Lost Planet: Extreme Condition | 360
Dzięki. Cena więc będzie wysoka. Jednak coś się ruszyło na rynku. Powolutku, bo powolutku, ale zawsze.
Cainoor --->
Niekoniecznie wysoka, od premiery Dead Rising minęło dopiero 2 miesiące a gra kosztuje ok. 129 zł.
Wyglada szokujaco, czytałem recenzje w PSX Extreme i muszę powiedziec że dość wysoka ocena !!
To może być naprawdę dobra gierka choć narazie nic nie przebije Gears of war. Fajnie, że polska premiera nie jest opóźniona w stosunku choćby do europejskiej.
Ściągnąłem demo tej gry z Live i muszę powiedzieć że jest miodzio. Niestety jak już to zostało powiedziane, gra wychodzi po GoW więc wszyscy będą porównywać.
Gdyby nie ten fakt to wszyscy podniecali by się właśnie nią a nie GoW. Musicie sami spróbować walki Mechami - fajna jazda. Czadowo że można też będąc na piechotę podnieść np. Gatling Gun z Mecha i z niego naparzać. Klimat przypomina Diunę tyle że lodową. Osobiście zaczekam aż trochę stanieje i ją łyknę.
Gra ma kosztować koło 249 zł (tak jak GoW). Myślę, że może dać radę przebić GoW choć będzie ciężko. Grę pewnie kupie ale póki co to GoW dalej mnie wciąga mimo, że przechodzę go 4 raz (raz na casual, raz na hardcore, raz Dominikiem Santiago na Co-op no i teraz na Insane) mam nadzieję, że z Lost Planet będzie podobnie.
Sciagnalem demo z Xbox Live i jestem mile zaskoczony. Mysle ze moze konkurowac z GoW, chociaz dla mnie minimalnie, ale przegrywa.
Jak dla mnie to ta gra jest świetna chodz przynam ze niewiedzialem GoW ale popykałem troche w Live i miazga... Poprostu super
Gra wymiata spokojnie może konkurować z GoW gra prezentuje się od strony fizyki jak i grafiki bardzo ale to bardzo ładnie !!!!!!
Moze byc dobra, jak juz bede mial GoWa to pewnie ja kupie :)
gra może być niezła !
Ludzie , ta gra jest poprostu zajeb.... , wymiata jak mało która na xbox360 !!!
Zachęcam wszystkich do kupna !!!!
Gra może i fajna, nie zaprzeczam. zastanawia mnie tylko jedno - czy recenzja sporządzona w ten sam dzień, w którym jest premiera (i to światowa) danej gry jest RECENZJĄ RZETELNĄ??? czy dlatego, aby być pierwszym warto robić coś po łebkach oraz narażać się na ewentualną krytykę i spadek zaufania???
Optymistycznie zakładając autor recenzji zaczął grać w tą grę o 8 rano, recenzję zaczął pisać o 18. Ile w tą grę grał 7, 8 godzin??? Czy spędzenie nad grą kilku godzin i to jeszcze z myślą, że trzeba zaraz napisać recenzję uprawnia i pozwala napisać recenzję "na chłodno" (nie mówię o recenzji obiektywnej bo takie coś jest niemożliwe)???
Rozumiem, że gdyby to był tetris czy pasjans to recenzję "na chłodno" można by już pisać po spędzeniu nad grą 2, 3 godzin. Ale chyba jednak nie w przypadku tak rozbudowanej - jak mniemam - gry jaką jest "Lost Planet: extreme Condition"?! I nie chodzi tu tylko o tą grę bo tego typu "recenzje" GRY-OnLine zrobiły już wielokrotnie.
Apeluję do GRY-OnLine - lepiej później a rzetelnie/dobrze niż szybko/bardzo szybko a po łebkach.
A nie wpadles na to, ze media dostaja gre do recenzji przed jej oficjalna premiera?
Tribunal -->
nie osmieszaj sie. Walnales posta na 10 minut czytania i same bzdury....
premiera np w Japonii byla miesiac wczesniej, podobnie release dla mediow - znacznie wczesniej.
alexej - wpadłem, ale serwisy internetowe takowych nie dostają.
mikmac - poczytaj jednak więcej książek, abyś czytał szybciej i ze zrozumieniem jeśli według ciebie to bzdury. Sugerujesz, że GRY-OnLine dostały do recenzji wersję japońską??? Sam się nie ośmieszaj.
A nawet jeśli Japonia miała ją miesiąc wcześniej (w co wątpię bo głównym rynkiem Xbox360 są USA, a nie Japonia - pochrzaniło ci się chyba z PS3, na które Lost Planet na razie nie jest planowane, a napewno nie wyszło), to autor recenzji zna japoński na tyle, aby "zerżnąć" recenzję z japońskich serwisów czy gazet??? Pomyśl trochę.
A nawet jeśliby znał to czy własna recenzja pisana na podstawie recenzji cudzej (japońskiej) jest recenzją wiarygodną??? Pomyśl trochę.
Jeśli wreszcie Japonia miała ją pierwsza (w co - jeszcze raz podkreślam - nie wierzę) to GRY-OnLine są nierzetelne bo napisały daty premiery Lost Planet na trzech rynkach, ale nie w Japonii! Ciekawe czy tego posta będziesz też czytał 10 minut... ;)
Wypowiadać w krótkim czasie na temat gry możemy się my, gracze który nie muszą pisać rcenzji mającej być czytaną przez tysiące graczy. Ale tak nie powinno być w serwisie, który - jak mniemam - chce się uważać za profesjonalny.
Trochę realizmu i pomyślunku chłopcy!
A co do moich długich (co dla niektórych postów) to przynajmniej staram się, aby były merytoryczne bo pisanie "oh", "ach", "ble" itp. nie wnosi absolutnie NIC i równie dobrze mogłoby ich nie być.
Sprawidziłem informację - ok, może wyszło w Japonii, ale to nie zmienia postaci rzeczy.
na torrentach: Lost Planet Extreme Condition PAL
pojawil sie 2006-12-24
00:45:10
Czyli ktos wyniosl z tloczni/sklepu/prasy
Serwisy inetowe dostaja reviews copy gry, a jako ze w Polsce otworzyl sie dzial w m$ dot. x360, a EA zostalo dystrybutorem LP to gra trafila do gazet i portali duzo wczesniej.
Neo plus i psxextreme dostaly np. gearsy ponad miesiac przed oficjalna premiera.
Tribunal ===> Twoje posty sa dlugie i nie merytoryczne. W sumie nawet nie dlugie. Bredzisz sam do siebie az zeby bola. Nie od dzis wiadomo ze prasa otrzymuje egzemplarze duzo wczesniej wlasnie w celu napisania recenzji przed premiera bo wiele osob moze to przekonac do zakupy gry. Prosty, tani i skuteczny zabieg marketingowy.
