Brothers in Arms - potrójny wybór
Mogę tylko i wyłącznie pogratulować strategii i myślenia ludziom z Cenegi! :-)
Nareszcie (w końcu?) coś zaczyna się dziać i poprzeczka poszła dość wysoko...
Miejmy nadzieje, że kolejne wydawane tytuły pójdą w ślady wydania BiA!
eJay >>> W ślady gry... no coś w tym jest :-)
Sama gra mnie nie powaliła na kolana, nawet trochę błędów ma, ale jednak
obserwując strategie i samo wydanie w Polsce - może być całkiem interesująco.
Wiesz, oczywiście, że marketing rządzi, ale chciałbym żeby podobna sytuacja
(jeśli chodzi o wydanie) miała miejsce w przypadku Najnowszego SC, GTASA
czy Cold Fear, a nawet Playboy: The Mansion.
Po gromach jakie leciały na Cenege, widac, że coś się ruszyło nareszcie.
A czy to dobre czy to złe to już niech każdy oceni sam :o)
No to respect! Przez tyle lat się zastanawiałem, czy ktoś w CENEDZE śpi. Wydawali takie przeboje w tak badziewnych spolszczeniach, stali się pośmiewiskiem branży i graczy w tym zakresie. A teraz proszę: wyznaczają nowy standard jakości. Tak trzymać i duży plus!
MatteoDA----->Ja bardzo pochwalam projekt Cenegi. Bardzo rozsadna polityka, bardzo przejrzysta - kupujesz to co chcesz.
Wypada tylko pochwalic. Jednak jak sie chce to mozna wydac w rozsadnej cenie obie wersje do wyboru.
eJay >>> Czyli mamy podobny pogląd jeśli chodzi o samą grę :-)
Ehhh, żeby jeszcze te lokalizacje były na naprawdę wysokim poziomie... poczekamy, zobaczymy.
Lol, troche mnie to rozsmieszlo. Pisza "Poniżej znajdują się pierwsze oceny gry Brothers in Arms: Road to Hill 30 z polskiej prasy". A te "pierwsze oceny" to w porazajacej wiekszosci nie pierwsze oceny, tylko fragmenty zapowiedzi, a po zapowiedzi gry ocenic sie nie da... :)
"„Brothers in Arms ma być najbardziej realistycznym first person shooterem osadzonym w realiach II Wojny Światowej.” GRY-OnLine"
To jest ocena? Niech Cenega troche przystopuje w tych swoich informacjach prasowych...
Ale zeby nie bylo - idee popieram w 100% :)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-04 16:41:40]
Rewolucyjny pomysł pod względem wydania! Cenega potrafi miło zaskoczyć!
MatteoDA----->No raczej tak:)
Kwestia polonizacji to juz ponoc sprawa zamknieta. Byl Nubarus z Cenegi i chwalil sie, ze w firmie zaszly duze zmiany i ida teraz w jakosc:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-04-04 16:41:48]
eJay >>> Taaaa "idziem, idziem, ale czy dojdziem..." :-)
Lepiej się tak nie nakręcać i być miło zaskoczonym efektami lokalizacji / wydania.
Chociaż apetyty rooooosną.
Zrobili już dobrze POP:WW czy MYST'a - teraz czas na resztę.
Z sampli dzwiękowych np. Playboy: TM mi nie podchodził, BiA zupełnie odwrotnie,
ale tak naprawdę wszyscy czekają z utęsknieniem na nowe informacje dotyczące
wydania (przy BiA pełny pozytyw i zaskoczenie) i lokalizacji Splinter Cell: Chaos Theory :)
Jak dla mnie bomba, bo nic mnie tak nie irytowało, jak to, gdy za moje pieniądze otrzymywałem spartolony spolszczeniem produkt. Jeszcze raz brawa dla Cenegi za słuszną decyzje.
