Wywiad z autorami gry o wiedźminie
Niedlugo ja przepytam tworcow :) Jesli oczywiscie, dostane urlop w robocie ;) Mam nadzieje, ze ktos nagra ta prezentacje na WGS.
Hm...mam nadzieje,ze nie pokpia sprawy,ale sadzac z tego ,co mowi autor, nie bedzie zle...
zapowiada sie naprawde dobra gra, miejmy nadzieje,ze jeszcze lepsza niz painkiller!
pieprzenie o szopenie..../ engine NWN jest martwy juz tera....moze by tak za przykładem chłopaków od Painkillera..../ szkoda....lipa bedzie jakich mało....czy jestem prorokiem ??/ bynajmniej nei chce..ale rzeczywistosc
Trzeba było z Kokoszem skonsultować czy faktycznie CD Projekt Red Studio przyciągnęła spore zainteresowanie demem
nic nowego EPOKA KAMIENIA ŁUPANEGO...mogli zrobic moze w 2D podobno wraca do łask:D ów format:D
Word ----->
Podaj mi kilka przykładów nowych, wysoko budżetowych gier w 2D, które mają szansę osiągnąc komercyjny sukces.
Word >>> czytaj chłopie troche, oni ten engine znacznie modernizują, zresztą porównaj screeny z Wiedźmina i NWN...
heh myślisz, ze tak łatwo napisać sobie engine 3d ???
leszo : Ale o czym ty z nim dyskutujesz? Fani NWN chca zeby druga czesc ich ukochanej gry wygladala tak jak Wiedzmin, no, ale przeciez to "epoka kamienia lupanego". No coz. Wrodzony debilizm to tylko choroba.
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-08-27 23:42:57]
wiśnia88 sądząc po skrinach będzie to wspaniały produkt bo jak wiadomo w polsce trudno o dobrą grę a wiedzmin jest i bedzie oczekiwanym tytułem roku będzie to z całą pewnością hiTTTT>>>Czy zgodzicie się zemna.??
To se poczytałem - nie mam abonamentu. Może ktoś byłby tak miły i wrzucił mi ten tekst na skrzynię? [email protected]
Witajcie,
widzę, że coś się jednak dzieje w Polsce w temacie pisania softu. To dobrze. Chętnie beędę obserwował postępy i sygnały o produkcie. Gratuluje pomysłu. Pytanie tylko czy będzie to tak kompletna kicha w wykonaniu i rozwiązaniach jak film (pfu, ubliżam teraz pojęciu filmu w przypadku gniotu tego amatora nie-reżysera i sprzedawcy ziemniaków, który spłodził coś tak okropnie dennego jak film widźmin). Postarajcie się, trzymam kciuki. Mam tylko jedną prośbe.
Zrwezygnowaliście z OpenGL pozostając tylko przy DirectX.
Szkoda, wielka szkoda i już na tym etapie widzę że ograniczycie się do jednego rynku windowsowego, i uzyjecie jak na moje doświadczenia, fatalnego engine'u Directa - co widać już niestety po screenach. W dzisiejszych czasach pisze się multiplatformowo a GL jest do tego najlepszym i najmniej zawodnym narzędziem.
Silniczek NWN jest stary i udoskonalanie jego nie specjalnie ma chyba sens. No ale mam nadzieje, że zadziwicie rynek, wszystko jest możliwe. W ostateczności proponuje poznanie - no chyba, że już macie to za sobą, silnika IRRlicht. Działa w OpenGL i DirectX oferując niewiarygodną szybkość, niesamowite możliwości, zgodność poprzez OpenGLz wieloma kartami - a to dość istotne, znakomity manual i to wszystko za free - nawet w komercyjnym produkcie. Ja przynajmniej, jako programista jestem zadowolony, staram się w tym też stworzyć swojego RPG - niestety samodzielnie. No ale zobaczymy.
Trzymam za was kciuki, nie patrzcie abosutnie na film tylko na książkę i... powodzenia. Mam nadzieję, że już po tym produkcie Sz. P. Sapkowski nie załamie się kompletnie.
No widzicie chłopaki !?Mordujecie się z tym projektem już tyle czasu ,zamiast od razu skonsultować się z MacDavido.
I gra by była skończona ,i wieloplatformowa, i ładniejsza ,i w ogóle....
Zapowiada się fajnie, oby miało jak najwięcej wspólnego z prozą Sapkowskiego. Oby was nie kusiło "szczerbicować" fabuły....