Dziesięć stron na temat Quake IV w listopadowym PC Gamerze!
YEAH!!!!! gra bedzie na enginie doom'3 niby miło, ale... swego czasu ktos mowil ze tworca mazy sie batalistyczny fps, cos jak Halo ale w realiach Quake'a 2, jesli tak to musza poprawic fizyke gry i pare innych pierdół, ale zanim gra wyjdzie doczekamy sie pewnie tez Unreala 3 haaaa i to dopiero bedzie zonk :D
Firma robiaca gre z kolei tez nie jest zła wiec mozna liczyc na kawał dobrej giery :P
OMFG :D Yeah! YeYeYeYeYeYeYe! :) Ciesze się nieziemsko :)))))))
Wigggins ---> a skąd wiesz, że gra będzie na silniku Doom3 ?? Dla mnie to raczej minus .... no chyba, że by go ZNACZNIE poprawili, szczególnie fizykę.
W każdym razie też się cieszę :)
A ktoś czytał numer PC Gramera z zapowiedziami BG3 i NWN 2? Napisali tam coś konkretnego?
QIV - eeeeee, ONI MAJA RECENZJE ROME:TOTAL WAR!!!!!!!!!!!!!!1
oooo yea !!! mysle tylko ze gdzies pojawia sie tego skany :) w super hipers extra rozdzielce :)
W listopadowym numerze, który ma się pojawić we wrześniu???
Jeśli mnie pamięć nie myli, to było mówione, że Q4 ma być na zupełnie nowym silniku graficznym. A tak w ogóle ktoś mi wytłumaczy, skąd redaktorzy PC Gamer biorą tak szybko informacje?
Gooz --> mają renomę (i to słuszną) najlepszego miesięcznika o grach komputerowych w skali światowej (nie liczę Game Informera, którego nie ma w sprzedaży bezpośredniej - ponad milion prenumerat) - zapraszani są w związku z tym non-stop na exclusive'y.
Quake 4 jest na silniku Dooma 3. koniec dyskusji. Prawa do gry należą do ID software i to ono rozdaje karty i silniki:P Raven dostał zlecenie, narzędzie, jest tylko realizatorem założeń ID software. (zresztą zawze używali technologii id software i tu nie ma wyjątku):)
No to lipa, bo silnik D3 aż taki rewelacyjny nie jest. Nie sądzę by nafaszerowanie gry bump mapingiem i pixel shaderem jest faktycznie krokiem milowym w dziedzinie grafiki komputerowej.
Cubituss --> Dzięki za wyjaśnienie.
q4 na enginie d3? z ostateczna oceną wstrzymam się oczywiście dopóki nie zobaczę, ale na chwilę obecną nie podoba mi się ta decyzja... q to szybka adrenalistyczna rozgrywka, engine d3 wydaje się za statyczny i zbyt przeładowany bajerami graficznymi, aby to dobrze oddać - no i sami panowie z id reklamowali silnik d3 jako silnik do zamkniętych przestrzeni - co również stoi w sprzeczności z ideą quake'a... jedyne co może się okazać plusem, to to że twórcami q4 zostana programiści z raven - jednej z najlepszych, jeśli nie najlepszej wręcz ekipie od fpp jaka istnieje. znani są oni równiez z modyfikacji silników i z tego że specjalizują się w produktach id (zrobili w ogóle jakąś grę nie na enginie z id software? chyba nie), więc może coś z tego wyjdzie:) well, zawsze w wojnie o best fpp stałem po stronie unreal tournament, więc ostatecznie jak wyjdzie kicha to się nie popłaczę:)
Ja z innej beczki, przyjrzyjcie się na okładkę jest tam błąd! Powinno pisać Rome... a pisze Rone!!
Zemun ---> Nie ma żadnego błędu, to wynik zmniejszenia tego zdjęcia. Oryginał poniżej.
Macie tu ludzie link do stronki z konceptami z quake4 http://3dfpsnews.com/quake4/QuakeIVConceptart.htm
Przy obecnych możliwościach silnika Unreal wygląda to troszkę biednie... hihihi... No ale koncepty są już stare jak świat, więc kto wie, kto wie... :)
zarith -> no i sami panowie z id reklamowali silnik d3 jako silnik do zamkniętych przestrzeni - co również stoi w sprzeczności z ideą quake'a
Hmm, nie przypominam sobie w Quake'ach otwartych przestrzeni, choć każdą część znam niemal na pamięć. Quake 2 na przykład to jako żywo dzisiejszy Doom 3 z robotami zamiast demonów ;)
Hmm.... w sumie jezeli przerobia silnik D3 na taki w ktorym beda otwarte przestrzenie i usprawnia go pod wzgledem dynamicznosci to moze byc niezla gratka :) chociaz ja i tak jestem za UT - dla mnie q3 zawsze byl na dnie - moje zdanie :))
wolkov --> no to przypomnij sobie co większe mapy ctf choćby - nie jestem fanem quake'a, więc moge coś pomylić, ale nawet defmeczowe były spore (q3dm17? chyba taki numerek)
zarith -> no tak, ale to były zwykłe platformy zawieszone w przestrzeni (wspomniany dm17 i inne), i nie było widać jako takiego terenu. Chodzi mi o takie zastosowanie silnika jak np. w Call of Duty, MoHAA, SoF2, RtCW (tutaj q3 eng. sie sprawdził)
nie bym cos sugerowal ale zakladajac ze gra bedzie na enginie doom'a 3 i patrzac na okładke moje sugestie sa oczywiste ze to mozliwy screen z gry prezentuje sie ładnie ale po zobaczeniu U3 to jednak nie to samo :D
Jesli Q4 wyjdzie na engine D3 to bedzie TO wielki minus:-) Poprostu, jakos mi nie pasuje do dynamizmu w takim Quakeu....
Goomich------------------>Unreal engine 3....zmiecie wszystko co do tej pory było....
jeeeezu. Jak q4 wyjdzie to znowu znikne z zycia wszystkich znajomych na conajmniej 3 lata... :)
Tak było w wypadku q2 i q3... Whoooa!! po prostu sie nie moge doczekać recenzji i.... gry!
A wybaczcie, że odbiegnę od tematu, ale kiedyś na GOlu podali, że we wrześniowym numerze PCG pojawi się zapowiedź Baldur`s Gate 3. Czy mógły ktoś napisać czy ta zapowiedź rzeczywiście tam była ?
Kamikaze --> "jeeeezu. Jak q4 wyjdzie to znowu znikne z zycia wszystkich znajomych na conajmniej 3 lata... :)
Tak było w wypadku q2 i q3... Whoooa!!" - no to chyba nie masz w ogóle znajomych... :P
A może ktoś powiedzieć czy w tej zapowiedzi BG3 były jakies konkretne informacje albo screeny ?