Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Zapowiedź Dragon Age [PC]

13.06.2006 17:08
1
zanonimizowany230714
39
Generał

lubie RPG więc pewnie zagram w Dragon Age, kiedy to ma wyjść ?

13.06.2006 18:06
😈
2
odpowiedz
anen
5
Generał

2 miliony poly ?!?!?!?
Czy ktos wie , wogle ma pojecie jaki sprzet bedzie musial to optymalizowac aby gra chodzila :)
Przeciez to ......................... ee , nie wazne. Zaraz ktos mi powie ze sie nie znam :P
Jednym slowiem - w cuda nie wierze , wymagania KOSMICZNE !!!

23.06.2006 20:17
👍
3
odpowiedz
zanonimizowany347835
2
Junior

Ja mam tylko nadzieje, że ta wielowątkowość nie będzie tylko hasłem reklamowym jak w Świątyni Pierwotego Zła bo 30sekundowy epizod który nic nie wnosił mnie zdołował. Ale BioWare zmienia świat na plus

23.06.2006 20:22
4
odpowiedz
zanonimizowany3559
58
Generał

anen --> Nie znasz się, modele z taką ilością trójkątów są znacząco upraszczane przed wsadzeniem ich do gry.
2mln poly ma tylko model z którego jest robione zwykłe high poly ~ 20tyś trójkątów.

24.06.2006 23:00
Piotr44
👍
5
odpowiedz
Piotr44
209
Generał

Już wcześniej czytałem o tej grze, zapowiada się naprawdę świetnie. Ta gra może być istną perełką, w zalewie tandety zwanej jRPG.

25.06.2006 17:48
6
odpowiedz
zanonimizowany159220
15
Pretorianin

Czekam na tą gę z nieukrywanym zaciekawieniem. W Baldury, IWD i PT zagrywałem się całymi dniami (w NN mniej) i mam nadzieję, że z DA będzie podobnie.

25.06.2006 21:47
empeck
7
odpowiedz
empeck
53
Pretorianin

Fajnie, zanosi się na dobrą PC'tową grę. Jeżeli multi będzie ciekawe (w odróżnieniu od MMO które kalkują siebie nawzajem to warto będzie kupić nowy sprzęt). No i support dla modów, mniam. Oby dali exportery dla softu 3d (w odróżnieniu do Obliviona, do którego modding community nie może się exporterów doprosić), wówczas byłaby pełnia szczęścia.

Z tych dwóch mln poly to normalmapy się liczy. Wątpię że przekroczą 10k trójkątów na postać (a pewnie będzie tego mniej) jeżeli planują epickie bitwy.

28.06.2006 15:55
Saed
8
odpowiedz
Saed
162
Konsul

Jak to ma być "rewolucja" w stylu Baldur's Gate czy Obliviona to ja podziękuję...
Euroamerykańskie cRPG przestały mnie bawić wiele lat temu.

28.06.2006 16:01
^_^czacha^_^
😉
9
odpowiedz
^_^czacha^_^
51
JPD ] [ Don Corleone

Baldurs Gate było rewolucyjne jak na swoje czasy- w Polsce tymbardziej
bo była to jedna z pierwszych (jeśli nie pierwsza) w całości zlokalizowana gra

28.06.2006 20:36
morgi
10
odpowiedz
morgi
33
Chorąży

Co wy z tymi polygonami, to przecież dzisiaj możliwe by tekstury miały nawet wiecej niż 2 mln, dzieki kompresji... ale dzisiaj sie odchodzi juz od czesci tekstur tak rozleglych na rzecz kodu shader, ktory ma znacznie wieksze mozliwosci.

01.07.2006 12:28
empeck
11
odpowiedz
empeck
53
Pretorianin

morgi - teraz mi wytłumacz co Ty napisałeś.

01.07.2006 16:30
12
odpowiedz
zanonimizowany371197
1
Junior

Empeck on napisal ze textura ma wiecej niz 2 mln poly ;)

01.07.2006 17:33
empeck
13
odpowiedz
empeck
53
Pretorianin

tak też myślałem ;)

Ale dalej nie wiem dlaczego rezygnuje się z 'rozległych' textur na rzecz 'kodu shader' O_o

01.07.2006 18:28
Astaldo
14
odpowiedz
Astaldo
62
Centurion

"Kod shader" to taki "Kod Leonarda" tylko bardziej mhooczny. Jest on lepszy od "rozleglej tekstury" ponieważ nie wymaga 2 mln poly.

01.07.2006 19:12
empeck
15
odpowiedz
empeck
53
Pretorianin

dziwne, moje textury mierzy się w pixelach (i z reguły nie przekraczają 2048x2048, do dwóch mln im daleko, hehe), ewentualnie w megabajtach ;)

To pewnie jakiś spisek ;)

03.01.2007 18:16
😍
16
odpowiedz
zanonimizowany421862
1
Junior

ja niewiem wogle o co tu chodzi z tym 2mln

Zapowiedź Dragon Age [PC]