Fallout 3: Todd Howard wzięty na spytki
Oby Fallout 3, nie podzielił losu Duke Nukem.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 13:57:11]
Cieszy mnie to, że nie zrezygnowano z systemu S.P.E.C.I.A.L. Jeszcze, żeby gra była zrobiona w rzucie izometrycznym (a nie z widokiem z oczu bohatera), no i żeby wogóle ujżała kiedykolwiek światło dzienne.
Spox. Bethesda to solidny developer i dystrybutor. Poczekajcie a na pewno się doczekacie.
Sądze że Fallout 3 będzie mimo wszystko grą FPP - np. na silniku podobnym do tego z Obliviona ;-)
Fallout 3 - FPP ??? No cos ty... na pewno nie bedzie to FPP... lepiej niech zastosuja zmodyfikowany engine FT...
S.P.E.C.I.A.L
Strengh
Perception
Endurance
Charisma
Intelligence
Agility
Luck
BTW nazwanie bohatera heroesem vide długo oczekiwany następca przygód dzielnego heroesa to chyba lekka przesada:)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 16:57:57]
No wlasnie:) Chociaz herosem zostawalismy na koncu, bo zawsze zaczynalismy od zera...
geeshu----> cóż, byłoby dziwne gdyby to nie byłby engine z Obliviona - więc F3 będzie na 100% w pełni trójwymiarowy - więc najbadziej prawdopodobna jest wersja a la Morrowind.
Jedynke zaliczyłem.
Dwójke zaliczyłem.
Taktiksa zaliczyłem...
Mam nadzieję że dożyję do części trzeciej Fallouta...
to, ze F3 sie ukaze, raczej dyskusji nie podlega. rozwodzic mozna sie jedynie nad forma w jakiej zaistnieje, lecz biorac pod uwage zaawansowanie prac - wszystko jest jeszcze mozliwe i niczego wykluczyc sie nie da (zwlaszcza morrowindowskiego ujecia rozgrywki...). uwazam, ze lepiej bedzie jezeli F3 zostanie kompleksowo opracowany, nizeli mialaby to byc srednia produkcja, ktora wyplynela na fali ogromnych oczekiwan i jeszcze wiekszej ciekawosci. F3 nie moze byc slaby i bethesda o tym wie.
peanut ---> Problem polega na tym, że dobra skądinąd gra z nowymi dla serii rozwiązaniami, może tym oczekiwaniom nie sprostać.
oczekiwaniom nie sprosta wtedy, kiedy jedynym slusznym widokiem na swiat, bedzie ten z oczu bohatera. jezeli bedzie on jedynie opcjonalny, najprawdopobodniej wielu przymknie oko na tpp w stylu kotora lub tury, nawiazujace do aktywnego systemu walki z tacticsa. nie sadze bowiem, aby bethesda zdecydowala sie na implementacje znane z poprzednich odslon - hexy i tury. z pewnoscia nie bedzie to juz ten Fallout z roku 99 - bedzie inny. prawdziwy Fallout skonczyl sie wraz z rozwiazaniem bis, trudno wiec prorokowac czy jego nastepca o numerku 3, zdola udzwignac ciezar korony czy tez polegnie - dla ogromnej rzeszy ludzi sam fakt oficjalnego potwierdzenia checi stworzenia tej gry jest balsamem dla duszy;)
ps. a jezeli F3 nie wypali, w odwodzie pozostaje zawsze pa rpg troiki, ktory z Fallouta czerpie garsciami;)
Fallout'owi FPP mowie nie
To jest klasyka, legenda i gra kultowa ktora nie musi byc zmieniana w jakies wynalazki
Wsytarczylo by zeby ulozyli porzadna fabule, podrasowali grafe (ociupinke :D) i bedzie cudownie
Czekam z niecierpliwoscia. Oby to nie byl niewypal pokroju Duke Nukem Forever
Gahanssj2----> ok - ale F3 na nieco tylko podrasowanym enginie poprzedniej części po prostu nie sprzeda sie za dobrze - dlatego też przejście w pełne 3d jest nieuniknione (niekoniecznie FPP - może to być coś w rodzaju KOTOR)
niekoniecznie - wystarczy napisać engine o takim samym działaniu jak ten z f i f2 tylko umozliwiający wykorzystanie wszelkich fajerwerków graficznych.
Naprawde, mam juz dosyc bzdur o "leciutko podrasowanym enginie" Ten engin jest sprzed 8LAT! Nie po to tworzy sie nowe karty graficzne, procesory, pamieci! Spojrzcie (chociazby na 'no mutants allowed') na screeny z nowego projektu Troiki [ ed. pomylki ], na screeny z nowego Elder Scrolla. Ja nie bede darl koszuli kiedy FO3 bedzie w FPP, bo po prostu wyobrazam sobie wschod slonca nad The Den widziany z tej perspektywy ;)
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2005-02-07 21:09:52]
zarith : To se ne da. FO1 i FO2 opieraja sie na modelach 2d, czyli kazdy ruch trzeba narysowac, jak na tym chcesz wykorzystac "fajerwerki graficzne"? Zreszta, sa screeny z tego co bylo kiedys Falloutem 3 czyli projektu Van Buren, tez na NMA, dzisiaj sie ukazal.. Patrzac na nie, mysle, ze lepiej ze Bethesda to przejela..
looz --> oczywiście, że się da... powstają przeciez gry o podobnym przedstawieniu miejsca akcji (divine divinity, beyond divinity), a modele jeśli o mnie chodzi mogą być w 3d. wollen heist koennen, jak mówią nasi zachodni sąsiedzi.
zarith----->ech....przecież już mają nowy (sądząc po screenach genialny) engine - Obliviona. Jaki sens ma tworzenie czegoś jeszcze innego? A przecież w wywiadzie Todd Howard wyraźnie mówi
The rendering technology can put cameras anywhere. But don't confuse camera angle with interface and interaction, they're two very different things.
Poza tym - to chyba nie widok izometrzyczny sprawił że seria ta osiągnęła tak wielki suckces?