Realistyczny symulator życia inZOI ma wysokie wymagania sprzętowe. Twórcy przygotowali obszerne wyjaśnienia
inZOI – wysokie wymagania sprzętowe na PC
Procesor: Intel i7 14700K / AMD Ryzen 7 9800X3D
Karta graficzna: Nvidia RTX 4080 16 GB VRAM / AMD Radeon RX 7800 XTX 24 GB VRAM
Co to są za rozbieżności pomiędzy Nvidią a AMD?
Będzie próba
i5-8400-16GB ram- 1060 6GB
nawet jak będzie 20fps ważne żeby było ładnie
To powiedzenia, kompletni idioci, którzy polecają dlss/fsr na najgorszej opcji i to w 1080p lol...
Oderwani od rzeczywistości partacze.
Niech giną
I znowu będą brednie, że wina ue5, i jak zwykle twórcom to na rękę, bo nie będą winić ich, tylko silnik, a tak naprawdę to zawsze twórcy są partaczami.
Normalni ludzie obwiniają w takiej sytuacji i twórców gry jak i silnik. UE jest tragiczne pod względem optymalizacji a twórcom po prostu sie nie chce tego robic bo sie nie opłaca co raz bardziej przez ficzery do kart. Wiecej wybulimy na kartach, nvidia i amd zarobią, twórcy zarobią za wprowadzenie ficzerów do gry, a gra kosztowała by tyle samo z dobrą optymalizacją bez tych dodatków. Jedyną dobrą grą pod każdym względem tak naprawdę w ciągy ostatnich 5 lat jest jedynie nowy KCD2. Dopiero na premiere wprowadzili dlss do gry za co wielki szacun im sie należy
Mnie nie obchodzą normalni ludzie, mnie obchodzą ludzie z faktyczną wiedzą techniczną i pojęciem w temacie tak jak ja, a nie tacy jak ty bez jakiejkolwiek wiedzy o czymś świadczy twoja wypowiedź.
To jest zawsze i wyłącznie wina partaczy twórców, silnik nie ma kompletnie nic do tego, żaden, nie tylko UE.
To było do przewidzenia. Kto widział gameplay trailer ten wiedział że gra będzie chodzić jak... wiadomo co.
Tym co to umknęło, kilku sekundowy fragment z kamerą TPP działał w maksymalnie 15fps.. Dlatego zrobili szybkie cięcie na inny fragment.
Ciekawe jak mało będzie zawartość, mechanik i gameplayu na premierę w wczesnym dostępie.
Szczególnie producent pomagał przy bieda MMO, które były pustymi wydmuszkami nastwionymi na mega grind.
To że jedna gra z Korei coś osiągnęła na świecie nie znaczy że wszystkie będą.
To samo tyczy się innych gier z Azji.
Zalecane X3D ... :D
Dziwne że nie potrzeba 64 GB ramu
Spoko spoko, jesteśmy w takiej sytuacji powoli żę jak twórcy bedą chceli sprzedać gre to bedą musieli je zoptymalizować bo po porstu zaraz co drugi gracz gry nie odpali bo nie stać go na sprzet. GPU nie ma a jak są to w powalonych cenach
Grafika wygląda dużo słabsza w porównaniu do konkurencji, a wymagania bardzo wysokie, nawet w połączeniu z DLSS. Oj, słabo.
Muszę przyznać, że niektórzy mają racji co do "niedoskonałość" Unreal Engine 5 ze względu na skopana optymalizacja, a także lenistwo twórcy gier. Powoli przestaje mnie to bawić. Jak tak dalej pójdzie, to nie minie 6-12 miesięcy, aż pojawią się gry, które będą działać tylko na wyłącznie RTX 5000, jeśli ktoś chce bardzo ładna grafika i ponad 60 FPS jednocześnie.
Skoro mowa o silniku, to niech firma Epic Games ogarną Unreal Engine 5 i naprawią to jak najlepiej, jeśli chodzi o optymalizacja. Im wcześniej, tym lepiej.
Dlss i fsr i po co robić dokładną grę jak można schrzanić i karciocha pomoże to tylko zachęcanie producentów do nie dokładności
i pomyśleć, że arkham knight chodził na UE 3.5....... gdzie coś poszło nie tak ze wszystkim
Tak na to patrzę i w sumie to w ujęciach "miejskich" to wygląda to w najlepszym ywpadku podobnie (choć moim zdaniem słabiej) do GTA V... które wyszło w 2013 roku.
Nie wiem co się z tą branżą porobiło, ale grafika od kilku lat wręcz cofa się pod względem jakości, a wymagania sprzętowe rosną jakby serwowano nam fotorealistyczne doznania.
Najlepsze, że nawet producenci kart graficznych dostali zadyszki (co widać po tegorocznych premierach) i jak tak dalej pójdzie to dłużej nie pociągną tego szaleństwa, które serwują nam deweloperzy na spółkę z UE5.