A nagrode kwasnego ogóra otrzymuja autorzy powyzszych zdan :
Jeżeli kiedyś chciałeś znaleźć się na miejscu bohaterów serialu Kompania Braci, (...) dostaniesz taką szansę. Szykuje się hit!!!” Click
„Rewolucja pod względem typu gry, graficznym oraz gry sieciowej.” CD Action
„II Wojna realna jak nigdy dotąd!” CD Action
„Brothers in Arms ma być najbardziej realistycznym first person shooterem osadzonym w realiach II Wojny Światowej.” GRY-OnLine
„najbardziej w Brothers in Arms zachwyca (...) niezwykła wręcz dbałość o szczegóły” GRY-OnLine
„Ta gra nie zawiedzie!” PSX Extreme
rotfl !!!
Kwasnego ogora dostaja wszyscy, ktoryz recenzowali ta gre:) To bardzo dziwne, ze recenzenci pisza swoje, a opinie graczy sa diametralnie inne.
Może to dlatego, że gracz zazwyczaj płaci za to co kupuje ...
I tymsamym chce otrzymać produkt najwyższej jakości, nie budzący zastrzeżeń.
A to ostatnio nie jest częste zdarzenie :-)
Zazwyczaj narzekam za kazdym razem, kiedy slysze "Cenega". Tym razem "thumbs up!" Mam nadzieje, ze taka polonizacja stanei sie standardem - pełne uznanie dla Cenegi. Pozostaje tylko kwestia opoznienia w premierze.....mioejmy nadzieje, ze i to z czasem sie zmieni.
eJay ---> To wcale nie jest takie dziwne. Opinie ludzi, którzy znają się na rzeczy zazwyczaj różnią się od opinii konsumentów. Tak samo wygląda to w świecie książki, filmu, sztuki itd. Oczywiście trudno zgodzić sięz rewoucją BiA w sferze grafiki, realizm też mocno kuleje, co tu dużo gadać, ale czy możesz wymienić kilka tytułów traktujących WWII w taki "taktyczny" sposób jak BiA ? Chyba próżno by szukać. A multiplayer ? Widziałeś kiedyś coś takiego ? Ja nie. Rzecz jest naprawdę nowatorska, a że niepodoba się wielu ludziom, którzy wolą CSa, CODa czy MOHa, to już zupełnie inna sprawa.
Tak sobie myślę, ze gdyby ludzie z Gearboxu nie zrobili w sprawie BiA tyle medialnego szumu, wiele osób by grało i się cieszyło, a tu wyostrzone apetyty i oczekiwania, a gra całkiem przeciętna. Choć szczerze mówiąc widziałem dziesiątki gorszych. BiA, tak samo jak FSW nie ma prawa podobać się każdemu. Ale znajdzie się wielu, którzy ją polubią. Takie jeast moje (MOJE !) zdanie na ten temat.
PIL----->
ale czy możesz wymienić kilka tytułów traktujących WWII w taki "taktyczny" sposób jak BiA ? Chyba próżno by szukać.
Sciagac sobie odpowiedniego moda do kochanego OFP i mam z gry o wiele wieksza satysfakcje niz z BiA.
Gra podoba sie wielu ludziom bo to normalne (istnieje nawet kult Nitro Family), ale sa oni w mniejszosci. Czytam forum Gearboxu i naprawde wielu uzytkownikow dosyc sarkastycznie dziekuje developerom BiA:)
Przyznam, ze nie miałem na myśli modów, bo tych cała masa. Myslałem o normalnych produktach.
A skoro mowa o OFP to jeśli pozwolisz, odwzwę się do Ciebie na GG. Chciałbym wrócić do OFP w wydaniu sieciowym. Kiedyś, dawno temu próbowałem, ale ... Ponieważ w tej chwili jest tyle addonów, mam problem z doborem tych podstawowych, z którymi można już spokojnei grać. Coś tam pościagałem z sieci, ale przyznaję nie bardzo wiem gdzie to powtykać.
