Twilight Princess na Nintendo Wii z kontrolerem w charakterze miecza
To się trochę zmieniło od czasu ostatniego E3. Tam zapowiedziano, że walka mieczem będzie się odbywać standardowo za pomocą przycisku A i jedynie kłucia i dobicia przeciwników będą za pomocą ruchu kontrolera. Miało tak być ponieważ twórcy nie chcieli zbytnio przemęczać graczy intensywnym machaniem, ale widocznie nie do końca są teraz tego pewni. Najlepiej by było żeby można ustawić odpowiedni dla każdego tryb sterowania. Ja już pozostane przy wersji GC, ale jak WII przyjmie się równie dobrze jak jest entuzjastycznie jest chwalona to może za rok sobie kupię nową konsolę.
Nie mogę się doczekać zarówno Wii jak i TP. Jeśli będzie choć w połowie genialna jak OOT to kupuje w ciemno :)
Zgadzam się, zeby zaimplementowali możliwość wybory sposobu sterowania bo ja za dużo miejsca w akademiku nie mam, żeby wywijać(chyba, że wyjdę na korytarz ;) kontrolerem i go nie rozwalić. Hehe jeśli kontroler się przyjmie to w przyszłym roku napiszę podanie do dziekanatu o możlwość zaliczania W-Fu na konsoli Wii ;)
Hehe jeśli kontroler się przyjmie to w przyszłym roku napiszę podanie do dziekanatu o możlwość zaliczania W-Fu na konsoli Wii ;)
To samo chcialem napisac:D
Brzmi fantastycznie, nie moge sie doczekac gry na motywach Star Wars, gdzie bedziemy machac mieczem swietlnym:)
Wyobrazacie sobie jakies dluzsze posiedzenie przy Wii? Wydaje mi sie, ze po 2 godzinach grania rece mi odpadna:( Z tym kontrolerem wszystko spoko... ale na dluzsza mete bedzie to troche meczace. Ludzie grajacy w nowego Metroida na Wii narzekali, ze przy 50 drzwiach otwieranych ruchem dloni mieli tej gry serdecznie dosc:(
bobrock -> Machasz myszką 20 godzin na godzinę i nie narzekasz? :P Sądzę, że granie po kilka godzin na Wii nie będzie takie męczące.
bobrock ma rację, to trochę męczące i na dłuższą metę niezbyt przyjemne
limak122 -> Grałeś na Wii? :)
Dowodca_Pawel ---> Weź myszkę i pomachaj nią przez kilka godzin w powietrzu, oczywiście ściskając ją. Po doświadczeniu podyskutujemy o tym, czy jest to męczące i czy analogia do myszki jest trafna. ;)
No dla niektorych geekow godzina gry moze sie skonczyc amputacja rak, ale normalni ludzie raczej docenia troche ruchu. Nie wiem jak wyglada sprawa z patentami, ale mam nadzieje, ze szybko na pieca pojawia sie takie kontrolery.
Z tym machaniem padem to dobry pomysł Nintendo na ratunek tysiecy zyc w Azji - przez takie dzialanie wiekszosc skosnookich odejdzie od TV po 3-4 godzinach, zamiast sleczec 48 h przed monitorem przy WoWie:) No i jeszcze miesnie barku sobie wyrobia:>
U.V. Impaler -> No tak, ale zapewne przez cały czas nie będziesz machał jak szalony, nawet w tych bardziej udziwnionych grach ;). No i sądzę, że Nintendo postara się, by pad od Wii był dostatecznie lekki, by nie ciążyć w rękach gracza.
erton -> Większość niestandardowych kontrolerów na PC umarła. Komp nie jest dobrym sprzętem na takie wynalazki.
Ludzie znadjcie sobie w końcu sprawę że tym pilocikiem nie cza machać na wszystkie strony wystarczą delikatne ruchy nadgarstka jak myszką...pomijam gry sportowe gdzie się liczy siła zamchu...ale FPP itp tam się nie zmęczysz
Box Box Box :) niech robia na Wii !
Wiecie wiekszosc ludzi nie ma 5-6 godzin zeby sobie pograc... praca praca praca
Wii Orchestra !
Większość niestandardowych kontrolerów na PC umarła. Komp nie jest dobrym sprzętem na takie wynalazki.
Wystarczy przypomnieć sobie pady z czujnikami ruchu, teraz chyba wszyscy o nich zapomnieli a Sony wmawia że czujniki ruchu zastosowane w ichg plalformie to coś innowacyjnego :)
Twilight Princess zapowiada się niesamowicie :) na 100% zamawiam Wii gdy tylko będzie w sprzedaży. Na PS3 mnie nie stać, X360 mnie nie kreci (chociaz Xbox Live Arcade hmmm) ... więc kupie sobie Wii + Zelde i Red Steel :)
Schudnie się trochę ;))