Według ekspertów od grafiki, GTA 6 będzie działać tylko z szybkością 30 klatek na sekundę, ale wykorzysta pomysłową...
Według ekspertów od grafiki,
Litości.
"Dlatego prawdopodobnie, przynajmniej" ta wypowiedź zupełnie pogrzebała wiarygodność tego artykułu. Równie dobrze można napisać, cokolwiek o tej grze jednocześnie nie biorąc odpowiedzialności za to co się napisało...
Oczywiście że nie będzie, 60 FPS będzie na PC oraz w remasterze na PS6.
Tylko, że to i tak dużo lepszy procesor do gier (ze względu na dodatkowy cache), niż to, co siedzi w konsolach.
A kto i kogo zmusza do grania w 30fps? Wystarczy PC ze średniej półki i śmigamy, konsole wystawiamy na olx i problem znika.
Kurwa banda debili chuja prawda z tymi 30 klatkami zmyślanie
ploty lecą jak wodospad, gry rockstar-a zawsze wyglądają dobrze w red dead redemption 2, ponad 5 lat temu grałem na gtx980m 8gb, 16gb ram, i74710hq i wyglądała super.
Nikt nie narzekał przy premierze RDR2.
Nawet jak będzie tylko w 30fps przez te pierwsze kilka miesięcy tylko na konsolach.
Jeśli RTGI tak daje po tyłku procesorowi, to zrobią tryb bez tego bajeru i może uda się uzyskać stałe 40 klatek. Jeśli ta gra ma być tak wielka, jak sugerują zapowiedzi, to nie liczyłbym na stabilne 60 fps na konsolach, nawet przy skalowaniu z 720p. Niska rozdzielczość nie pomoże, jeśli ograniczeniem będzie CPU.
"Na początku marca GTA 5 otrzymało niespodziewaną aktualizację"
Jak to niespodziewaną jak była ta aktualizacja zapowiedziana już w tamtym roku. I ja już wtedy czekałem.