Dwa, lost planet bylo wydane w japonii sam to sprawdziles. A co najlepsze jest to gra do bolu japonska - nudna, z glupia sztampowa fabula i nedznymi przerywnikami filmowymi (cos jak MGS czy FF), do tego ze smiesznymi bosami, laska z wielkim biustem, zoltkiem o typowo i swojsko brzmiacym dla kazdego japonczyka imieniu Wayne i co najwazniejsze kolesiem ktoremu grzywka zaslania jedno oko - wiec oczywiste jest ze musialo wyjsc w japonii wczesniej.
https://www.gry-online.pl/s043.asp?ID=5879548&N=1
Tribunal -->
idziesz z zaparte, ok. Tylko sprawdzaj wczesniej swoje informacje dobra? EA Polska przekazal gre dl Gry-Online odpowiednio wczesnie aby mogli sie uwinac NARAZ z poradnikiem i recenzja w dniu premiery.
Doszlo?
Dobra, niech wam będzie. Nie sprawdziłem do końca. Dla mnie cień wątpliwości nadal pozostanie w takich szybkich recenzjach i będę je czytał z przymróżeniem oka.
Zaś co do samej gry to przeczytałem, pooglądałem screeny i - nie podoba mi się, nie zagram. Dla mnie rzeczywiście zbyt japońska.
TA GRAFIKA!!!!!
Grałem w demko. Grafika może i śliczna ale miodnością nie dorasta GoW do pięt, a szkoda bo myślałem że to będzie kolejna pozycja.
Verminus ---> Jednak cena okazała się wysoka. Dałem za gierke 250pln pare dni temu. Szkoda, myślałem, że coś się zmieni w tym temacie.
Gra jest naprawdę fajna. Fabuła infantylna, ale sama rozgrywka to rekompensuje. Jak dla mnie to miodna strzelanka, gdzie smaczku dodaje sterowanie VSami (ala mechy). Szkoda, że taka krótka. To chyba już taki syndrom gier na Xa. GW świetna gra, ale też za krótka. Lost Planet ode mnie otrzymuje 8/10.
Kurde szkoda ze nie mam Xboxa360. Obok Gears of War byl by to moj 2 tytul
Spoko gierca grafika wymiata i cała reszta polecam jak najbardziej...
Szkoda Ze Nie Ma Tej Gry Na PC............
jedna z perelek
jak ktos ma zamiar kupic X'a musi miec tez te gre !!
Hehe macie co chcecie , wlasnie nowy news mowi o tym ze Lost Planet doczeka sie konwersji na PC ^^
No i co z tego? Dobra gra powinna być na każdej konsoli. Pytanie tylko kto ma PC który ja pociągnie w pełnej płynności..podniecacie się nie wiadomo czym. Dziecinada. Co do gry to po 6 misji miałem jej dość..nuda i prostota. Zwykły średniak..niech sobie będzie nawet na PSP. Mnie to rybka co jest na co..ważne że na X360 mogłem przejśc całą.
Na Xklocu jest świetna, ale nie mam X360 więc będę czekał na wersję PC z niecierpliwością ;)
Grałem w to na X360 u kolegi. Jeżeli nie spartaczą konwersji to będzie to świetna gierka.
Jeśli nie spartolą konwersji i do tego nie bedzie "Vista Only", to przyjme ją w obięcia z wielkim bananem na ustach :)
mam nadzieje ze nie spapraja tak jak devil may cry 3!! ale 3ba wziasc na wzglad to ze zrobienie dobrze napisana gre z PS2 na PC jest trudne ale z Xboxa na PC nie powinno byc trudne wiedz spodziewajmy sie sukcesu na Pieca;]
Podobnie jak wersję na Xbox360, w Polsce pewnie wyda tę grę Electronic Arts Polska. Cena najprawdopodobniej nie będzie zbyt zachęcająca... Ciekawe tylko ile sobie będą kazali za tę grę zapłacić - 140 zł czy 160 zł?
moze i EA da dosc wysoka cene, ale za ta gre warto dac wiecej kasy:)
oby tylko chodzila pod XP
Zdaje mi się, że była mowa o tym, iż Lost Planet będzie śmigać pod XP-kiem i nie tylko obsługiwać bibliotek DX 10, bo i DX 9 owszem.
Ja tylko boję się, żeby nie spartaczyli konwersji i żebyśmy nie dostali kolejnego (s)hita po DMC3, Onimusha i RE IV (od razu piszę - nie chodzi mi tutaj o samą jakość gry!).
Na szczęście autorzy planują wydanie demka przed premierą, z czego się niezmiernie cieszę.
Onimusha 3 chodzila idealnie !!! zadnych lagow , spadkow fps nie mialem!!! caly czas 60 fps i wogle nie spadalo!! tylko ze grafa taka sobie!! ale na ps2 taka sama byla!! a Lost Planet jak bedzie napisaa tak samo jak Onimusha 3 to jestesmy w domu!!!
a tak wogle to te powyzsze screeny to są z konwersji na PC? czy to z x-boxa dali??
Slipknot<---- z PC
no to looz chociaz grafa mogla by byc lepsza!!
Slipknot<--- według wersja na PC ma lepszą grafe Niż z XBOXA 360
zobaczymy pożyjemy
obys mial racje kolego
MasterekPL ====> w momencie premiery (czerwiec 2007) rzeczywiście rzadko który PC (przynajmniej w Polsce) będzie mógł ją udźwignąć w pełnej krasie. Ale już tak na przełomie 2007 i 2008 r. będzie już ich zdecydowanie więcej :) tak że bez obaw MasterekPL - poradzimy sobie... Ale dzięki za troskę ;)
mam tylko nadzieje ze nie przeloża premiery!!! jak w czerwcu bedzie ta gra to bede w 50% happy!! a jak bedzie dobrze napisana tzn. morowany 60 fps to bede w 100% happy!!!:]
Rewelacja to nie jest. Tzymische PL. "Nie merytoryczna" razem, ponieważ to przymiotnik.
wszyscy co nie mają windows vista to sobie nie zagrają w tą gre
nawet w programie gramtv tak mówili a grafika nie jest za dobra a napewno nie jest lepsza niż na xbox 360
Maniak co ty gadasz?!!!!! nie wiem jak będzie wyglądać sprawa Windowsów, ale gafa będzie lepsza pooglądaj sobie screeny porównawacze
Dzis sciagnelem sobie demo myslalem ze sobie pogram a tu kicha mozna tylko grac na viscie,Microsoft maczal w tym palce zapewne zeby zacheci do zakupu viste ..... Tak zwany chwyt ponizej pasa
Batonpl --> Do kogo masz pretensje i o co? Jak masz xp, to trzeba bylo sciagnac wersje dema dla xp, a nie dla visty..
No sciagnelem demo do xp ale i tak mi niedziala
Ściągnąłem demo na XP i działa. Niestety tylko na kartach które mają PIXEL SHADER 3.0 ja mam 2.0 i gra nie działa. Wyskakuje Komunikat że gra potrzebuje pixel shader 3.0 :( :(
Przeciez moja grafika obsluguje pixel shader 3.0 i co ty nato
Batonpl --> Napisz jaki konkretnie błąd wyskakuje. Upewnij się, że masz zainstalowane:
1) Windows Media Playera w wersji co najmniej 9
2) Direct-X 9.0c z kwietnia tego roku
chcem wlonczyc gierke ale nic sie niedzieje nie ma zadnych bledow
1.oczywsice ze posiadam windows media playera 10
2.mam directa z kwietnia
nieee wiem co jest grane :((((((
Dobra... .widzę że niektórzy są nieco nieobyci (co wybaczam) a niektórzy po prostu głupi albo nie chce im się czytać (tego wybaczyć nie można).
