się pomęczyć bo gra jest naprawdę dobra, i chyba to najlepszy FPS ostatniego okresu w CDA.
i chyba to najlepszy FPS ostatniego okresu w CDA.
Mam nadzieje ze spodoba mi się tak jak Dark Sector. Na początku nie mogłem sie do niej przekonać a potem było tylko coraz lepiej :]
Przeszedłem : Gra cienka 5/10
Minusy:
-fabuła jakaś taka bez ładu i składu. Mało wciągająca ( można sie coś dowiedzieć z "Akt" ale sa one słabo napisane a w dodatku można je odczytać tylko w menu gry.
-sterowanie podwładnymi ( skupianie ogna na 1 przeciwniku i rozkaz gdzie maja iść) nie miało dla mnie żadnego sensu.
- system dbania o morale wydawał sie bardziej losowy niż zaplanowany
- sami nie możemy otworzyć DREWNIANYCH drzwi. ( zlecamy to zadanie innym)
- nie ma systemu chowania sie za przedmioty. Nawet wychylić się nie można !
- mała ilość broni ( z shotguna obcych nie ma sensu korzystać)
- wielka ilość amunicji ( o nią to się nie ma co przejmować w grze)
- żałosna ilość przeciwników ( mało ciekawych)
- zero satysfakcji z pokonania Bosów
- finałowa walka beznadziejna
- zapisywanie gry na F5 niby działa ale nie działa...
- denerwujące menu
- śmieszne sterowanie pojazdem
- stół czy inne mało odporne na kule rzeczy są niezniszczalne.
- animacja ze śmierci naszego bohatera jest niedopracowana.
- bardzo ciężko jest sie domyślić skąd padają strzały ( to chyba widna mało urozmaiconej grafiki)
- krótka
- nie mam ochoty przechodzić ją nigdy więcej.
- w trybie multi nie udało mi się założyć konta.
Plusy:
-ładna grafika ( ale monotonna i w ferworze walki mało przejrzysta)
-dialog towarzyszy podczas rozgrywki
- mimo ze stoły są niezniszczalne to np. rozwalamy kolumny , kaktusy, auta i posągi.
Mam pewien problem w walce z tytanem xeno, mianowicie dorwałem javelina ale za Chiny nie mogę się dostać za plecy tego gościa. To ten gościu z laserem i walka z nim jest zaraz po eksplozji w kopule. Może ktoś pomóc? Z góry dzięki.
Z tego co pamiętam to nie miałem z nim żadnych problemów ( jak ze wszystkim w tej marnej grze). Pojechałem szybko Hamerem na drugi koniec mapy. Wlazłem do budynku . Rozwaliłem pare wybuchowych potworów. Wlazłem na piętro a tam z balkonu był piękny widok na tyły tego potwora. CO lepsze dostał 3 razy i nawet się nie obrócił :/
Siemka, kupilem ostatnio urodzinowy numer cd-action w ktorym byla ta gierka... Na poczatku myslalem ze to jakas lipa i w ogole a jak pogralem jakis czas zaczela mi sie podobac... Jednym slowem: gra jest SUPER!:D
Bardzo fajna gierka. Polecam xD
O ja gram na trudnym a żucam sobie dwa granaty pod nogi i żyję albo wychodzę na środek wymiany ognia i nic tylko trochę zycia mi zeszło. No po prostu jestem nie zniszczalny!!!!
gra jest całkiem fajna lecz grafa jest słaba i gra jest trochę nudna.
Gra ponad rok leżała na moim dysku, przechodziłem ja na raty i jakoś nie mogłem zmęczyć. W końcu zmusiłem się żeby ją skończyć.
BlackSite: Area 51 to nic więcej jak typowy odstresowywacz, prosta, nieskomplikowana gra, fabularnie poniżej średniej, ale przyzwoicie wykonana przy której można odpocząć po pracy. To wszystko. Jeśli ktoś liczy na coś więcej to niestety, ale się rozczaruje. Trzeba przyznać, że gra się całkiem przyjemnie (o ile nie siedzimy przy niej zbyt długo), ale nie ma ona nic co by na dłużej zapadło nam w pamięci i po 5 minutach od kliknięcia na "Quite game" już o niej zapomnimy.
