Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Fallout 3 Todd Howard wzięty na spytki

07.02.2005 11:47
😒
1
zcaalock
133
Pretorianin

Oby Fallout 3, nie podzielił losu Duke Nukem.

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 13:57:11]

07.02.2005 12:14
geeshu
2
odpowiedz
geeshu
62
Vault Dweller

Czekam na ta gre... ile to juz lat ?? :(

07.02.2005 12:44
3
odpowiedz
Thomolus
73
Generał

Cieszy mnie to, że nie zrezygnowano z systemu S.P.E.C.I.A.L. Jeszcze, żeby gra była zrobiona w rzucie izometrycznym (a nie z widokiem z oczu bohatera), no i żeby wogóle ujżała kiedykolwiek światło dzienne.

07.02.2005 16:09
Triber
👍
4
odpowiedz
Triber
64
Konsul

Spox. Bethesda to solidny developer i dystrybutor. Poczekajcie a na pewno się doczekacie.

07.02.2005 16:30
geeshu
5
odpowiedz
geeshu
62
Vault Dweller

doczekam sie ale chyba siwych wlosow na...

07.02.2005 16:37
Aen
6
odpowiedz
Aen
239
Anesthetize

Czy system S.P.E.C.I.A.L to sposób przedstawienia statystyk postaci?

07.02.2005 16:45
7
odpowiedz
waterhouse
65
Novus Ordo Seclorum

Sądze że Fallout 3 będzie mimo wszystko grą FPP - np. na silniku podobnym do tego z Obliviona ;-)

07.02.2005 16:50
geeshu
8
odpowiedz
geeshu
62
Vault Dweller

Fallout 3 - FPP ??? No cos ty... na pewno nie bedzie to FPP... lepiej niech zastosuja zmodyfikowany engine FT...

07.02.2005 16:59
DarkStar
😊
9
odpowiedz
DarkStar
174
magister inzynier

S.P.E.C.I.A.L
Strengh
Perception
Endurance
Charisma
Intelligence
Agility
Luck

BTW nazwanie bohatera heroesem vide długo oczekiwany następca przygód dzielnego heroesa to chyba lekka przesada:)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 16:57:57]

07.02.2005 17:00
eJay
👍
10
odpowiedz
eJay
248
Quaritch

gameplay.pl

No wlasnie:) Chociaz herosem zostawalismy na koncu, bo zawsze zaczynalismy od zera...

07.02.2005 17:06
DarkStar
😊
11
odpowiedz
DarkStar
174
magister inzynier

herosem owszem, ale nie heroesem:)

07.02.2005 17:15
12
odpowiedz
waterhouse
65
Novus Ordo Seclorum

geeshu----> cóż, byłoby dziwne gdyby to nie byłby engine z Obliviona - więc F3 będzie na 100% w pełni trójwymiarowy - więc najbadziej prawdopodobna jest wersja a la Morrowind.

07.02.2005 17:21
😒
13
odpowiedz
zanonimizowany228931
53
Pretorianin

Jedynke zaliczyłem.
Dwójke zaliczyłem.
Taktiksa zaliczyłem...
Mam nadzieję że dożyję do części trzeciej Fallouta...

07.02.2005 17:28
14
odpowiedz
zanonimizowany99221
61
Generał

to, ze F3 sie ukaze, raczej dyskusji nie podlega. rozwodzic mozna sie jedynie nad forma w jakiej zaistnieje, lecz biorac pod uwage zaawansowanie prac - wszystko jest jeszcze mozliwe i niczego wykluczyc sie nie da (zwlaszcza morrowindowskiego ujecia rozgrywki...). uwazam, ze lepiej bedzie jezeli F3 zostanie kompleksowo opracowany, nizeli mialaby to byc srednia produkcja, ktora wyplynela na fali ogromnych oczekiwan i jeszcze wiekszej ciekawosci. F3 nie moze byc slaby i bethesda o tym wie.

07.02.2005 17:33
U.V. Impaler
15
odpowiedz
U.V. Impaler
224
Hurt me plenty

peanut ---> Problem polega na tym, że dobra skądinąd gra z nowymi dla serii rozwiązaniami, może tym oczekiwaniom nie sprostać.