Po pierwsze - gra wyjdzie pod xp i na dx9
Po drugie - ma lepszą grafikę niż na x360 (oczywiście wersja na dx10 choć ta na dx9 nie pozostawia wiele do życzenia)
Po trzecie - większość problemów z demem gry polega na tym że nie ma w systemie pliku d3dx9_33.dll który można sobie ściągnąć z netu.
Po czwarte - Polecam, zanim zacznie się pisać że coś jest do kitu i że nie działa, spróbować samemu znaleźć odpowiedź, szczególnie kiedy ta jest absurdalnie prosta.
ps. Nie miałem na myśli obrażać nikogo konkretnego, niestety już nasty raz z rzędu widzę posty świadczące tylko o tym że wielu z czytelników nie chciało sie po prostu poszukać bądź chociażby znaleźć odpowiedzi samemu. Coś nie działa - od razu post. Tak jak by coś to miało załatwić. Zniesmaczony postawą graczy - Pozdrawiam
Dobrze że mam Steam'a :D To mogę sobie za darmo pobrać ;]
EDIT; Pietrzej dobrze mówisz najlepiej zrobić coś samemu mimo że czasami nie wyjdzie to później już się we co i jak :) Narazie ściągam demko zobaczę potem jak będzie chulać na mym GeForce 7660GT ;]
Grałem w demo na xp i gierka jest super. Niby zwykła strzelanka ale wciągnęła mnie bardzo. Grafa też jest super ale żeby pograć na najwyższych ustawieniach to trzeba mieć więcej niż porządnego kompa. Ja mam athlona 64 3800+ geforce 7600gt 1gb ddr2 ram i do tej gry ledwo to wystarcza :/
XoniC --> skoro u ciebie ledwo wystarcza na plynna gre to nieciekawie to wyglada!!;/ bo ja mam troche lepszego kompa od ciebie!!
Slipknot1986 --> u mnie na średnich ustawieniach gra śmiga dosyć dobrze, ale jak zmieniłem ustawienia na maksymalne to płynność bardzo spadła, ale wtedy grafa jest super. Grać też by się dało gdyby nie to denerwujące okienko. Gdy w grze płynność spadnie poniżej 10 fps wyskakuje co jakiś czas okienko w którym pisze żeby obniżyć ustawienia i to jest denerwujące.
Powiedzcie mi czy Lost Planet wygląda lepiej na PC czy na X360 ? Nie wiem co kupić, X360 czy wypasiony PC, a takie porównanie na pewno by mi pomogło.
Kup X'a chociażby dla Gears of War.
Aha - i cena PC dla takiego Lost Planet to cena 3 Klocków 360 Premium z monitorem.
peter123456-> Na X360 będzie jeszcze wieleee gier lepszych graficznie od Lost Planet.
Już jest chociażby Gears of War, a to dopiero wczesna część żywota tej konsoli.
Łatwo może to pokazać na przykładzie PS2.
Porównajcie wykonanie DMC1[była graficznie tym czym jest teraez Gears of War], do God of War 2[Najładniejsza obecnie gra na PS2]
peter123456--> bez wahania bierz... X360!! sracisz tylko mase kasy kupujac wypasiony komp do gier i za pol roku okaze sie ze karta za slaba, za malo ramu, procek juz nie mysli itd bo gry na PC sa nie optymizowane :|
Oficjalne wymagania dla Lost Planet: Extreme Condition:
MINIMUM REQUIREMENTS
OS: Windows XP SP2
Processor: Intel® Pentium® 4 HT
RAM: 512MB Windows XP, 1GB for Windows Vista
Hard Drive: 8.0GB
Video Card: NVIDIA® GeForce® 6600 or Greater
Other: DirectX® 9.0c/Shader3.0
RECOMMENDED REQUIREMENTS
OS: Windows Vista
Processor: Intel® Core 2 Duo
RAM: 1GB Windows XP SP2 or 2GB for Windows Vista
Hard Drive: 8.0GB or greater
Video Card: NVIDIA® GeForce® 8600 or Greater
Online Multi-player: Broadband Connection
Drive: DVD-ROM drive
peter123456 ====> lepiej wygląda na odpowiednim (czytaj = spełniającym zalecane wymagania) PC.
Gralem w demko musze przyznac ze gierka calkiem fajna na moim sprzecie (ten w opisie) sredno 40fps w 1280x960 z texturami i modelami High pare opcji medium nie pamietam jakie :) ale i tak grafika nieziemsko wyglada
dawno nie gralem w lepsza TPP Action
juz niedlugo bedzie moja!!!! i sie nie martwie bo 8800gts i kolejne 512 ram w drodze!!
Witam
mam pytanie sciagnalem demko pod direkta 10 i nie moge gry uruchomic wyskakuje komunikat ze btak jakiejs dll-ki i ponowna instalacja poprawi blad
Ale zdaje mi sie ze problem tkwi w czyms innym :/
Mam jedno pytanie mozna juz gdzies sciagnac direkta 10 ?? i czy gry pod niego beda dzialac tylko na viscie ??
Kurde niedlugo trzeba bedzie zmienic system a tak mi sie nie chce tyle instalowania wszystkiego na nowo :/
Pluszak81 ----> jesli masz windowsa xp to musisz demko na dx9 sciagnac (xp nie obsluguje dx 10) jesli chcesz dx 10 to musisz miec viste i odpowiednia karte graficzna ktora to obsluguje
Witam dzieki karte mam mam GF8800gtx ale visty nie mam nie chce mi sie jej instalowc za duzo roboty :P
Pluszak81 ""
A czy Twoja karta na pewno obsługuje DIRECT 10 ? Jeżeli nie to ziomuś nie nstaluj 10 tylko Dx9.0c z kwietnia, a następnie demo gry ściągaj lost planet DX9.
Co do instalacji systemu co takiego nic duzo normalnie z godzinka i ja mam wszystko poinstalowane, a po drugie Vista jak sie instaluje i aktualizuje mówie o Ultimate takiej używam to wszystko działa elegancko ale ja dla gier nie będę kupywał ramów i innych pierdól więcej a widzę że już zmuszają nawet kupywać Vistę w**ne jeżeli już gry żadnej na XP nie będe mógł właczyć to niech sobe te gry wlożą gdzieś głęboko.....
Wole wydajnosc a nie jakis syff na Viście, która ma jeszcze mnóstwo dziur.....
ps jak ktoś się ze mną nie zgodzi ch**a mnie to obchodzi ja wiem swoje, wytestowałem już tą viste dawno i zamuł jeden mało stabilna w ogóle sht poza wyglądem ;)
zgadzam sie z toba ziomek w 100% ale direct10 bedzie obslugiwany przez xp!! wyjda specjalne patche czy tam łatki!!!
