Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Quake II w Doom 3

24.04.2005 16:19
1
zanonimizowany180867
33
Pretorianin

ciekawe czy im uda się dokończyć moda ...

24.04.2005 16:27
😊
2
odpowiedz
zanonimizowany216914
0
Generał

Kurczę, nie mogę się już doczekać!

24.04.2005 16:28
3
odpowiedz
zanonimizowany180867
33
Pretorianin

skiper9 ----> chodzi o to żeby się doczekać ;) i żeby ten mod został kiedyś skończony ;)

24.04.2005 16:28
jozef911
4
odpowiedz
jozef911
189
look at you hacker

Hmmm a nie lepiej poczekać na quake'a IV?? Tak to by się przynajmniej modele broni i przeciwników zgadzały:P

24.04.2005 16:31
5
odpowiedz
zanonimizowany216914
0
Generał

Zyzio_PL --> napewno skończą tego moda :)

24.04.2005 16:37
😉
6
odpowiedz
zanonimizowany180867
33
Pretorianin

skończyć skończą ;] ale czy uda sie im wydać ...
a co do modów >sam zacząłem ok. 7 modów do Far Cry i każdy upadł (brak chęci) do każdego fabuła jest rozpisana, mapki narysowane .. jeszcze tylko w sandboxie zrobić mapy .. ale mi się nie chce ... :(

24.04.2005 16:42
😊
7
odpowiedz
Filevandrel
123
czlowiek o trudnym nicku

oj wto to bym z checia zagral:)

24.04.2005 17:27
U.V. Impaler
8
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

jozef911 ---> Nie, Quake'a 4 należy z góry olać, bo silnik Doom 3 nie radzi sobie z otwartymi przestrzeniami, więcej niż trzema przeciwnikami naraz i w ogóle jest beznadziejny graficznie i trzeba będzie ciemnością "przykrywać" niedoróbki.

24.04.2005 17:47
9
odpowiedz
Volvox
99
Pretorianin

U.V. Impaler --> Ten mod tez bedzie na Doom3 ;)

Ja jestem ciekaw dlaczego gosciu pracujacy w jakiejs firmie zamiast robic gre dla wlasnej firmy to robi moda na podstawie gry konkurencji :)

I ciekawe czy zablokuja mu projekt (jak zablokowali projekt DukeNukem czy StarGate), bo jesli nie to jest nadzieja na cos fajnego (gosciu ma doswiadczenie)

24.04.2005 17:54
U.V. Impaler
10
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Wiem. Powyższego postu nie należy traktować poważnie.

Id nie zablokuje projektu.

24.04.2005 17:55
👍
11
odpowiedz
zanonimizowany180867
33
Pretorianin

jeśli to serio prawda że ID nie zablokuje projektu to można odetchnąć ze spokojem :)

24.04.2005 18:03
U.V. Impaler
12
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

Id to firma, która raczej wspiera i nie przeszkadza producentom modyfikacji.

24.04.2005 18:51
MasterDD
😊
13
odpowiedz
MasterDD
75
:-D

Bardzo mile zapowiadajacy sie mod :)
Zeby mial jeszcze taka sama fizyke jak Q2 i multi. Te wszystkie strafe jumpy, double jumpy, rocket jumpy i wiele innych.

Bardzo ciekawy dodatek, hmm...

24.04.2005 20:10
😃
14
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

Cholera, nic na tych screenach nie widac :D

24.04.2005 20:23
😊
15
odpowiedz
zanonimizowany224537
16
Legionista

Co to za jakaś nowa moda na mody :-) do Doom III, które są remake'ami starych hiciorów. Pamiętam, że niedawno pisali o Doom I i o Hexenie na nowym silniczku a tu jeszcze Quake II robią. Wsumie nic tylko sie cieszyc i trzymać kciuki oby to zrobili dobrze.

24.04.2005 21:43
😊
16
odpowiedz
zanonimizowany123063
63
Senator

No właśnie sam nie wiem czemu akurat Doom 3 :). Będę musiał go sobie jednak kupić, mimo tych wszystkich recenzji na jego temat :).

24.04.2005 21:55
Sid67
😉
17
odpowiedz
Sid67
232
Generał

Engine Doom'a 3 sie kiepsko sprzedaje więc pewnie ID co chwilę sponsoruje jakieś mody, żeby pokazać jaki ten silnik wspaniały i elastyczny :)

25.04.2005 09:43
😁
18
odpowiedz
shark
100
Konsul

Engine Half-Life 2 też się słabo sprzedaje.

P.S Taka mała prowokacja :)))))

25.04.2005 10:52
19
odpowiedz
zanonimizowany26519
118
Generał

A engine UE3.0 sprzedaje sie jak swierze buleczki :-]

25.04.2005 12:10
20
odpowiedz
zanonimizowany1278
0
Senator

to fantastycznie, bo mody przerabiajace q2 na d3 (graficznie) zamieniaja mojego kompa w kalkulator, ktory mnozy ledwie do 10. tak przynajmniej pokazuje timedemo :D

19.11.2006 18:52
21
odpowiedz
zanonimizowany405637
0
Chorąży

Czy ten mod wyszedł?

Wiadomość Quake II w Doom 3