Microsoft Flight Simulator X [PC]
Ja juz tylko czekam na premiere, pieniazki juz leza odlozone od dawna... :)
PS Naprawde dobra recka.
"zalecaną minimalną konfiguracją będzie komputer z procesorem w okolicach 3 GHz"
sic, ale mu juz chyba dawno temu przestalismy mierzyc wydajnosc procka gigahercami:) zwracam na to uwage bo AMD nie ma w ofercie procka z taktowaniem wiekszym niz 2,8ghz, howgh:)
Dobra recka. Co do przepisów i ATC to odwzorowanie przepisów regionów i krajów to kawał pracy i skutkowałoby tym że trudno byłoby polatać w dowolnym kraju w zgodzie z przepisami. Poziom przejsciowy nie jest FL80 tylko może być 80 i tak jest zazwyczaj. Wbrew pozorom latanie VFR ma już też różnice ogromne - choćby FIS i cała masa niskich ograniczeń w przestrzeni.
Bardzo dobrze że jest ten multi na drugiego pilota. Przydałoby się nawet rozłożenie jednego lotu (może jakoś to się da) tak np. żeby overhead panel był na jednym, central pedestal na drugim itd. Dałoby się wtedy przybliżyć do prawdziwych symulatórów czy realnych maszyn.
Pomysł z holującym samolotem też fajna sprawa, tylko cały czad to latanie wtedy w kabinie szybowca - praktycznie niemożliwe jeżeli ster kierunku zczepiony jest ze sterem wysokości.
Tak myślałem kiedy w końcu pojawią się TCAS, (E)GPWS, radar pogodowy, glasskokpity itd - a tu proszę.
Nie widzę zapowiedzi urzetelnenia aerodynamiki oprócz efektu poduszki i to in minus - ciągle żywy samolot to będzie co innego.
Więcej powinno być realności wokół lotu i samolotu - np. ICAO Flight plan, prawdziwy loadshit itp - ale może to dla dodatkowców.
Przydałyby się lekcje nie na licencje ale na uprawnienia np. ME, SEPS, Type Rating.
Itd. itp - najważniejszy jest to że jest postęp zarówno od strony wizualnej jak i techniczej - na kolejnych parę symulatorów jest co robić ... A jak sobie przypomnę jakiś pierwszy M$ symulator to ten progres jest porażający*.
*Język z TV.
A o Train Simulatorze zapomnieli bandyty... ;) Ja tam nie potrafię małej Cessny poderwać z lotniska, więc tylko popatrzę na GENIALNĄ grafikę. ;)
Lukaszeq - jeśli dobrze pamiętam, jest opcja ułatwienia sobie życia (czyt. zmniejszenia realizmu).
No i sporo misji zaczyna się już w powietrzu, polecam wycieczkę na Hawajach.
Lukaszeq ---> Microsoft się wypiął na Kuju, ale twórcy TS się tym nie przejęli. Pod skrzydłami EA tworzą świetnie zapowiadający się "Rail Simulator". Imho Microsoftowi jeszcze czkawką się odbije zlekceważenie fanów symulatorów kolei jak tylko RS trafi do sklepów....
Co do FS X Dziwi mnie niemal obojętny stosunek recenzenta do usprawnień w zakresie oprawy wizualnej (jak i innych poprawek). Różnica w poziomie grafiki między najnowszą częścią a FS 2004 jest ogromna, którą tą różnicę autor recenzji sprowadza praktycznie do paru drobiazgów i "bajerów". Doprawdy trzeba być wybitnie negatywnie nastawionym do recenzowanej gry, aby w ten sposób pisać.
a ja jestem ciekaw, jak ta gra bedzie wygladac/chodzic na X360... przeciez plynnie chodzic musi, wice zzera mnie ciakwosc, czy nie lepiej bedzie zaopatrzyc sie w konsolne dla prawdziwej zabawy, a nie meczarni na low/medium detalach przy PC
NFSV fan - widziałes FS2004 z takimi dodatkami jak Ground Enviro, Ultimate Terrain, ActiveSky6? Ogromne różnice powiadasz...coż, jak dla mnie ładna woda (ktorej z FL320 i tak nie mogę podziwiac), mokry pas (no, fajna ciekawostka) i inne tego typu "bajery" nie czynią produktu przełomowym, szczególnie biorąc pod uwagę jego wymagania sprzetowe. Za czas jakis i tak fani FS2004 przesiądą sie zapewne na FSX ale według mnie nastąpi to sporo pozniej, niż przesiadka z FS2002 na FS2004 (wlasnie z uwagi na wymagania sprzetowe).
mam pełną wersje ale nie dziala dziwne bo demko śmigało w miare podczas instalacji a dokładnie pod sam koniec wyskakuje error i pisze "an error occurred during the instalation of assembly mfs sim connect publilickkeyteken type =win 98 procesor =x86" jak ktoś zna przyczyne i powód to pomocy bo gra warta czasu