07.02.2005 17:47
16
odpowiedz
zanonimizowany99221
61
Generał

oczekiwaniom nie sprosta wtedy, kiedy jedynym slusznym widokiem na swiat, bedzie ten z oczu bohatera. jezeli bedzie on jedynie opcjonalny, najprawdopobodniej wielu przymknie oko na tpp w stylu kotora lub tury, nawiazujace do aktywnego systemu walki z tacticsa. nie sadze bowiem, aby bethesda zdecydowala sie na implementacje znane z poprzednich odslon - hexy i tury. z pewnoscia nie bedzie to juz ten Fallout z roku 99 - bedzie inny. prawdziwy Fallout skonczyl sie wraz z rozwiazaniem bis, trudno wiec prorokowac czy jego nastepca o numerku 3, zdola udzwignac ciezar korony czy tez polegnie - dla ogromnej rzeszy ludzi sam fakt oficjalnego potwierdzenia checi stworzenia tej gry jest balsamem dla duszy;)
ps. a jezeli F3 nie wypali, w odwodzie pozostaje zawsze pa rpg troiki, ktory z Fallouta czerpie garsciami;)

07.02.2005 20:53
😊
17
odpowiedz
zanonimizowany224623
6
Chorąży

Fallout'owi FPP mowie nie

To jest klasyka, legenda i gra kultowa ktora nie musi byc zmieniana w jakies wynalazki

Wsytarczylo by zeby ulozyli porzadna fabule, podrasowali grafe (ociupinke :D) i bedzie cudownie

Czekam z niecierpliwoscia. Oby to nie byl niewypal pokroju Duke Nukem Forever

07.02.2005 20:58
18
odpowiedz
waterhouse
65
Novus Ordo Seclorum

Gahanssj2----> ok - ale F3 na nieco tylko podrasowanym enginie poprzedniej części po prostu nie sprzeda sie za dobrze - dlatego też przejście w pełne 3d jest nieuniknione (niekoniecznie FPP - może to być coś w rodzaju KOTOR)

07.02.2005 21:01
zarith
19
odpowiedz
zarith
249

niekoniecznie - wystarczy napisać engine o takim samym działaniu jak ten z f i f2 tylko umozliwiający wykorzystanie wszelkich fajerwerków graficznych.

07.02.2005 21:02
20
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

Naprawde, mam juz dosyc bzdur o "leciutko podrasowanym enginie" Ten engin jest sprzed 8LAT! Nie po to tworzy sie nowe karty graficzne, procesory, pamieci! Spojrzcie (chociazby na 'no mutants allowed') na screeny z nowego projektu Troiki [ ed. pomylki ], na screeny z nowego Elder Scrolla. Ja nie bede darl koszuli kiedy FO3 bedzie w FPP, bo po prostu wyobrazam sobie wschod slonca nad The Den widziany z tej perspektywy ;)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 21:09:52]

07.02.2005 21:07
21
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

zarith : To se ne da. FO1 i FO2 opieraja sie na modelach 2d, czyli kazdy ruch trzeba narysowac, jak na tym chcesz wykorzystac "fajerwerki graficzne"? Zreszta, sa screeny z tego co bylo kiedys Falloutem 3 czyli projektu Van Buren, tez na NMA, dzisiaj sie ukazal.. Patrzac na nie, mysle, ze lepiej ze Bethesda to przejela..

07.02.2005 21:10
zarith
22
odpowiedz
zarith
249

looz --> oczywiście, że się da... powstają przeciez gry o podobnym przedstawieniu miejsca akcji (divine divinity, beyond divinity), a modele jeśli o mnie chodzi mogą być w 3d. wollen heist koennen, jak mówią nasi zachodni sąsiedzi.

07.02.2005 21:16
23
odpowiedz
waterhouse
65
Novus Ordo Seclorum

zarith----->ech....przecież już mają nowy (sądząc po screenach genialny) engine - Obliviona. Jaki sens ma tworzenie czegoś jeszcze innego? A przecież w wywiadzie Todd Howard wyraźnie mówi

The rendering technology can put cameras anywhere. But don't confuse camera angle with interface and interaction, they're two very different things.

Poza tym - to chyba nie widok izometrzyczny sprawił że seria ta osiągnęła tak wielki suckces?

07.02.2005 21:17
24
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

zarith : Powiedz mi, czy to nie wyglada dobrze ? ->

Wiadomość Fallout 3 Todd Howard wzięty na spytki