Mogę jedno powiedzieć że zawiodłem się na tej grze . Kupiłem sobie CD-Action a tam właśnie była dołączona gra i gram gram no i gram aż wreszcie po 2 godzinach myśląc że po czasie zrobi się jakiś klimat lub fabuła się rozkręci lecz nic takiego nie nastąpiło . Nie polecam jej , lepiej zagrać sobie w Soldier of fortune niż męczyć się z tą grą . W tej grze to nawet strzelanie się nudzi , nie mówiąc już tu nic o fabule .
Kupiłem właśnie w biedronce za 9.99zł! YUPI! Zawsze przymierzałem się do kupna tej gry, ale zawsze była po 40-60zł... a piracić mi się nie chciało...
nawet jak ta gra będzie gniotem, to w porównaniu do City Interactive nie tak będzie kozak.
kupiłem dzisiaj w biedronie i się strasznie zacina
napiszcie czy z waszymi egzemplarzami też tak jest
była w cda - chciałęm kupić ale... kupiłem Episodes from Liberty City :P
posłuchajcie mam taki problem z blacksite gdy uruchamiam grę to pojawia się
czarny obraz a po chwili wyakakuje mi jakaś taka informacja o VPU recover
a jak to wyłącze to jest tylko czarny obraz i nic dalej pomocy nie wiem co
robić a i proszę o szybką odpowiedz
Mam ten sam problem. Po pewnym czasie wyskakuje komunikat o złym działaniu sterownika od karty graficznej. Proszę o podpowiedź co można z tym zrobić?
Gra dla cierpliwych graczy. Po godzinie grania znudziła mnie. Multi nie działa, a single zbyt monotonny. Strzelamy, idziemy, strzelamy i nic więcej.
Plusy:
+niektóre efekty
+fabuła
Minusy:
-dźwięk
-monotonność
-multi nie działa poprawnie (przynajmniej u mnie)
Ocena: 6+
przeszelm cala gra ma wymagania jak gotik 4 tyle ze 15 hd
Przed chwilą postanowiłem zainstalować tę grę z płytki CDA.
Pograłem z 40 minut. Szczerze powiedziawszy, spodziewałem się znacznie gorszej gry.
Co prawda, dopiero zacząłem, ale gra bardzo mnie wciągnęła i jutro dzień prawdopodobnie zacznę właśnie od tej gry.
Gierka taka zła nie jest, naprawdę.
Co mi się nie podoba?
Właściwie to co napisał Przemo.
Nasi towarzysze zbyt bystrzy nie są, parę razy zdarzyło mi się, że jeden z nich zaciął się na banalnej do pokonania przeszkodzie, np. na środku drogi stała skrzynka, no i się zablokował na niej, heh. Ogólnie też bardzo słabo strzelają, a czasami stoją jak cepy, gdy wokół wróg.
Tak jak mówi Przemo, jeszcze jazda pojazdem jest słaba, wkurza mnie to sterowanie myszką, nie wiem, czy da się to zmienić, czy nie, ale mniejsza z tym, i owszem, obcy mają do dupy broń. Nie przeszedłem gry jeszcze, ale chyba zbliżam się do końca, a spotkałem się tylko z pewnym rodzajem strzelby, czy nie wiem co to jest, a reszta broni to to samo, z czego korzystamy my, wojsko, czyli M4A1, jakiś pistolet(wygląda mi na Desert Eagle), i jakaś nowoczesna snajperka.
I to tyle. Tak więc broni malutko.
Na szczęście amunicji pod dostatkiem, a z ciężkich karabinów maszynowych można strzelać bez końca i bez przerwy.
