Zobaczcie Quake 4 w Internecie!
jezeli q4 jest robiony przez raven software to bedzie to swietna gra, oni chyba nie wydali zadnego gniota
oooo mam chętke na tą gre.....pewnie bedzie podobna do UT ...!
No faktycznie. Takiego Quaka to nie można popuścić :P
Tylko żeby nie miał jakiś kosmicznych wymagań :O
trailer nie odpala sie pod Netcaptorem i Opera.......ladnie :(
Hmm... mnie tam nie działa pod IE - paradoksalnie, zabrania mi z powodu poziomu bezpieczeństwa :P
Przecież to jedzie na tym koszmarnym enginie Dooma3.
Gdybym obejrzał ten trailer nie wiedząc, że to Q4, to obstawiałbym, że id wydaje kolejny dodatek do Dooma.
micpl187 z nowym patchem ktory byl w dodatku doom chodzi o jakies 20-30 % szybciej przynajmniej mi, bo rozumiem ze o szybkosc ci chodzi, wiec nie powinno byc tak tragicznie. wazne zeby grywalnosc byla, a w soldier of fortune 1,2 i kilku innych grach chlopaki pokazali ze znaja sie na rzeczy
bad dream ---> na rzeczy to oni się znają, ale w D3 największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka - wszystkie lokacje na jednym poziomie, jedno piętro w górę/w dół to chyba maksimum. Nie taką architekturę pamiętam z poprzednich Quake'ów. Może ten engine na lepszym sprzęcie rozwinie skrzydła, ale w trailerze widzę znowu ciasne korytarze.
I nadal twierdzę, że gdyby nie napis Q4, to byłbym przekonany, że oglądam trailer dodatku do D3.
nie no do d3 to ja tez mam praktycznie same ale, nawet ten engine nie jest niczym nadzwyczajnym patrzac na riddicka czy nawet far cry
Daj pan spokój.To wygląda jak D4 a nie Q4.Lepiej by zrobili gdyby nowy Q4 był na silniku UE3,przynajmniej jakoś by to wyglądało.
micpl187 : na rzeczy to oni się znają, ale w D3 największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka
Jak widzę wrodzona ciekawość nie pozwoliła zobaczyć Ci rozmachu w EnPro Plant, kompleksie Delta, czy Piekle.
Mi zawsze seria Quake kojarzyła się z trybem multiplayer. Ciekawe czy w tej odsłonie multiplayer będzie równie dobry jak w QW (Q1) czy Q3, bo to mnie bardziej interesuje, niż kampania dla pojedynczego gracza. Do tej pory grywam w starego QuakeWorld'a (niestety brakuje mi skill'a :-), który ze względu na dynamikę rozgrywki jest chyba nie do pobicia..
bad dream: nie jest niczym nadzwyczajnym patrzac na riddicka czy nawet far cry
Co ciekawe Riddick jest od gory do dolu robiony na engine Dooma 3 :)
U.V. Impaler ma calkowita slusznosc, wymienione przez niego lokacje byly naprawde dobrze wykonane, pozatym w D3 RoE widac rowniez o wiele wiecej
Edit: o wiele wiecej bardziej otwartych przestrzeni i roznorodnosci (sorki to nie stats tylko skonczylem myslac o tym a duszasc opublikuj ;)
Auxarius neistety ale Riddick nie jest na silniku D3 ,a na swoim autorskim silniku :-D.
U.V. Impaler gdzie ty tam widzisz ten rozmach ??
Mr_Hyde ---> Przeczytaj najpierw to: największe pomieszczenie miało pewnie z 50 m kwadratowych, wszystko ciasne, małe, architektura prosta, żeby nie powiedzieć prostacka - wszystkie lokacje na jednym poziomie, jedno piętro w górę/w dół to chyba maksimum, a potem odpal EnPro Plant i będziemy dyskutowac dalej.
No bo taka jest prawda :-] w piekle tez nie bylo wiekszej powierzchni oprocz walki z ostatnim bosem :-D. Geometria w piekle tezn ie szokuje . Silnik ID to bieda z nedza :-]. Kiepsko sie prezentuje i jego zastosowanie jest tak ograniczone ze mal okto interesuje sie kupnem tego silniczka ;-] .
Mr_Hyde ---> Biorąc pod uwagę, że na bazie silnika Doom 3 powstaje/powstanie: Return to Castle Wolfenstein 2, Prey, Quake 4 i Enemy Territory: Quake Wars, to faktycznie, jest on niepopularny.
Lubie takie trailery. Fajna muza, konkrety, a nie sztampowosc i sztuczne budowanie napiecia. Co do gry - ze mnie jest fan UT, a nie Quake, wiec mi to rybka czy gra bedzie dobra czy nie:) Ale zycze fanim Kwaka, aby ich gra spelnila ich marzenia. Mi tymczasem pozostaje czekac do 2007 roku:)
U.V Impaler ,a teraz porownaj to do popularnosci silnika Ue2.5 i ue3.0 :-D .
Wszystkie gry oprocz Quake Wars tez jak d3 nie dzieja sie na duzych powierzchniach :-D . Silnik D3 raczej nie nadaje sie do niczego innego jak do gier fpp dziejacych sie wewnatrz zabudowan :P
Mr_Hyde ---> Nie przeczę, chociaż Quake Wars zadaje kłam takim stwierdzeniom. Ale nigdy nie zgodzę się, że w Doom 3 architektura poziomów jest do dupy. Industrialne kompleksy też trzeba umieć tworzyć, a co jak co, level designerzy z id w tym względzie pokazali prawdziwą klasę. Duże przestrzenie w Doom 3 również nie pojawiają się zbyt często, ale gracz nie porusza się przez rurę od odkurzacza. Dowody? Np. EnPro Plant, Site 3 czy w ogóle kompleks Delta. Problem w tym, że micpl187 widzi to, co chce zobaczyć, pomijając całą resztę.
Quake Wars hmmm no ma niby pokazac walke na duzych powierzchniach :-] .Poczekamy zobaczymy.