Ja sie o nic nie musze martwić,bo i tak tego nie kupię a bede miał Xboxa.
HEJ buzek5990
No mysle ze tak
No ze chyba Gforce 8800 gtx niema 10 :P ale na pudelku i wsklepie mnie zapewniali ze ma :)
A i mam juz viste i nadal grze brakuje jakiej dll-ki :/ kurde nie wiem co jest
no trudno zobaczymy moze poprostu brakuje mi DX10 :)
ale szukalem wszedzie nawet na stronie microsftu :P i nigdzie nie ma :/
Czyli narazie wydane pieniadze na mojego potworka sie marnuja bo nie moge wykozystac tego wszystkiego na co pozwala moj komp :/
stary musisz sciagnac z neta wlasnie ten plik i wkleic do windowsa!! jezeli chcesz zebym blizej ci to wuyłumaczył to napisz do mnie na gg
DirectX 10 jest tylko w Viscie, miałem ten sam problem co ty, poprostu sciągnij directa 9 z aktualizacjami z kwietnia i zainstaluj miłem ten sam problem na swoim 8800 gts.
Siema nie wiem czego ,ale mi przycina troszke a mam dosyć dobry sprzęt procek AMD AM2 Athlon64 X2 5000+ (64bit) BOX ,karte Asus PCI-E 8800GTX,Geil DDR II 2GB (2x1GB) 800MHz Ultra CL4,plyte Asus M2N i fps mam 50 puźniej spada do 30 i puźniej wyskakuje mi blond ze brak jakiegos pliku i juz niewiem co dalej .Czekam na pełna wersje
Żeby demo działało poprawnie trzeba zainstalowac DX z kwietnia !!!!!!!! Sam sprawdziłem i działa :) wcześniej miałem te same problemy co reszta :)
a może być wersja z czerwca !!!!! Ja mam sempron 3000+ 1.5gb ram g 7600gt jak myslicie da rade ta gra !!
mam demko tej giery i jest naprawde dobra. Na moim PC spokojnie działa na max detalach w rozdzielczosci 1024x768 ( spróbuje podwyższyć). Nie bójcie się o wymagania !!
A czy gra wyjdzie w polskiej wersji językowej czy nie ma na co liczyć
a po co ci polska wersja !! poduczysz sie przynajmniej troche angielskiego!! to podstawa w dzisejszych czasach!!
Saranek... może gra przestraszyła się twojej ortografii i dlatego nie chce chodzić ;) A co do gry to bardzo mi sie spodobała... Jedyne co mnie denerwuje to spowolnione ruchy... ruszysz myszką a postać po ułamku sekundy reaguje... myślę, że wersja full pozbawiona będzie tej wady.
pozdro!!
juz sie nie moge doczekac!! bedzie wypas giera!! gralem w demo ( co prawda slabo zoptymalizowane ) ale grafa boska!!
jeszcze tylko niecaly tydzien i gra jest moja ;]
sranek ---> ja nie lubie sie z kogos nabiajac czy wytykac błedy ortograficzne ale jak mozna pisac "pÓzniej" przez (u - otwarte) ????
Ja mam dysortografie :D
aha no to loOz duzo ludzi to ma !! zupelnie o ty zapomnialem
To może być fajne !!! ;)
OMG jak tak czytam wasze komenty to mi niektorych zal a szczegolnie Slipknot-a1986 Devil 3 jest super gierka looknij sobie oceny w necie PS a jesli oceniasz gry tylko po jakosci grafiki to jestes tylko noobem ktorego kreci piekna grafa a nie fabula,oprawa muzyczna itp.. Pozdro :)
Jak na taka grę to małe wymagania, myślałem że będą większe.
a mi nie działa "bo nie". mam demo pod xp z dx9, mam wszystkie dll, mam dx z kwietnia, ale jak włączam to odrazu mi wywala 'wyślij raport o błedach itd' i dupa. Coś ostatnio świetne gry robią - colin nie chodzi, bo niepójdzie na moim procku gówno, to też 'śmiga' ;]
Gierka całkiem całkiem ! Troszkę za duże wymagania ale na moim sprzęcie wystarczajaco dobrze hula ;-) Paare screenów :
http://i19.tinypic.com/543kmxw.jpg
http://i16.tinypic.com/53gromb.jpg
http://i9.tinypic.com/6gxqfqr.jpg
http://i8.tinypic.com/4uuc6yg.jpg
http://i18.tinypic.com/6gnu6wn.jpg
byla dzisiaj wkoncu premiera na pc ? bo cos nic o tym nie slychac?
No fajnie to wygląda, ale mniej mi się uśmiecha, jeśli pomyślę w wymaganiach...
SirFarmer --> noob nie ma tu nic do rzeczy! (nie wiem czy wogle zdajesz sobie sprawe co oznacza okreslenie noob) a devil may cry 3 jest tragicznie napisane poniewaz w jednej lokacji masz 60 fps a jak wyjdziesz do innej i znowu wjedziesz do tej samej to maz 20 fps tak wiedz nie da sie grac w takie cos!! a to dlatego ze konami robi slabe konwersje na pieca!!
panowie jak chcecie się kłucić to idżcie do sejmu bo tu są posty o grach a nie o pierdołach
taka troche giera jak BF2140 :P taka sobie ;P:P ale co kto lubi :D i tak overlord poboje kazdego :D
Co ma Konami do konwersji DMC 3??:o
Hej Kolotek
Mam do ciebie pare pytan bo widze masz gre :)
Masz pelna wersje czy grales tylko w demo ??
Podobno jest to pierwsza gra na DX10 i jak wyglada grafa ?? Jest jakas roznica miedzy DX9c czy nie bardzo ??
A masz karte ktora oblsuguje DX10 ?? :P
gierka dobra.. ale to typowa strzelanka .. jedyna zaleta to fajna grafika i wielkie potwory ..
szybko się nudzi :(
dziwne na Viscie Lost Planet DX9 chodzilo mi ponad 30 fps a na XP (na najnowszych sterach dla tego systemu 94.24) juz tylko 5fps;/
Zaczalem grac i jestem w szoku. Takich efektow nie widzialem jeszcze nigdzie. Na kręconym c2d e4300 ([email protected] GHz), kręconym gf 7600 gs (450/1000 @ 573/1440) i 2 GB ramu odpaliłem w 1024 x 640 (mam panorame) i mid / low detalach, srednio 35-50 fps a grafika prezentuje sie jak dla mnie bardzo dobrze. Efekty wybuchów oraz motion blur wgniatają w fotel.
A Co Do Devil May Cry 3 to Ubisoft robił konwersję ;-)
Gierka nudna nie polecam.
Kolotek --> a na jakim systemie jedziesz?? Vista czy XP??
jagdy odpalam gre wyskakuje mi error
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/78b36654a21e9a0d.html
nie wie ktos jak zrobic tak zeby gra sie wlaczyla?