To wady tej gry, no ale reszta mi się podoba, cała to historyjka jest fajna, i przyjemnie jest sobie postrzelać do setek obcych szarżujących na ciebie. Fajne lokacje nawet, niezła grafika.
Za 20 zł tę grę naprawdę można kupić, myślę, że nikt nie powie, że jest słaba.
W tak liniową grę dawno nie grałem ale po za wszelkimi bugami i błędami nie jest tak źle. dałbym jej max 6,5/10
Tak wielkiej kupy jeszcze nie widzialem.
mam pytanie gra pójdzie na pentium 4 3.20 ghz 1 giga ramu i karcie 128 mb?
heavy metal king -------> będziesz miał z tym problem, bo gra wymaga procesora dwurdzeniowego bo inaczej nie odpali, przynajmniej tak było w moim przypadku dopóki nie zainwestowałem w dual cora.
Witam grę mam z Cd-Action i mogę napisać szczerze że gra jest rewelacyjna i polecam wszystkim którzy lubią FPS-y.Gra ma dosyć ciekawą fabułę (zakończenie nie najlepsze),grafika jak na rok 2007 jest bardzo ładna oraz zadania są w miare rozmaite.Z czystym sumieniem daje grze ocene 9/10.
Fakt dali to do CDA ale ja już w to grałem wcześniej więc w sumie trochę głupio, sama gra nie jest zła, bardzo fajna...
Pfff gierka do jednorazowego przejścia i od razu do wywalenia z dysku. Multi nie działa, grafika nawet dobra jak na ten rok ale ogólnie to średnio. Fabuła też zbytnio nie wciąga.
Dość słaba gra.. No może nie jest tragiczna bo da się pograć ,ale mimo wszystko jest słaba.
Plusy :
- realia (mam tu na myśli świat przedstawiony)
- klimat
- niektóre momenty są naprawdę epickie :D
Minusy :
- Masa błędów (przenikanie się broni i naszych towarzysz, dodatkowo granaty i bronie wiszą w powietrzu)
- beznadziejne ai (często wrogowie/towarzysze się "zawieszają)
- szybko wkrada się monotonia
- słaba grafika (ma dobre momenty ,ale jak na UE3 i na tamten rok prezentuje się bardzo biednie. Lepiej wygląda starszy Prey/Condemned czy z TPS'ów - Splinter Cell Chaos Theory)
- Fabuła
- beznadziejne bronie obcych (ktoś w ogóle tego używał?)
- sterowanie podwładnymi
- beznadziejne sterowanie pojazdami
- krótka ( w sumie może to i plus)
Ocena 5/10
Ostatnio straszna posucha(DS2, ACB, C2,Bullestorm zaliczone) więc nie ma w co grać. Został mi tak naprawdę jeszcze Dragon Age 2 i kolejny crap pt. Dark Void ,ale nie chce mi się w nie grać ostatnio. TDU, Shift 2 nawet nie tykam ,a Homefronta już przeszedłem i przyznam szczerze ,że dzieło Kaos Studios prezentuje równie niski poziom co BlackSite. Może trochę wyższy :)
Hmm.. Kupiłem ją w Nie dla idiotów za 24,90 zeta i przeszedłem jeszcze przed wieczorem :) więc nie należy do najdłuższych gier w zyciu:/ ale jeśli chodzi o samą rozgrywkę to co się rzuca w oczy, nie wiem czy tylko u mnie, ale całkowity brak antyaliasingu, to z minusów, a z zalet wymieniłbym dużą płynność animacji i fajne lokacje :) 7/10