Wracając do BiA - ten sarkazm bierze się prawdopodobnie z niespoełnionych oczekiwań rozdmuchanych ponad miarę przez Gearbox.
PIL--------->Jak mozesz to GG wal teraz, albo wyslij maila. Bo o 20:30 mamy z GOLowcami partyjke w Enemy Territory (multi lepsze niz w BiA:)
Teraz nie za bardzo bo siedzę w pracy. Będę wolny dopiero po 21.30. Ale co się odwlecze ... itd.
To wyslij maila, bo jutro jestem bardzo zajety (msza za papieza, szkola, nauka i ET:)). Odpowiem najszybciej jak sie da.
Osobiście spędzam trochę czasu pykając w AA. Czasami dla odprężenia odstrzelę coś w CODzie ale korci mnie OFP. Spędziłem, nad tą grą naprawdę duuuuuużo czasu, ale tylko nad SP. Posiadając modem raczej nie dało się grać via sieć. Teraz przy neo może byłoby ciekawiej ?
BO PRZECIEŻ NIE MA GRY NAD OFP :))
Nierozumie troche tego co piszecie opinie o grze wystawione np. na gamespocie nie potwierdzają tego co tu piszecie. Opinie są pozytywne a średnia ocena wystawiona przez użytkowników tego serwisu to 8,9/10 Więc ja nie wiem czy ta gra nikomu się nie podoba...............
PIL---------->Powiem tak: Gdybym mial OFP na stanie codziennie ( a tak musze pozyczac oryginala raz na tydzien od kuzyna:/) to wszystkie gry ida w niepamiec. Oczywiscie nalezy uzbroic sie w mocny sprzet. Ram minimum 512, a to ze wzgledu, ze admini tworza naprawde kosmiczne zmagania w stylu bitwa czolgow czy oddzial vs oddzial...Echhh tego nie da sie opisac...Widok Apache lecacego z kierunku morza....
eJay --- > OFP był pierwszym oryginałem jaki nabyłem drogą kupna oczywiście :) Potem przyszedł czas na Resistance. Trochę szkoda, ze w Polsce oficjanie nie pojawił się Red Hammer, bo choć wielu psioczyło to był to całkiem niezły dodatek. Przećwiczyłem też czeskiego, duzego moda pt. CSLA. Miodzio.
PIL--------->A ja przecwiczylem Red Hammer (malo zajmuje -28 MB) i tez mam pozytywne wrazenia. Szkoda, ze tak rzadko uzywany jest na serwerach online.
Szkoda, że tak długo trzeba nam czekać na "dwójkę". Ponoć wiosna 2006 :(
Nie wiem czy zwróciłeś uwagęna inną produkcję czechów "Enemy In Sight". Dość mocno przypomina OFP, przynajmniej z wyglądu. Premiera teżw 2006. Niestety.
to chyba będzie pierwsza, porządnie wydana gra Cenegi :D/
Naturalnie jeśli chodzi tylko o stronę techniczną, zobaczymy jak pójdzie "mistrzom" z tłumaczeniem z niezwyklego trudnego języka angielskiego - slang wojskowy, zwłaszcza z okresu lat '40 może sprawić problem ludziom, którzy dokonali polonizacji "Westernera" chociażby :].
PIL--------->Z tego co sie dowiedziaem to Enemy of Sight ma przypominac (pod wzgledem swobody) UT 2004 i tryb Onslaught.
eJAy ---> O.K. Już sobie poradziłem. Na forum OFP jest duzy watek temu poświęcony. Chwilkę popykałem i ... podoba mi się :) Nie widać skikających wojaków, a to mnie najbardziej wkurza w AA.
Wracając do EiS, to na Tiscali jest wywiad z gościem z Ilusion. Trochę trudno rozgryść czeski, ale coś tam można wywnioskować.
Mnie się wydaje, czy wątek trochę "zoftopiczał"? ;)
Ja tam czekam na nowy Unreal Tournament ...