Na jakim PeCecie ruszy Medieval II: Total War?
Wymagania takie sobie ale jak pamiętam Total Wary zawsze mi szarpały przy dużych kampaniach chociaż sprzęt mam na ogół na czasie.
Ciekawe jak Miedeval 2 pociągnie na moim Radeonie x1900 xtx i AMD 4800+
"obsługująca technologię pixel i vertex shader pierwszej generacji"
O co im chodzi?? Przecież nie ma podziału pixel i vertex shaderów na generacje??(są różne rodzaje ale generacje??)
Edit: po zainstalowaniu wszystkich simsów siostrze zżera jej na dysku ok 15 GB a Tomb Raider legend ma 7 GB z kawałkiem
buggi - wiesz, jest pewna roznica pomiedzy wymaganym miejscem na dysku po instalacji a tym ile zajmuja pliki instalacyjne
Pf, to swego czasu Metal Gear zajmował coś koło 7 gb, a kiedy to było? :D I tak coś czuje że coraz więcej gier będzie chciało coś koło 7gb, just cause ile zajmuje? 6gb? oto nadchodzi nowa generacja, gry zajmują 2 razy tyle! największa zmiana :D Pomyślcie tylko ile w takim razie będzie zajmował Crysis, brrrr
Crysis? Pewnie marne 20 GB, a co to przy kolejnym Elder Scroll!
Wymagania ok ale jak pamiętam Rome też chodził fajnie dopóki nie pojawiła się masa modów w tym modele wojsk z dodanymi shaderami i bardziej złożonymi teksturami a wtedy wymagania znacznie wzrosły. To oczywiście przyszłośc ale wcale nie taka daleka na twcenter już parę dni po premierze pojawi się dużo nowych skinów itp. Pytanie jakie są rekomendowane wymagania. Pozdrawiam
Chciałbym jeszcze dodać że gra prawdopodobnie ruszy tylko na procesorach które obsługują sse2.
Wow the forums are running hot with demo chat. I thought I better hurry up and address some of your concerns so you can relax and enjoy the weekend. As mentioned in the developer blogs the demo is a pre-beta build and since then the game has had over 2 months of polish and optimization. I am happy to inform you that:
• SSE2 is only required for the demo, the release version of the game will only require SSE.
• Most of the issues with the Athlon XP processor were fixed for the release version of the game, the single player game works fine but there are a few residual issues with multiplayer and as such we can’t officially support it.
• Regarding frame rate, considering there has been over 2 months of work on game optimization I think it’s safe to assume the frame rate in the release game will be better than the one seen in the demo.
I will be sure to keep up to date with the demo chat and try and address any additional issues requiring clarification.
Jason