Half-Life 2 RTX ma „mieszane” oceny na Steamie. Pokaz slajdów i zrujnowany klimat to główne zarzuty wobec fanowskieg...
Ciekawe jak to się będzie świecić w takich lokacjach jak ta gdzie uciekamy motorówką.
RTX HL2 to podręcznikowy przykład lenistwa, coś co wygląda ok potrzebuje zasobów do płynnego grania z najwyższej obecnie półki bez bawienia się w sztuczki pokroju dlss/fsr.
Dzięki Half-Life 2 RTX kultowa gra Valve jest piękna jak nigdy dotąd. Możecie sprawdzić projekt za darmo na Steam
Half-Life 2 RTX ma „mieszane” oceny na Steamie. Pokaz slajdów i zrujnowany klimat to główne zarzuty wobec fanowskiego projektu
Mam jakis mindf*ck...
"Nikt spośród narzekających użytkowników platformy firmy Valve nie zaprzecza, że HL2 RTX wygląda bardzo dobrze." Problemy są gdzie indziej.
Gdy odpalisz z ustawieniami super duper, to nowe modele 3D i tekstury w wysokiej rozdzielczości robią robotę, więc kultowa gra Valve jest piękna jak nigdy dotąd. Ale przez spartaczoną implementację RT i całej masy innych efektów, modyfikacja to pokaz slajdów i zrujnowany klimat. Wszystko się zgadza.
Żeby gra wyglądała ładnie przy RT trzeba podejść do tematu kompleksowo - to nie tylko zrobienie lepszego światła i dymu ale i odbicia w szkle czy kałużach, inaczej zaprojektowane tekstury. Tutaj dodano dynamiczne oświetlenie + dym i kazano się zachwycać.
Pograłem chwile, popatrzyłem jak ładnie wygladają palące się zombie w Ravensholmie i wykasowałem całość z dysku...
Dynamiczne oświetlenie też jest wybiórcze, bo wybuchy i strzały nie rzucają cieni, choć oświetlają ściany obiektów. Przykro się patrzy na to Quasi-RT.
Half life RTX,
Skyrim Special edition,
Gothic Remake,
Tha Last of Us Remastered,
Horizon Zero Dawn Remastered,
Mass effect coś tam coś tam
Czy naprawdę warto marnować tysiące roboczogodzin na odgrzewanie starych kotletów? Kreatywność w branży umarła.
Akurat za HL2 RTX odpowiada studio moderskie, a nie VALVe, więc nie ma mowy o marnowaniu tysięcy roboczogodzin.
Powiem szczerze - akurat w tym wypadku uważam to za marnowanie.
Tym bardziej, ze widziałem co moderzy zrobili z tą grą - Cinematic Mod do HF2 do tej pory wzbudza mój zachwyt - tu w niem zmieniono praktycznie wszystko co się dało.
RT w tym HL2 przypomina mi jak jakiś czas temu Nvidia chwaliła się narzędziem do prawie automatycznej implementacji RT w różnych grach. Włączało się te narzędzie, ono wyszukiwało danych źródeł światła i podmieniało na dynamiczne z RT.
https://www.youtube.com/watch?v=_m17AovZ7MI&ab_channel=ZMASLO
W sumie okazuje sie ze to właśnie tym oprogramowaniem zrobiono tego HL2 :D
Half-Life 2 RTX zdaje się mieć więcej wspólnego z demem technologicznym niż grą, które do tego psuje „nastrój” oryginału.
Ah klasyk ze strony betonowych fanów jakiejkolwiek starszej gry.
Dla mnie tez jakoś tyłka to nie urywa, bez włączenia dllsów czy też generatora klatek działanie jest mizerne, natoniast kiedy się już te funkcję powłącza to dostajemy rozmydlaną grafikę i imputlaga w rozgrywce