Dosłownie przed chwilą ją ukończyłem. Co mogę o tej grze powiedzieć... na początek weźmy AI przeciwników jak i towarzyszy. Przeciwnicy czasami wpierdzielają się na jakieś odłamki i zamiast je ominąć to stoją i się trzepią ale to zdarzyło mi się tylko chyba 3 razy w całej grze więc to jest taki mały szczegół. Po za tym przeciwnicy chowają się za przeszkodami i czekają na dogodny moment żeby w nas strzelić ale czasami wybiegają z osłony wprost pod ogień z naszej lufy co kończy się ich szybką śmiercią. Towarzysze też potrafią się sami schować gdy ktoś zaczyna strzelać, po zaznaczeniu punktu gdzieś na ziemi podążają do niego, strzelają gdy tylko kogoś zobaczą chociaż spotkałem się z takim błędem, że towarzysz stał jak gdyby nigdy nic a od tyłu nawalali w niego dwaj przeciwnicy, dziwne... Kolejna rzecz to lokalizacje. Nie ma się tutaj czym zachwycać, lokacje zostały zrobione jak dla mnie zbyt szeroko. Po prostu gdzie nie gdzie jest za duża przestrzeń i chodzenie po niej nudzi (jeżeli mamy samochód to pół biedy). Jedynie ostatnia mapa w Kopule mi się podobała. Lekki klimat można też odczuć w Rachel. Przeciwników jest dużo i trochę denerwujące jest to, że w niektórych miejscach będą się respić dopóki nie wykonamy jakiegoś zadania. Teraz krótko o wyposażeniu. Praktycznie całą grę można przejść strzelając z samego karabinu (pomijając misje gdzie trzeba użyć bazooki) który mamy od początku gry. Mamy również do dyspozycji pistolet, strzelbe plazmową, bazooke oraz taką jakby ulepszoną bazooke (?). Możemy również postrzelać z zamontowanego karabinu lecz tutaj w oczy rzuca się to, że nie kończy się w nim amunicja oraz, że nie przegrzewa się. Można z niego strzelać cały dzień i karabin jest zimny jak lód :) Wracając do przeciwników to w grze pojawią się parę razy (bodajże 2) Ci sami bossowie których będzie trzeba rozwalić za pomocą bazooki. Reasumując gra jest nawet fajna ale po przejściu jej nie odczuwam żadnej tęsknoty za nią (co innego gdy np. przeszedłem Mafie 1 lub 2). Czasami wieje nudą i odechciewa się grać. Widok tych samych przeciwników zaczyna po jakimś czasie mdlić ale cóż... jest to gra dosyć stara (wydana 5 lat temu). Jeżeli ktoś ma ochotę porozwalać obcych i dużo postrzelać to jak najbardziej może tą grę kupić. Zabawy starczy na jakieś 5 godzin.
Dziękuję za uwagę. Dobranoc!
Ci którzy krytykują sterowanie pojazdami chyba nie grali w Borderlands ;] Tak, tak, jeżeli graliście w Borderlands to sterowanie samochodem w Blacksite nie będzie dla was niczym nowym.
Dziś jestem właśnie po napisach końcowych tej gry i powiem że było warto.
Pozdrawiam!
Ta gra jest tak słaba pod każdym względem, że aż nie chce mi się marnować czasu, by opisywać jej poszczególne mankamenty.
4/10 i to tylko dlatego daję tak wysoką ocenę, że mam ją z CDA więc na szczęście nie musiałem wydawać na nią kasy. Gdybym ją specjalnie kupił, dałbym ocenę niżej. I plułbym sobie w brodę...
Jest zła jak zarówno jak na rok 2002, 2007 (zwłaszcza!), jak i 2012.
Gdyby ktoś mi kazał ponownie w to zagrać chyba rozwaliłbym sobie PC, żeby mieć pretekst do wymigania się... Pewnie byłoby to bardziej emocjonujące niż roz(g)rywka w Blacksite.
Jakieś 127 razy lepiej zagrać w Area 51, które na dodatek można pobrać za darmo!
Ty naprawdę w to grałeś???? trochę za słabo to oceniasz jakby gra ci psa postrzeliła... :/
Sweet1O1[176]
Ty naprawdę w to grałeś????
Właśnie dlatego, że w to grałem wystawiłem tej grze taką, a nie inna ocenę.
