Dragon Age [PC]
lubie RPG więc pewnie zagram w Dragon Age, kiedy to ma wyjść ?
2 miliony poly ?!?!?!?
Czy ktos wie , wogle ma pojecie jaki sprzet bedzie musial to optymalizowac aby gra chodzila :)
Przeciez to ......................... ee , nie wazne. Zaraz ktos mi powie ze sie nie znam :P
Jednym slowiem - w cuda nie wierze , wymagania KOSMICZNE !!!
Ja mam tylko nadzieje, że ta wielowątkowość nie będzie tylko hasłem reklamowym jak w Świątyni Pierwotego Zła bo 30sekundowy epizod który nic nie wnosił mnie zdołował. Ale BioWare zmienia świat na plus
anen --> Nie znasz się, modele z taką ilością trójkątów są znacząco upraszczane przed wsadzeniem ich do gry.
2mln poly ma tylko model z którego jest robione zwykłe high poly ~ 20tyś trójkątów.
Już wcześniej czytałem o tej grze, zapowiada się naprawdę świetnie. Ta gra może być istną perełką, w zalewie tandety zwanej jRPG.
Czekam na tą gę z nieukrywanym zaciekawieniem. W Baldury, IWD i PT zagrywałem się całymi dniami (w NN mniej) i mam nadzieję, że z DA będzie podobnie.
Fajnie, zanosi się na dobrą PC'tową grę. Jeżeli multi będzie ciekawe (w odróżnieniu od MMO które kalkują siebie nawzajem to warto będzie kupić nowy sprzęt). No i support dla modów, mniam. Oby dali exportery dla softu 3d (w odróżnieniu do Obliviona, do którego modding community nie może się exporterów doprosić), wówczas byłaby pełnia szczęścia.
Z tych dwóch mln poly to normalmapy się liczy. Wątpię że przekroczą 10k trójkątów na postać (a pewnie będzie tego mniej) jeżeli planują epickie bitwy.
Jak to ma być "rewolucja" w stylu Baldur's Gate czy Obliviona to ja podziękuję...
Euroamerykańskie cRPG przestały mnie bawić wiele lat temu.
Baldurs Gate było rewolucyjne jak na swoje czasy- w Polsce tymbardziej
bo była to jedna z pierwszych (jeśli nie pierwsza) w całości zlokalizowana gra
Co wy z tymi polygonami, to przecież dzisiaj możliwe by tekstury miały nawet wiecej niż 2 mln, dzieki kompresji... ale dzisiaj sie odchodzi juz od czesci tekstur tak rozleglych na rzecz kodu shader, ktory ma znacznie wieksze mozliwosci.
Empeck on napisal ze textura ma wiecej niz 2 mln poly ;)
tak też myślałem ;)
Ale dalej nie wiem dlaczego rezygnuje się z 'rozległych' textur na rzecz 'kodu shader' O_o
"Kod shader" to taki "Kod Leonarda" tylko bardziej mhooczny. Jest on lepszy od "rozleglej tekstury" ponieważ nie wymaga 2 mln poly.
dziwne, moje textury mierzy się w pixelach (i z reguły nie przekraczają 2048x2048, do dwóch mln im daleko, hehe), ewentualnie w megabajtach ;)
To pewnie jakiś spisek ;)
ja niewiem wogle o co tu chodzi z tym 2mln