Nowe szczegóły na temat Sid Meier's Civilization IV
Autorzy skoncentrowali się również nad uproszczeniem mechanizmu rozgrywki, a właściwie sprawieniu, że zabawa w Sid Meier’s Civilization IV będzie szybsza i bardziej emocjonująca.
Jakoś dziwnie zaniepokoiło mnie to zdanie :/
ale przeciez cale piekno tej gry polegalo wlasnie na nie uproszczonej rozgrywce
Ja zauwazylem ciekawa analogie. Jak gra wstepuje w "laski grafiki 3d", to ZAWSZE zostaje jakos uproszczona. Nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje... W kazdym razie spie spokojnie, w koncu to Sid Meier, ostatni gosc, ktory wie jak robic strategie przez duze "T" (no moze nie ostatni, ale jeden z ostatnich).
U.V. Impaler
Ostatnie Pirates! Sida Meiera bylo tak uproszczone, ze dla mnie okazalo sie gniotem. Takie Cutthroats zjada ta gre na sniadanie, mimo swojego wieku. Nawet Tortuga: Pirate Hunter ja miazdzy..
Maevius ---> Uproszczone w stosunku do czego? Przecież starzy "Piraci" to też proste gry jak konstrukcja cepa.
Ostatni Pirates! bylo takie jak pierwowzor i tu sie nie ma co czepiac. Dodano nawet jeszcze kilka elementow niewystepujacych w orginale, np. taniec.
To nie będzie na szczeście RTS.
Martwi mnie to uproszczenie :(
Mam nadzieje, że Sid trzyma nad wszystkim piecze.
Ribik --> Chętnie bym zagrał, ale nigdy mi się nie chciało rozkładać tych kartoników, rzucać kostkami a potem mozolnie wyliczać wynik z 4 tabelki na x stronie. To jest właśnie piękne w kompie. Rozłoży kartoniki, wszystko za ciebie wyliczy a potem posprząta.
Civilization 1 i tak nic nie przebije. Szczegolnie zwycieskich rajdow rydwanami na karabinierów albo bohaterska obrone falangi w starciu z cołgami ;]]] (poziom emperor)
Je już chce to mieć!!!
Mam nadzieje że sie nie zawiode w Civ 2 i 3 geałem latami