Jeżeli był to jeden z twoich pierwszych FPSów ("Jak na 2007 rok"?! WTF?!), to być może inaczej ją odbierasz. Ja w FPSy gram od połowy lat 90. XX w. i taka produkcja jak Blacksite nie robi na mnie (pozytywnego) wrażenia.
I tak przesadzasz, gra aż taka kiepska nie jest, żeby komputer mordować :)
Irek22: "że mam ją z CDA więc na szczęście nie musiałem wydawać na nią kasy." Za CDA zapłaciłeś pewnie 16zł w skład którego wchodzi czasopismo i gry więc jakby nie patrzeć, jakąś część tej kasy na grę wydałeś ;D
Generyczny FPS. Brawa natomiast za design niektórych leveli -naprawdę interesujący i różnorodny.
jedyna gra w historii ktorej nie przeszedlem ze wzgledu na glitche
probowalem co 3-4 lata, jedna wersja na orginale,sciagalem tez jakies repacki i inne wersje, bugi w tej grze uniemozliwiaja faktyczny progres poniewaz zwieszaja sie boty ktore sa z nami w druzynie
nieprawdopdoobne, moze na ps3 da sie to skonczyc
Jeśli nadal chcesz dać grze szansę i spróbować ją ukończyć to w opcjach grafiki wybierz uruchamianie w oknie i zmniejsz ustawienia Anisotropic filtering (AF) lub Anti-aliasing (AA). U mnie to podziałało. Inna opcja to zmniejszenie frame rate do max 60 za pomocą Rivatuner Statistics Server (RTSS). Jeśli to nie pomoże to szukaj tutaj pomocy pcgamingwiki[dot]com/wiki/BlackSite:_Area_51. Z przodu chyba wiesz co wpisać.
absolutnie nic specjalnego..
drewniane strzelanie, brak mozliwosci wejscia do opcji w trakcie gry, mala roznorodnosc stworow, 0 klimatu arey 51,
To jest mój gust, dobry scenariusz który przypomina filmie o tajemnice w strefa 51 i eksperymenty przy ludziach.
Grafika sam raz i nie narzekam. Łączy realia z sci-fi jest spoko.
Gdyby bohater lub antybohater został "Reborn Soldier" (Odrodzenie) z eksperymentu to byłoby ciekawe.
Gra jest ciekawa tylko na początku, gdy walczymy z Irakijczykami. Potem jest już sztampa. Graficznie nierówno. Są momenty, że wygląda w porządku, by potem razić swymi niedoskonałościami jak choćby przenikaniem się elementów lub postaci z innymi obiektami (moment dostawania szczepionki i pani doktor wtopiona w biurko). Liniowość może być, ale fabuła powinna wówczas wciągać - tu tego zabrakło, więc jest drętwo. Skrypty, które momentami nie chcą się uruchomić i trzeba powtórzyć od ostatniego punku kontrolnego lub zmieniać ustawienia grafiki poprzez ich zaniżenie, a nawet z opcją uruchamiania w oknie. Kilka typów broni, ale i tak zostaniecie zapewne przy Colt M4A1. Muzyka jest, nie przeszkadza w grze, dźwięk - może być. Co można powiedzieć na koniec? Grasz na własne ryzyko.
podziekowanie dla uzytkownika thebill
po latach wreszcie umialem to przejsc, trzeba w panelu nvidia zmienic maks klatek na 60, wtedy 0 bledow, bez tego nie ma mozliwosci przejsc tej gry
sama gra 5.5 moze 6/10 ale to wszystko, fajnie ze ogralem chyba ostatniego FPSa od 2005 roku jaki mi zostal na liscie
Standardowa strzelanka z opowieścią o kosmitach, fajne akcje, lubie takie gry, dałem grze 8, ale poprawiam na 9 bo zasługuje, polecam też AREA 51 Midwaya, podobna ale gorsza troszke.
Kiedyś dałem 7 bo każda gra mi podchodziła dziś 4 nawet godzinki nie da się wytrzymać taka kicha