Peter - nie włączy ci się, gdyż twoja karta graficzna nie obsługuje PixelShaders2.0
@up Naucz sie angielskiego. Ten error powiadamia ze wersja PixelShader jest nie wystarczajaca (2.0). Do tej gry potrzebny jest PX3.0 czyli karty GF6800 i w gore.
giera jest BOSKA!!! ale niestety po 15-20 min grania nagle gra mi sie zawiesza;/ nie wiem dlaczego?
Rolle GF 6600 tez obsługuje PX 3.0
A gra jest świetna i chodzi mi o wiele lepiej niż demo.
Am.StaffGTS -> a masz orginał?
Właśnie czytałem recenzje na onecie. Recenzant ocenił ją jako nudną, głupiutką strzelankę, która chce nas do siebie przyciągnąć ładną grafiką. Gra dostała ocene: 6.5/10.
dododo ---> wcale nie trzeba kompa za 4000 zl, na moim athlonie 3000+ i ge force 7600gs chodzi bardzo dobrze na srednich detalach, a gierka na pewno nie jest nudna, jest niesamowita, w koncu CAPCOM cos znaczy
Nie rozumiem tych, co brzęczą, ze " gra ma ogromne wymagania", "potrzeba kompa za 6000zł" itp.
Też czytałem tą recenzje na onecie i muszę przyznać, ze to kolejna skopana konwersja Capcomu(gościu w recenzji pisał, że podczas samouczka wyświetla się obrazek z padem X360 i wytłumaczenie, który guzik do czego służy) :/ Poza tym jeśli wierzyć temu, ze gra jest za nudna i łatwa, to lepiej sobie pograć w stare, ale wciąż jare strzelanki( HL 2, DOOM , Dark Messiah).W dodatku nie trzeba do tego kompa za 4000zł.Zresztą, po co wydawać na kompa 5000zł, zeby zagrać w nudną grę?
giera wcale nie jest nudna!! ma swietna grafike! cos czego jeszcze chyna PC nie było!! gra wyglada niesamowicie ale nawet na moim kompie na max detach z 1280x1024 sa spadki do 22fps ;/ co powoduje ze gra jest niepłynna;/ ale ws3ymam sie jesze tydzien i poczekam na nowy zasilacz i chlodzenie na procka i wtedy go puszcze z 1,8 na 3,0 ;] giera bedzie chodziła o niebo lepiej!!!
dla tych co im sie gra zawiesza!! odinstalujcie steroniki i zainstalujcie ForceWare 162.15 Beta - oczywiscie dla posiadaczy nVIDIA i w szczegolnosci 8800 bo to na tej karcie wystepuje zwiecha
Hej
Mam juz gre i odrazu kilka pytan i spostrzezen
Na poczatku pytania :P
Am.StaffGTS jak ci sie udalo ustawic ta rozdzielczosc ?? 1280x1024 umnie takiej nie ma w ustawieniach sa 800x600 i nizsze i jakies posrednie miedzy 1600x1200 ale tej nie ma wiec musialem ustawic ta 1600x1200 co niestety daje mi wgrze jakies 14-24 FPS co wynikiem nie jest najlepszym :( ale da sie grac mam wrazenie ze programik w grze ktory oblicza FPS-y troszke nie jest dokladny po powlaczeniu 16AA gra dzialala wolniej a FPS-y nie spadly :/
Male spostrzezenie - filmikach w czasie rzeczywistym mam o wiele wiecej klatek animacji na sekunde okolo 25-50 co jak dla mnie to troszke dziwne bo filmik i gra korzysta z tego samego enginu
Opisujecie tu problem zawieszaniem sie gry nie wiem czy to od sterownikow karty grafiki ale mialem ten sam problem :/ ale wylacznie po wlaczeniu opcji MULTI-GPU nie wiem co to dokladnie ale chyba chodzi o karty zlaczone w ukadzie SLI po wylaczeniu tej opcji problem zawieszaniem zniknal
Co do samej gry grafika jest bardzo dobra malo pogralem ale co do tej pory widzialem prezentuje sie genialnie
Eksplozje rozpadajace sie budynki czy eksterminacja potworkow wyglada wizualnie bardzo dobrze przyjemnie sie strzela do czegos co umiera realnie :)
Gra wyglada dla mnie jak film typu kosmiczni zolnierze goniaca cie chorda robali i seria z karabinku ktora pokawalku rozprowa potwora
Ogolnie gra jest jednym wielkim efektem wizualnym jak jakis dobry film akcji
Hej
Mam pytanie :
Jestem w misji 3 na samym poczatku walcze z ta duza dzownica :) jak to cholerstwo zabic ??
Strzelam do tego ale nawet paska energii te monstrum nie ma :/
Napewno jakis sposob jest na nia ale jaki ?? :(
POMOCY :P
Gra jest bardzo fajna, ale jak koledzy niektóży powiedzieli "Będzie tylko na Vistę".
A więc tu jest pies pogrzebany, bo:
Vista ma bardzo duże wymagania sprzętowe takie jak- karta graficzna, karta pamięci itp.
a więc zanim zagracie na LosPla musicie zrobić "renowacje" komputera na które pójdzie ok. 1000-3000zł(karta graficzna dlatego tak dużo) następnie kupić Viste- 300-400zł następnie LosPla a to gdzieś 100-150zł, a więc na Lost Planen niektóży będą musieli wydać ok. 1400-3550zł
Heh, a więc drogi problem dla niektórych. He he.
Hej Alfa_1
Taka kolej rzeczy wymagania rosna jak chcesz pograc na kompie w dobre gry trzeba co jakis czas zmieniac sprzet tak jak z konsolami co jakis czas trzeba kupic nowa :P
A mysle ze coraz wiecej gier bedzie robione na viste i wylacznie na viste microsoft chce swoje nowe dziecko wprowadzic swiat doroslych a xp jest juz staruszkiem ktoremu pozowli odejsc :P
Wie ktos jak zabic ta dzownice :P ??
Na takie gry wart czekać tak będzie moja rekomendacja tej gry.A te wymagania nie są znowu takie ogromne.
Hej wszystkim :P
I dziekuje za pomoc :P sam se poradzilem :P nie zabije sie tej dzownicy wystarczy uciec chociaz to nie w moim stylu :P
Hej to znowu ja :P
Kolotek mam pytanie jak zrobiles screena z tej gry bo print screen umnie nie dziala to znaczy dziala ale screen jest caly czarny :P
Phoenix81-> Uwierz mi, że jeszcze się nastrzelasz. :)
Co do screena to może grasz na Viście i dx10? U mnie tez nie dało się screenów robić. A zmiana rozdzielczości też dziwnie działa bo nie każda rozdzielczość jest dla danej częstotliwości odźwieżania. Mi to pomogło, zmieniłem z 75 na 72 MHz i miałem 1152x864 której szukałem.
Niedawno sprawdzałem demo tej gry,nie powiem ciekawa.
