Unreal Tournament 2007 - wymagania sprzętowe
512 mb ramu mozna zrozumiec karta grafiki tez ale procesor 2.8 ghz !?!?!? to juz kompletna paranoja
Kurde no to nie powalcze moim P4 2.53GHz. Nic tylko kraść na sprzęt komputerowy.
No to będę miał bardzo ładny i drogi wygaszacz ekranu ze zdjęciami zmieniającymi się automatycznie co kilka sekund :D
Yay! mieszcze sie w wymaganiach a procka to sie podkreci :P tak samo kartę :)
A ta Ageia Physx już jest na rynku czy dopiero ma być? UT chyba jako pierwsza gra deklaruje wykorzystywanie tego cuda więc obawiam się że mało kto kupi kartę dla jednej gry.
Ja się jakoś nie boje, niedługo kupuje 3700+ (2,4Ghz) 64bit i 6600GT i 1024x768 x medium mi styka...
zreszta nie ma sie co bac wymagań...skoro gram w Quaka 4 w 800x600xMedium na FX5200 i w FEARA w 1024x768 (minimalne) i mam PŁYNNOSC (powyzej 30fps) to panike cza odłożyć na pierwsze oficjalne testy...
Misiolo ---> Że jak? Oto częściowa lista tytułów, które wykorzystają PhysX - na tworzenie kompletnej nie mam czasu:
Sacred 2
Duke Nukem Forever
TimeShift
1XR
Warhammer Online
Bet on Soldier: Blood Sport
Dogtag
Dogtag 2
WSZYSTKIE gry korzystające z Unreal Engine 3 (a tego jest cała masa)
W ostanim 3d marku było cos, co graficznie wygladało podobnie do nowego Unreal Oralment, na moim sprzęcie 15-20 fps'ów idzie przeżyć :>
Judith - no tak srednio podobne to to a do tego inny engine...wiec wiesz, 0 porownania...
PS. jakiego masz kompa?
Sempron 2600+, Gf 6600GT, 512 ramu (akurat to się zmieni w okolicach weekendu, jade dokupić)
hohner111 => "niedługo kupuje 3700+ (2,4Ghz) 64bit i 6600GT"
Nie uwazasz, ze bedziesz mial za slaba grafe do tak mocnego procka(nie wiem po co?) ?
IMO powinienes zmiejszyc procka do 3200 czy 3500 i dac lepsza karte, na pewno wyjdzie Ci to na dobre.
BTW - Uwazam, ze to sciema z tym prockiem.
Moze bedzie tak, ze beda takie wymagania gdy nie bedziemy posiadali tej karty.
Z ta karta na pokladzie zapewne poradzi sobie nawet 2000+.
Ciekawe jak giera bedzie chodzic na moim A64 2800+@3000+ 1Gb RAMu i podkreconym Asusie V9999GT :P
Mam nadzieje ze w 800x600 w maks detalach pojdzie :|
DE slynie z tego , ze potrafi bardzo dobrze optymalizowac kod gry . Wymagania podane wyzej sa zapewne dla max detali.
info pochodzi z niemieckiego magazynu PC Games Hardware (nr 12/05). Oto i wymagania minimalne:
czytajcie ze zrozumieniem...
buahaha.. śmieszne.. bardzo.. ;/
Oni sobie chyba jaja robią!
Czy na moim procku A64 3200+, który mam teoretycznie taktowanie chyba 2020ghz (??) albo jakoś tak podobnie, pójdzie UT2007, którego minimalne wymagania procka to 2,8ghz??
Existor - pójdzie, owszem. Jeśli chodzi o athlony, nie można sugerować się zegarem, tylko liczbą w nazwie, np. Athlon 64 3800+ powinien być traktowany jak 3,8 Ghz.
myślałem ze wymagania będą większe :). Na moim obecnym kompie pewnie pojdzie na medium bez aa i anisox2 w 1024x768 :), a w wakacje jak dobrze pójdzie i tak wymianiam kompa na nowszego... :)
To bardzo małe wymagania, pierwsze zapowiedzi mówiły o 1GB pamieci na samej karcie graficznej :) dla UT2007...
To gdzie ta promocja PS3 i xboxa360??? ^-^
Wyczytałem na jednym forum ze te wymagania, maja pozwolić na grę w najwyższych mozliwych detalach tzn :
procesor o zegarze 2.8GHz;
1024 MB pamięci RAM;
karta graficzna klasy Geforce 6800GT/ Ultra/ 7800GT/ GTX | SLI
+ akcelerator fizyczny AGEIA
czyli AAx4, ANISOx8 i 1024x768 i detale na hight :). Jak na razie Epic nie wypuścił gry która nie uruchamiała by się na 90% domowych PC-tow :). Zapowiada się calkiem fajna gra o "rozsadnych" wymaganiach sprzetowych jak na niedaleką przyszłosc :)
Z reszta potwierdza sie fakt ze UT2k7 "optymalizowany" byl pod serię 6, bo jak widac działa na niej :).
Aaa.. P.S---> współczuje posiadaczom Radeonów za 2 tyś zł mających SM 2.0 ;P
No nie jest tak żle, mysle ze u mnie spokojnie pojdzie na max detalach w 1280x1024 z AA i Aniso... O ile czegos nie spieprzą ale to w koncu Epic...
Programiści zadbali o powrót wielu znanych wcześniej akcji, jak np. możliwość wykonywania specjalnych skoków zwanych „double jump”
Da sie to zrobic na podstawowej wersju UT :) ?
Hoho nie mam co sie martwic na max detalch będe grał :D
CPG celeron 2ghz
Ram 512
radeon 9550 256mb/128bit
Chlopy będzie smigać jak nic, pewnie cos od 1do2fps. Cóż za duża ilosc fpsów. :P
Już się nie moge doczekać :)
Niedługo te wymagania będą zaktualizowane, bo zapewne żeby pograć na najwyższych ustawieniach trzeba będzie mieć karte grafiki z obsługa PS 4.0 bo do tego czasu wyjdzie WGF czy w końcu DirectX 10 no i Windows Vista
Całkiem duże są te wymagania.Chyba wreszcie dokona się rewolucja i będą gry z bardzo dobrą( no może nawet piękną) grafiką.Co do AGEIA PhysX to wątpię żeby była używana ,ponieważ ATI już poinformowało, że będzie miała karty tak potężne, że nie wiadomo czy ta karta fizyki w ogóle będzie stosowana.Co do wymagań to nie jestem pewny czy to czasami to nie jest zabieg marketingowy.NVIDIA współpracuje o ile się nie mylę z twórcami gry dlatego twórcom tak zależy żeby podać zawyżone wymagania.NVIDIA chce mieć reklamę dla swoich kart, żeby się dobrze sprzedały.Na gry w pełni wykorzystujące taki sprzęt przyjdzie nam poczekać z rok może 2.Co nie zmienia faktu, że trzeba odkładać kasę na taki sprzęt żeby gra dobrze chodziła.
tak samo bylo z H-L 2: rok przed premierą powiedzieli ze jest optymalizowany pod 9800pro, co bardziej niemądrzy polecieli do sklepow i ATI cieszyło sie od ucha do ucha. Gdy gra w koncu wyszla to okazalo sie faktycznie ze chodzi bardzo dobrze na 9800pro ale w wyzszych rozdzialkach i z AA + Anizo na max gra szarpała juz i trzeba by miec min. X800. i po co wtedy bylo leciec do sklepu i za karte dawac 2000zł?
phiii to narazie nie ma problemu procek 3,6 grafa gt 7800 gainward 2048 ramu pokażcie mi coś co mnie zaskoczy:D:P