Imperium Galactica III: Genesis - demo
Luuudzie.... zassajcie sobie to demko bo jak zobaczyklem grafe w nim to po prostu padlem na twarz i koledzy musieli mnie cucic :)............. ta gra mmmmmmmaskaruje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Homeworld moze sie po prstu schowac!!!!!!!!!
Grafa naprawde ladna,szkoda tylko ze filmik lazi pieknie na ustawieniach 1024 i max detali,ale jak wlaczylem gre to zaczela sie strasznie ciac.Zmniejszylem ustawienia do 640 i minimum detali i nawet to niewiele dalo.Mam durona 800,512 RAMu i geeforca 2 64 pamieci.Moze wiecie co jest nie tak?
Chakotay: Chyba powinieneś wiedzieć co jest nie tak. To bardzo proste - już z wstępnej konfiguracji komputera jaką podałeś wygląda na to że to komputer biurowy a nie do gier. Jedyne co tam jest na czasie to te 512 MB Ramu, chociaż nie napisałeś czy to jest SDRam czy DDR. Jak zaradzić temu problemowi?? Polecam wymienić przedewszystkim akcelerator i to na Gainwarda 3 lub 4 Titanium po czym go podkręcić. To jest chyba jedyne wyjście reanimacji twojego kompa.
Szwedzik --> Zdziwiłbyś się jakie rzeczy może uciągnąć komp Chakotaya. Podejrzewam, że i na niższej konfiguracji to demko dobrze by poszło, byle dobrze go skonfigurować (stery i takie tam...)
Gambit --> No niebardzo bym się tutaj z tobą zgodził ale jest jescze kilka kwestii jeżeli chodzi o sprzęt Chakotay. Nie podał jaką ma płytę główną, jakie ma pamięci jaki wentylator i jakiego ma tego Geforce'a 2 (firma i wersja). I powiem ci coś jescze Gambit - konfiguracja Gambita to już odchodzi do lamusa i tylko jeśli ma komponenty markowe to będzie sobie mógł faktycznie pozwolić na lepsze stery o overclocking FSB (co może mu oczywiście pomóc), ale jeśli sprzęt, który posiada to badziewie typu: płyta ECS, wentylator no name, pamięć no name i Geforce firmy typu Dream i to na SDramach to ja nie wiem czy poustawiasz go tak ze będzie wymiatał - pomyśl o tym Gambit. Pomyśl również o tym ze teraz juś są dostępne płyty główne z AGP 8x (Soltek, Abit) i producenci gier będą mieli większe pole do popisu więc nie udowodnisz mi, że w sprzęcie Chakotaya drzemie jeszcze zapas mocy bo ta moc to już dawno się wyczerpała i jest niestety potzrebny upgrade - ale taki już los każdego blaszakowca:)))
Szwedzik --> Moja konfiguracja nie różni się zbytnio od Chakotaya:
Duron 800, 256MB RAM PC133 (zwykła), SB LIVE!, GF 4 MX 440 64DDR PixelView, płyta Microstar KT7 Pro Turbo. I sprzęcik hula aż miło...może bez Pixel i Vertex Shaderów, ale nie są mi potrzebne. Morrowind śmiga jak szalony, Dungeon Siege też....Nic więcej chwilowo nie potrzebuję....i nie przewiduję rychłego upgrade'u sprzętu...A demka IG 3 jeszcze nie testowałem...ale sprawdzę koło poniedziałku i zobaczymy :)
Gambit --> Skoro uważasz że to ci wystarcza to w porządku ale ja nie widzę za bardzo jakby ta konfiguracja miała pociągnąć Soldier Of Fortune 2: Double Helix w rozdziałce 1024 x 768 + max detali + max efektów. Ja akurat lubię grać na takich parametrach i takie też ustawiam w każdej grze i wtedy dopiero widać piękno gry. sczerze polecam ci Gambit żebyś sobie zobaczył Soldiera 2 w akcji z takimi parametrami albo Medala (też na maxa) a wtedy pogadamy czy te konfiguracje i odpowiednie stery wystarczą żeby to uciągnąć:)))
Szwedzik --> Medal of Honor na full grałem na GF2 MX Microstara i rzadko się chaczyło, obecnie brak problemów, Jeżeli chodzi o SoF2 to grałem w demko też na full na obecnym sprzęcie....żadnych problemów....Co do domyślnych ustawień to też nie gram poniżej 1024x768x32 a reszta High lub Very High
Gambit --> To dosyć ciekawe bo mam kumpli, którzy mają nieco lepsze konfiguracje sprzętowe od tych, które podałeś ty i Chakotay i jakoś nieciekawie było z płynnością u nich jeżeli chodzi o o SOF 2 i Medal OF Honor. Ja nie wiem jak ty w takim bądź razie grasz na tym sprzęcie bo np. w misji Medala gdy ląduje się na plaży w Normandii i biegnie się z resztą typów do przodu przez wodę i zasieki to animacja im tak rwała że to wprost nie do opisania. Przy normalnej grze też było nie najlepiej. Ja nie wiem co ty uważasz a płynną animację ale ja nie lubię mieć poniżej 60 FPS a z taką konfiguracją to wychodzi może po 15 FPS - jeżeli to według ciebie jest płynna gra to ja nie wiem. Bo moi kumple wolą mieć max detali ale rozdziałkę zmniejszyć by wszystko chodziło szybciej bo w grach które wczesniej wymieniłem nie mam miejsca na szarpaną animację nie wspominając o tym że jak do tego dodać rozgrywkę multiplayer przez sieć i lagi to ilość klatek ci zejdzie do 5 i co wtedy?? A wtedy to każdy strzela do ciebie jak do kaczki a ty stoiswz i patrzysz a tu nagle cyk i pokazuje się ekran "You have been killed by.." I co powiesz na to?? Pozdrawiam
Szwedzik --> Jeśli podasz mi różnicę pomiędzy np. 75 fps, a 50 fps (zauważalną) to cię ozłocę....no chyba, że jesteś cyborgiem, to zauważysz różnicę.....