Hej Raynor
Tak gram na viscie i dx10
O ciekawa informacje podales z tym odswiezaniem obrazu i rozdzielczosciami bo ja szukam 1280x1024 ktos podal ze taka jest ale przy odswiezaniu 75 nie widzialem takiej
Pluszak81 --> mam monitor 17LG i w pulpicie mam rozdziałke 1024x768 przy odswiezaniu 85mhz w grze normalnie ustawiłem rozdziałke 1280x1024 !! pewnie nie udało ci sie ustawic takiej rozdziałki bo tam jest problem z odswiezaniem!! ustaw rozdziałke a potem odzwiezanie w grze na 75mhz!! i bedzie działac!! powinny tez stery najnowsze pomoc!! a byc moze tez tylko karty 8800 taką rozdziałke obsługuja ale to raczej nie zasługa karty msisz w ustawieniach sie pobawic , jak podkrece procesor na 3.0 to zainstaluje ta gre i wstawie scrrena z ustawiniami bo , grac przy spadkach do 22fps przy sredniej zadymie to troche mało komfortowo!! a wiem ze spadki fps lezą po stronie proca bo mam za slabego wzgledem karty
.....aha ta gra chodzi szybciej na Viscie niz na XP (nie wiem czy tylko na 8800) ale da sie odczuc wzrost fps na Viscie
Hej Am.StaffGTS
Jak dobrze zrozumialem masz karte 8800 GF to ci powiem ze podkrecenie klocka ci nic nie da mam dwurdzeniowego 4200+ i 8800GTX i gra zwalnia do 14-30FPS w sumie da sie grac i nie przeszkadza to nawet sam sie dziwe bo myslalem ze spadek do 14-20 klatek to juz bedzie masakra a tu odziwo gra sie przyjemnie ale mam wrazenie ze gra zle pokazuje fps bo zmniejszylem rozdzielczos 1600x1200 na jakams mniejsza nie pamietam teraz ile ale zauwzylem duza poprawe w plynnosci gry a fps-y skoczyly gora o 3-5
Jest to druga gra ktora na moim sprzecie maksymalnie odpalona ma 14-32 klatki na sekunde a druga to DIRT chyba trzeba wymienic sprzet :P ale na co bo lepszej karty to narazie nie ma zostaje kupic druga i polaczyc w sli albo podkrecic ja :/ ehhh ale gry maja wymagania :(
mam pytanie mam grę i po instalacji zajmuje mi 7,16gb czy to nie jest wersja rip a kumpel mówi że to pełna
Phoenix81 --> ziom co ty piszesz? w lost planet masz spadki do 14-32 fps?? jak to mozliwe jak ja mam 60 - 42 fps a najmniejszy spadek zanotowałem 22 fps!! a gram wszystko na high tylko cienie na medium!! a dirt!! nie mam pojecia dlaczego tez ci zle chodzi?? ja gram wszystko na high cienie tez na medium i mam 45-35 fps czasami jak duzo samochodow to spadni przez chwie do 30-28 (ale to tylko chwila) przy twojej karcie powinno wszystko chodzic nawet na ultra detalach!! moze zrób format albo sterowniki zmien bo cos mi tu nie pasi!! .... a tak wogle to wyłączyłes synch.pion. w grach i (v-sync)?
a tak wogle to procka jak podkrece z 1,8 na 3,0 to roznica w fps bedzie bardzo duza!!
ELO
MAM pytanie CZy gra bedzie smigac na Core Duo 2 ,1,8ghz, 1gb ram,GeForce 8500GT,VISTA
Hej Am.StaffGTS
A na jakiej rozdzialce grasz ??
Gram 1600x1200 ale rzeczywiscie cos tu nie gra ze te gry mi tak slabo chodza :/ zorientowalem sie troszke i masz racje podkrecenie klocka daje duzo i jest duze prawdopodobienstwo ze moj klocek spowalnia mi moja karte grafiki musze go podkrecic troszke albo i znacznie :P
System Requirements
-------------------
TCP/IP mode (2-100 players) Requirements
Broadband internet connection required - 512kbps + Recommended
TCP/IP Network
----------------------
Minimum Specifications
----------------------
- Windows XP
- DirectX 9.0c
- Pentium 4 @ 3.0GHz or Athlon 64 3000+
- 1GB RAM.
- Graphics Card: GeForce 6800 / Radeon X1300 or above
- DirectX Compatible Sound Card
- Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
- 12.5 Gb Hard Drive Space
--------------------------
Recommended Specifications
--------------------------
- Windows XP/Vista.
- DirectX 9.0c
- Intel Core 2 Duo @ 2.66Ghz or Athlon X2 3800+
- 2GB RAM.
- Graphics Card: GeForce 8800 or Radeon X1950
- Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi Sound Card.
- Dual Layer Compatible DVD-ROM Drive
- 12.5 Gb Hard Drive Space
------------------------
Supported Graphics Cards
------------------------
- ATi Radeon x1300, x1600, x1800, x1900, x1950
- nVidia Geforce 6800, 7100, 7300, 7600, 7800, 7900, 7950, 8800
Not compatible with all integrated sound/graphics solutions (inc.Laptops)
Patryk018 masz tu wymagania i zobacz czy bedzie ci smigac :P
wymagania minimalne nie smiga wymagania zalecane smigia :P
masz 1 giga ramu wiec nie sadze zeby smigala :P
Hej Patryk018 sorki potegowalo mi sie :P to wymaganie Dirta :P ale ktos wyzej napisal wymagania minimalne i zalecane tej gry wiec sprawdz sobie :P
o nawet ci skopiuje :P
Oficjalne wymagania dla Lost Planet: Extreme Condition:
MINIMUM REQUIREMENTS
OS: Windows XP SP2
Processor: Intel® Pentium® 4 HT
RAM: 512MB Windows XP, 1GB for Windows Vista
Hard Drive: 8.0GB
Video Card: NVIDIA® GeForce® 6600 or Greater
Other: DirectX® 9.0c/Shader3.0
RECOMMENDED REQUIREMENTS
OS: Windows Vista
Processor: Intel® Core 2 Duo
RAM: 1GB Windows XP SP2 or 2GB for Windows Vista
Hard Drive: 8.0GB or greater
Video Card: NVIDIA® GeForce® 8600 or Greater
Online Multi-player: Broadband Connection
Drive: DVD-ROM drive
rany, jedna mala gra i tyle szumu, plotek, legend juz niemalze :D
C2D E6600, 2GB, 8800GTS 640MB
1024x768, wszystko na full, AAx4
koncze drugi raz, chodzi bardzo plynnie, najmniejszych przyciec nie odnotowalem
Hej Sabathius
Powiadasz ze chodzi bardzo plynnie u ciebie ta gra ile masz klatek animacji na sekunde i grasz na viscie z dx10 ??
Phoenix81 -->> nigdzie nie napisalem ze gram na viscie :D predzej sobie odejme reke niz zainstaluje ten szit, gram na XP Prof. DX9
nie powiem ile katek dokladnie ale nie ma problemu, jak wroce do domu odpale sobie licznik i wtedy napisze dokladnie - tak czy siak naprawde bardzo plynnie.
