America''s Army na silniku UT2004
Oby tylko za tymi graficznymi ulepszeniami nie poszło pogorszenie grywalności(czyli realizmu)
Przecież to tylko lekko usprawniona wersja w cale nie tak dobrego enginu UT 2k3 :/
Hamil------------------>Hmm jakby to ci ujac. Grafika miedzy wersja 2003, a 2004 rozni sie i to dosc znacznie...I ten engine jest jednym z lepszych bo jest uzywany nieprzerwanie od 1998 roku (chodzi mi o pierwszy engine Unreala) w wielu produkcjach...
eJay -Teren i fyzka DUŻO lepiej wygląda w podstarzałym enginie Torque (z Tribes2), który ostatnio doczekał się jeszcze edycji z obsługą bump-mappingu i shaderów.
A pierwsze podwaliny tego enginu powstały wraz z pierwszym Earthsiege, które pojawiło się w niepamietnych czasach których już nikt nie pamięta :P
Pozatym nie ma niewidzialnych ścian, co w grze z udziałem pojazdow jest na prawde poważną przewagą (pamiętam, że w Earthsiege 2 [nie wiem jak w pierwszym Earthsiege], Starsiege, Starsiege: Tribes też nie było takich ograniczeń...kiedy twórcy gier zaczną brac dobey przykład z św. pamięci Dynamix?)
Dlatego jestem sceptyczny :)
BTW.Engine Unreal Warfare (nowe unrealki) i Fire (pierwsze Unreale) na prawde nie wydają się mieć wiele wspólnego.
Hamil- przecież engine Tribes 2 to Unreal !
Nagant - Nie opowiadaj herezji :)
Musiałeś pomylić to z jakąś inną grą.
Engine Tribes 2 to torque i kosztuje całe 100 $ :P
Herezje? no nie wiem , www.unrealtechnology.com tam widac gry zrobione na unrealu i te w produkcji i Tribes tam własnie figuruje.
Wracając do America''s Army to wygląda i działa swietnie na poprzednim unrealu więc i na nowszym na pewno się nie pogorszy
pozdrawiam grających w Enemy territory
Tribes: Vengeance tam figuruje. Tej gry jeszcze nie ma. Tribes 2 wyszło dawno temu i to co innego.
jedrasss
O co ci chodzi?
Hamil
BTW.Engine Unreal Warfare (nowe unrealki) i Fire (pierwsze Unreale) na prawde nie wydają się mieć wiele wspólnego.
Engine pierwszego Unreala nie nazywał się Fire. "Fire engine" to tylko jeden z modułów, częśc tego engine'u.
Co do cech wspólnych - słyszałeś kiedyś o czymś, co nazywa się philosopher's axe?
Dawniej Epic zarzekał się, że to, co oni mają od samego początku do teraz to po prostu Unreal Engine, choć najnowsza wersja może nie mieć nic wspólnego z pierwszą, ale wygląda na to, że sami już od tego odchodzą, gdyż na wspomnianej tu wcześniej witrynie www.unrealtechnology.com jest mowa o Unreal Engine 2, Unreal Engine 2X i Unreal Engine 3.
jedrasssowi chodzipewnie ze silnik ut20004 nie jest w cale dobry. Ja nie wiem może Ty maszojca progamiste in raczysz sie już takimio Rarytasami jak HL2( swoją drogą jeden pirat chciał mi wicsnąć HL2. Na serio!) ale my nie i uważamy że silnik ut2004 jest całkiem dobry a na pewno lepszy od tego na czym teraz jedzie Americas Army
Silnik UT2004 jest w wersji 2.5 jest to taka przejsciowka pomiedzy Unreal Engine 2 a 3 ;] z wieloma cechami tego drugiego :] Jak ulepszona fizyka i kilka inych smaczkow ktore zostaly zablokowane znaczy sie usuniete z podstawowej wersji gry UT2004 :]
America's Army na silniku Unreala 2004 (wcześniejszy np. z pierwszego Unreala by pasował, nie był taki kolorowy i efekciarski... ale grafa zaś słabsza:) ?! Tego sobie nie wyobrażałem :/
Przecież to są dwa całkowicie różne enginy! Nie sądze aby ten z Unreala był przystosowany do wyświetlania grafiki takiej jaka jest w America's Army... Prędzej CryEngine - choć on też chyba zbyt kolorowy...
Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-06-30 09:41:39]
SirGoldi =--> Rainbow Six: Raven Shield jest na enginie Unreal 2, a widzisz między tmi grami jakieś "kolorowe" podobieństwo? Wątpię. To, że grafika w UT2004 jest kolorowa, nie znaczy, że AA będzie także takową posiadać.
SirGoldi
------------Przecież to są dwa całkowicie różne enginy! Nie sądze aby ten z Unreala był przystosowany do wyświetlania grafiki takiej jaka jest w America's Army... Prędzej CryEngine - choć on też chyba zbyt kolorowy...
Unreal 2004 jest kolorowy bo taki jest desing gry ,grafika America''s Army będzie stonowana ,przybrudzona czyli w klimatach własciwszych dla symulatora pola walki. Tak własnie jest ze poprzednią wersją engine unreala (bajecznie kolorowy tournament!!!) a America''s Army sami widzicie...
A CryEngine ? Farcry ma rzeczywiście niezły grafikę jednak wymagania sprzętowe są po prostu absurdalne w porównaniu z Unreal2004 , a ten ostatni ma to co w Farcry może kuleć w praktyce czyli np naprawdę duze lokacje oraz płynne dzialanie z dużą iloscią graczy.