Faces of War: Oblicza Wojny - demo multiplayer dostępne
Troche śmieszny ten news. Cenega Press Release a podajecie linki do dem znajdujacych sie na waszych FTP. Rozumiem, taki swiat, byle jak najwiecej kasy z kazdej strony.
Kazda rozumna istota wejdzie sobie na strone cenegi i sciagnie obie wersje demonstracyjne. Serwer bardzo szybki, aktualnie leci kolo 300 kB/s.
Ja grałem tylko w SP demo. Dla mnie rewelacja.
CoH i FoW - obie gry muszę mieć. :)
:) Jak tam wymagania ? Jakie macie kompy i na jakich detalach gracie ?
misztel --> Athlon 3400, 1gb ram, x800xt pe - wszystko włączone w grze, anizo x4, aa x2 w 1024. Śmiga, jak po maśle. Później może włączę AA i Anizo na więcej i zobaczę, jak będzie działać.:)
eh... :(
Radeon 9550
512 ram
Athlon 2200+
I zaoewne znowu jak w CoH bede musial grac na 800x600 wszystko na low aby było plynnie :(
Ja jestem okropnie rozczarowany tą grą. Z wymagającego Soldiersa zamieniło się to w bezmózgą strzelankę, tylko z widoku od góry... Wojak wytrzymujący trafienia z MG42, dział itp., to nie dla mnie. Chyba, że na wyższych poziomach trudności jest lepiej.
Dowodca_Pawel --> Trzeba przyznać, że misje z dema są niesamowicie łatwe.
Po cichu liczę, że demo specjalnie jest tak łatwe, żeby nie odstraszyć poziomem trudności potencjalnych klientów. Zobaczymy, jak będzie w pełnej wersji.
A64 3200+, 2 GB Ram, R X850 XT -> 1600x1200 aax2 anizox8 plynniutko bez zaciec.
hmmm ja mam kilka pytan do ludzi grajacych w demko single jak i we wczesniejsze czesci... sciagnalem multi, wiec mam tylko takie porownanie - to co mnie pierwsze uderzylo to kretynizm, bo inaczej sie tego nazwac nie da wlasnych jednostek... do lez (smiechu) doprowadzil mnie jeep probujacy za wszelka cene sforsowac betonowy mur - zadalem mu punk dojazdu jakies 40 metrow za tym murkiem i zamiast go objechac (jakies 2 metry z boku sie konczyl) parl uparcie na pelnym gazie przez murek - oczywiscie stalby tak z obracajacymi sie kolami do konca gry gdybym go nie musial kroczek po kroczku przeprowadzic pomiedzy kazda napotkana przeszkoda - to samo tyczy sie ciezszych pojazdow tyle ze im sie czasami udaje cos zburzyc i w ten sposob dojezdzaja na miejsce... czlowiek zasiadajac do tzw strategi nie ma w zamysle prowadzenia jednostek za raczke, ale raczej wydawanie rozkazow, dlatego pytam czy to tak jest poprostu ze trzeba metr za metrem wskazywac pojazdom cele czy bugi wersji demostracyjnej? sposob ukazania mgly wojny tez nie przypadl mi do gustu (ale to juz kazdy we wlasnym zakresie)...
aa i odrastajace na biezaco drzewka na mapach - nie rozumiem zupelnie po co to komu...
ale ogolnie gra sie calkiem fajnie... mam tylko nadzieje ze to kierowanie pojazdami jakos zostanie poprawione :/
Soldiers byl lepszy :/ Debilne wykonywanie polecen jednostek boze... Chyba wykasuje ta gre :S