Hej Sabathius
Ale to mi nic nie da ze sprawdzisz ja gram na dx10 a jak sie orietuje to tylko vista go ma :P wiec porownanie jak ci chodzi gra i jak umnie chodzi mija sie z celem bo dx10 obsluguje wiecej przeroznych opcji graficznych jakich nie obsluguje dx9c a vista ma coraz mniej bledow ale nadal sie cos kopie z nia :(
Phoenix81 -->> dx10 owszem mozliwosci ma wiecej, jakkolwiek w przypadku Lost Planet ma to znaczenie calkowicie marginalne, bo sa one niewykorzystane - jedyna, naprawde zauwaznalna roznica to "mocniejszy" motion blur na dx10
Elo Mam Athlona 64 3200+(overclocking 2,8GHZ) 1GB RAM i Geforce 7300GS 256MB Qmpel twierdzi że mi to nie pójdzie(rzekomo wyczytał tak w necie)ale demo śmigało w 800-600 low-med detale bez zgrzytów sadząc po oficjalnych minimalach gra mi odpali jestem w kropce......może ktoś ma też ta gów... kartę graficzna HEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gra ci sie odpali!! ale ja na takiej karcie bym wogle nie wlaczał tej gry ;/ sorry ze tak pisze ale powaznie bedziesz zawiedziony!! ;/ grafa bedzie tragiczna na low ;/
Czy na Windows XP ,Celeron 3,06, Radeon x1300 PRO 256 MB i 1GB RAM gra będzie działać płynniemoże być nawet na low
fan realu madryt i raula--> ja też jestem fanem realu madryt a jeśli ci chodzi o to czy gra ci pójdzie na twoim sprzęcie (Windows XP ,Celeron 3,06, Radeon x1300 PRO 256 MB i 1GB RAM) to odpowiedź brzmi tak i z pewnością możesz zagrać w tą gre na low. Nie mogę się doczekać pełnej wersji w języku polskim.
bmw m3--> mi też się podoba bmw m3, a jeśli chodzi o wymagania to wielkie dziękiJak będzie możliwość to chyba sobie kupię tą grę.
Ja też sobie ją kupie bo muszę w coś grać do czasu kiedy wyjdą najlepsze gry tzn Wiedźmin, NFSPS, GoW i Crysis
Mój komp to Athlon 64 3200+,1GB RAM i Geforce 7600GS 256MB ,demo DX9 chodzi płynnie w rozdzielczości 1024x768 i średnich detalach.Czy pełna wersja będzie chodzić tak samo?
jak nie lepiej!
data premiery: 26 czerwca 2007
data wydania PL: 23 sierpnia 2007 --> to jest żałosne ;/
mam pytanie jak myslicie odpali na tym sprzecie:
oto parametry:
Intel Core2 Duo E6420 2.13 Ghz
plyta glowna Asus P5N-E SLI n Force 650 SLI
Kingston 2GB ramow
GeForce 8600GE Galaxy 512MB
pódjdzie :D
Am.staf---> można tą gre kupić za pomoća stem za 39$
chyba fajna
Moge w tą gre grać z bratem we dwóch!!!
dododo, dnem jest twoja znajomosc sprzetu komputerowego. Moj komp za niecale 100zl radzi sobie na medium i nie schodzi ponizej 20 klatek - czyli grywalne
fajnie , komputer za niecale 100zł i grasz na medium.... fpsy ci nie spadaja ponizej 20 klatek .....Super!!
.... a mozesz podac swoje podzespoly? pewnie procesor 30zł , karta 25zł , plyta glwona 15zł , pamieci po 2x5zł , twardy dysk tez z 10zł i obudow 7,50zł... bo pisales ze niecale 100zł
hehe 1000 zl oczywiscie :p p4 2,6, 2x256 ddr 400, x1650pro i jakas dupiata plyta z gigabyte'a. Medium mam na mysli hdr wylaczony, bez cieni, bez aa, cala reszta hi. Rozdzialka 800x600
nie no spoko;] ale giera jest kiepsko zoptymalizowana bo to konwersja z x-boxa;/ mam nadzieje ze Gears of war bedzie lepiej napisane
Gears jest na Unreal Engine 3, czyli na tym samym co Rainbow Six Vegas. Na moim kompie Vegas chodzi super, nawet lepiej niz oblivion - jedynym mankamentem jest 512 ramu, bo co jakies 5 minut gra przez parenascie sekund strasznie tnie, ale po tym wraca do normy. Co do silnika i konwersji Lost Planet - moim zdaniem jest to b. dobry silnik Poziomy sie wczytuja, nawet na mojej 512-stce w ciagu 5-6 sekund!!! Zadna gra mi sie tak nie wczytuje! No, moze quake1 :D A silnik w samej grze wg mnie tez b. dobrze dziala. W tej grze jest przeciez tyle efektow, tyle sie dzieje, grafika jest piekna, a mi to ku mojemu zdziwnieniu chodzilo srednio25-30fps. Co najwyzej moga ponarzekac wlascicele mocnych kart - z serii gf7900/radeon x1950 - bo na tych kartach, mimo ze sa fest mocne, to nie wlaczysz AA i HDR na raz, bo te karty poporsut tego nie obsluguja. A z koleji wszystkie karty dx10, procz 8800 sa za slabe - tym bardziej na viscie - zeby chodzily na max detalach w fullHD. Wg mnie nie ma co narzekac - i tak nie sadzilem ze kiedykolwiek zagram na (tym) moim kompie w gry z xboxa360. Jest dobrze :D
Gra jest fenomenalna bossy, mechy, intensywność, fantastyczna grafika, LUKA, szkoda tylko że mi nie pójdzie
mam juz ta gierke i na moim sprzecie chodzi bez zadnego zaciecia na srednich detalach
Moj sprzet :
Intel Core Duo 1,8 H+GHZ
1 Gb ram ddr3
Gigabyte NVIDIA Deforce 7900 GS
giera naprawde zajebista aha i to wszytko pod xp'kiem i dx9c a grafa i tak powala na kolana
co wogle patche wnoszą do tej gry?
Na konfiguracji z sygnaturki gram na 1024x768 na medium, z niektórymi opcjami na high. Około 35 fps wyciągam.
ja gram na maxa detalach tylko shadow na medium i bez AA ;/ dopiero mozna powiedziec "Płynna Gra" ;/ ..... slabo zoptymalizowana;/
ile wogle ta gra ma misji? bo jestem w 8-mej
gra jest krotka ;/ przeszedlem ją na normal w 6h 22min
mi też powinna ładnie chodzić, chyba się pokuszę
Ej o co chodzi z tym T ENG? to ciagle spada a jak mam 0000 to mi odbiera hp az zgine. Podnoszac jakies gowniane swiatelka po zabiciu wroga mi sie podnosi. O co z tym chodzi? Plz wytlumaczcie dokladnie.
ps
demko w 1024/768 AAx2 cienie low tekstury med efekty i modele high blur of 40/30 fps na sprzecie A64x2 4600 1gb ddr2 800, GF7600GT i jestem niesamowicie zadowolony bo nawet na takich ustawieniach gra powala!
Te T ENG to jakby taka druga energia. Jezeli zostaniemy zranieni i mamy troche tego T ENG to przywraca nam zdrowie. A gra ma chyba 11 misji o ile sie nie myle.
Mam problem prosze o instrukcje i pomoc co mam robić.