Szwedzik --> Co do plaży MoHAA. Żadnych problemów....może nie było to 60 fps, ale płynność wyświetlania była co najmniej zadowalająca....nigdy nie ginąłem z powodu szarpnięcia/zacięcia się obrazu (oczywiście mówię teraz o GF4, bo na GF2 czasem się zdarzało)
Gambit --> ad1. Hmm jakby ci to wytłumaczyć (cyborgiem nie jestem hehe) - różnicę miedzy 50 a 60 FPS jesteś w stanie zauważyć więc tymbardziej miedzy 75 a 50. Zapewniam cię o tym bo ten temat przerabiałem wielokrotnie przy okazji gry która się nazywa Tekken3. Otóż na Playstation ma dwa rodzaje gier: pod system Pal i pod System NTSC. Systemy te od siebie różnią się między innymi szyboscią odświeżania na sekundę W przypadku Pal jest to 25 lub 50 FPS (lepsza rozdzielczość) a w przypadku NTSC 50 lub 60 FPS (gorsza rozdielczość). Zapewniam cię zę jakbyś miał możliwość wypróbowania (może próbowałeś??) obu wersji to wybrałbyś NTSC - ja tak zrobiłem. ad2. Teraz mówisz mi o Geforcie 4 a to już inna bajka. Sam Geforce 4 bardzo podnosi skuteczność sytemu w grach 3D więc się z tobą zgodzę, że może ci chodzić płynnie (powyżej 60 FPS) ale na wersji GF2 MX i to Microstara to nie ma mowy o żadnych 60 FPS na plaży w MOHAA- ja tu raczej oscylowałbym w granicach 15 FPS co dla mnie jest wynikeim niezadawalającym. Po za tym nie wspomnę jak wyglądają gry bez Pixel i Vertex Shader (przykład woda w MOHAA). Więc nadal podtrzymuje swoje stanowisko iż taki sprzęt trzeba upgrade'ować by móc się w pełni cieszyć nowymi pozycjami na rynku. Pozdrawiam.
wracajac do tematu....
Chakotay --> cos jest nie tak z kompem, gdyz to demo chodzi niezwykle plynnie (zarowno w Video Mode jak i Demo Mode) na naszych redakcyjnych kompach - Athlon/PIII 700, 128MB RAM, GF2 MX.
W zasadzie nie zauwazylem roznic wzgledem mojego domowego kompa Athlon 2000+, GF3 Ti 500, 512MB RAM
Szwedzik --> Mówiłem o GF4 MX 440 64DDR PixelView, czyli niby zadna rewelacja. Kurcze...świetnie mi się z Tobą dyskutuje, ale muszę lecieć do domq...Mam nadzieję, że pociągniemy to jeszcze w poniedziałek...W wekeend sprawdzę zachowania różnych gier na swoim sprzęcie i podzielę się spostrzerzeniami...
Pozdrawiam serdecznie :)
Gambit --> Mnie równiez z tobą się dobrze rozmawia:))) Coś mi się wydaje że będziemy się musieli numerami tlena lub GG wymienić:))) Pozdrawiam cię również serdecznie i życzę ci miłego weekendu.
Aha i chciałem jeszcze dodać informację dla tych którzy nie wiedzą. Seria Geforce 4 MX jest oparta na chipsecie nVidii nv17 a Geforce 4 Titanium na nv25. Dla przykładu jeszcze podam, że Gefroce 3 Titanium jest opart na nv20. Prosta wniosek: tak naprawdę to Geforce 4 MX jest starszym technologicznie wytworem od Geforce'a 3 i nie posiada Pixel ani Vertex Shader (dostępne dopiero od nv20 czyli Geforce 3), jedyne co ma zbliżonego do 4 to szybkośc taktowania rdzenia i pamięci. Inwestycja np. w model GF4 MX 460 mija się totalnie z celem bo jest on droższy od GF3 Ti 200 a osiągi ma o wiele słabsze jak i zresztą liczbę efektów.
PIII 800MHz / 384 SD Ram / Inno3D GF2 MX 32 mb Agp 4x / Abit VH-7 / no i to sysko chyba:P wszystko na max 1024x768 chozdzi plynnie jak miodzik ;)
Wogole to przeszedl juz ktos to? Mecze sie dzis od rana i za czajna ludowe nie moge:)