Mam kompa o takich parametrach:
EPOX 8RDA3+
ATHLON 2800XP
PAILIT GF7600 GS 256 DDR3
1GB DDR (400) DUAL
Czy gra będzie działać na takim sprzęcie o ile nie to co trzeba wymienić prosze o pilną odpowieć z góry dziękuję.
powinna chodzić, aczkolwiek procesor z tym może być problem, więc jak chcesz cokolwiek wymieniać to chyba procek
Dzięki za odpowieć ale chciałbym wiedzieć czy napewno komuś udało się uruchomic na podobnym sprzęcie taką grę i jeszcze jedna sprawa mówisz że procek może być problemem to znaczy że gra się nie uruchomi ?
patrząc na wymagania MINIMALNE gry procesor ich nie spełnia i tak napisałem gdyż sądzę że jeśli gra ci nie odpali to będzie to wina procka, w co nie wieże że ci nie odpali
Na najniższej rodzielczości i wszystkich ustawieniach low gra działą płynnie, a grafika wcale nie jest taka straszna, wręcz przeciwnie. Nawet fajna gra, ale jak bym miał kupować to zdecydowanie lepszy sprzęt bym musiał mieć.
A ja mam AMD Athlon 64 3200+ 1 GB ram i geforce 7600gt 256 i gra śmiga na full tylko cienie na medium przy 1024 x 768 bez żadnych przycięć i w super jakości.. około 35 klatek na sekunde :)
Testowałem demkiem... czekam na pełniaka..
Jeden screenik od siebie na full detalikach wrzuce
Zainstalowalem lost planet i od poczatkowego menu mam zwalony dzwiek.Objawia sie to tym ze kazdy dzwiek w grze jest drazniacym uszy szumen o roznych amplitiudach.POOOMOCY!!!.
Spotkal sie ktos z tym problemem i zna na niego rozwiazanie?
czy istnieje w tej grze jakiś szybki zapis ? bądź w ogóle ta gra zapisuje się automatycznie
bo jestem już dość daleko a tu nagle muszę zaczynać misję od samego początku ;/
up
anuluje pytanie
na początku jak grałem nie wiedziałem że gra zapisuje się automatycznie, co prawda rzadko ale jest to jedyna wada w grze, gra jest świetna, efekty powalają na kolana, grafika na 5+ i co dla mnie najważniejsze w grze - wciąga, potrafię przegrać kilka dobrych godzin, nie wiem nie grałem w BioShcka, Crysisa, PES'a ale jak narazie (dla mnie) jest to najlepsza gra roku, polecam
Kwintesencja konsolowego grania! Więcej takich tytułów!!! Osobiście uważam, że gra jest lepsza nawet od przehajpowanego moim zdaniem GoWa! ...który oczywiście też wgniata =]
To, że rzadko się save'uje to plus. Przynajmniej nie można zapisywać stanu gry w dowolnym momencie, co znacznie ułatwiałoby rozgrywkę. Autosave następuje po misji, a jeśli przegramy w jej trakcie to nie musimy zaczynać od początku, tylko od pewnego momentu - IMO najlepsze rozwiązanie ;)
Co do gry - świetna. Dawno nie grałem w taką dobrą akcję. Może i jest dość liniowa ale za to baardzo grywalna ;) Świetna grafika, troche gorszy ( ale nadal na poziomie ) dźwięk i wspaniałe efekty ( zwłaszcza przy wykorzystaniu DirectX 10 ). Super... No i akcja TPP to mój ulubiony gatunek :D
zgadzam się, ale gra jest trudna i czasami wnerwiające jest przechodzenie pół misji by znów walczyć z tym trudnym potworem który sprawia tyle problemu, zgadzam sie też co do liniowości gry, i do tego że grafa w tej grze i efekty są przepiękne, szkoda tylko że nie mogę się poszczycić gry wykorzystując DX 10, ale na kartach pod DX 9 gra również wygląda pięknie
kkkkkkrystian--> Wiele nie tracisz, bo w tym przpadku różnica nie jest taka duża ( DX9 vs DX10 ) ;) Jak dla mnie LP jest dość prosta, właściwie trudno umrzeć. Jedyny problem - bossy ;)
Moja ocena :
Grafika: 6-
Dźwięk: 5
Grywalność: 5
Ocena: 5 + ( Taaaak !!! wreszcie oceniam coś wysoko. LP:EC to pierwszy produkt w tym roku, który zasługuje na taką pochwałę )
plusy:
+ piękna grafika
+ wspaniałe efekty
+ niekończąca się akcja
+ nareszcie - brak nudy !!!
+ przeciwnicy
+ piękna, po prostu cudowna Luka :D
+ mechy i modernizacje ich broni
minusy:
- duuuuże wymagania sprzętowe
- poziom trudności ( nie licząc bossów ) jest często zbyt niski
- liniowość, mała swoboda
- właściwie, to tylko rozwalanie ;)
- krótka
- WTF ??? Gdzie jest krew ???
No i tak... :D Wspaniała oprawa, duużo akcji, nieźli przeciwnicy, piękna dziewczyna - wszystko co w grze być powinno ;) Brakuje tylko troche swobody i zróżnicowania, na szczęście przez ten niedługi czas gry w Lost Planet ( ok 9 h ) nie ma czasu by się nad tym zastanowić - i to jest w tym krótkim epizodzie najlepsze. Polecam wszystkim wielbicielom wartkiej akcji ;)
http://www.youtube.com/watch?v=c2NPbszVZ_U
Jakby nie patrzec ta gra sie wysmienicie prezentuje, warata swojej ceny, tym bardziej ze nie dawno wyszla po polsku ;)
gram już w tę grę dosyć długo ale jeszcze dokładnie nie wiem jak latać robotem by jak najdłużej znajdywać się w powietrzu, osobiście udało mi się przebywać w powietrzu najwięcej ze 3-4 sekundy, pomóżcie
kkkkkkrystian----> To zależy od robota. Jeden lata dłużej, inny krócej, a jeszcze inny wogóle. Jeśli masz latającego mecha to poprostu naciśnij SPACJĘ żeby skoczyć, a potem naciśnij ją jeszcze raz żeby włączyć latanie. Po pewnym czasie robot sam zakończy lot, możesz też to zrobić ponownym naciśnięciem SPACJI ;)
Ehh Przeszedłem wreszcie :P Miałem zamiar zrobić to przed szkołą i udało się :D
Bedzie plynnie chodzilo na minimalnych ustawieniach grafiki na :
Sempron 3200+
GF 7600 GS
Kingston 512 DDR2 ???
Bojak --> dzięki
karolzzr --> na minimalnych będzie chodzić
karolzzr---> A na jakim systemie operacyjnym ??? Na viste minimalne wymagania to 1 GB, a na xp - 512 MB RAM. Sądze, że na xp powinno iść nawet nieźle na medium, ale nie we wszystkim ;)
karolzzr [157]
Będzie śmigać !!!
To są minimalne 640x480
http://picasaweb.google.com/sylveck/LostPlanetDEMO/photo#5107045412209100530
Cały album tutaj:
http://picasaweb.google.com/sylveck/LostPlanetDEMO