Cyberpunk 2077 i Łowca androidów zainspirowały piękne demo technologiczne Unreal Engine 5. To dowód, że gry mogą wyglądać ślicznie bez ray tracingu
Wygląda dobrze na RX6800 W 2K 60FPS ULTRA
W 2K ale z DLSS 4.0 Performance i w 60 FPS z MFG.
Niby jak skoro to RX nie RTX nie ma DLSS i FSR demo nie ma dużych wymagań skoro odpala
RTX4090 at 4k Native Epic settings 120+ fps
Runs on Rog Ally Extreme at 30W 1280x720 High Settings + Vsync
45 - 55 fps
Gra nie posiada raytracingu ani lumen
No ale to się musi CHCIEĆ by gra tak wyglądała i dobrze działała.
A że się nie chce to nawalą takiego badziewia bez optymalizacji i ciesz się jak ci gra działa z dlss czy innymi wspomagaczami.
W deszczu to wygląda okropnie. Nie umywa to się do RedEngine i Cyberpunka.
Zmodowany Cp2077, to obecnie najwyższa poprzeczka. Szkoda, że Redzi zrezygnowali z tego silnika. Niestety, ale musieli to zrobić, bo łatwiej pracowników znaleźć na popularny silnik niż szkolić od zera.
No, ale porównujesz do zmodowanego cp2077 z RT/PT? No to tak, wygląda lepiej, w końcu to komercyjna gra za grubą kasę, a nie demo od jednej osoby, tylko działa to wtedy natywne w 4k i 120+ fps jak tutaj?
Ale po co porównywać prace jednego randoma z internetu do pracy całego studia. Oczywiście, że będzie wyglądało gorzej, bo to tylko jedna osoba robiła, by zrobić dobry i realistyczny projekt potrzeba pracy wielu osób.
PCMREpic.
To że w modach gra wygląda spoko to wiesz. tylko jak to działa
Nawet Cyberpunk z zwykłym Raytracingiem wygląda i działa gorzej niż te Demo.
W Indiana Jones jest Raytracing domyślnie ale dupy nie urywa straszną padaka tylko dopiero Patchtracing ma poprawne odbicia ale to dopiero na kartach RTX4080.
I to mówimy o grze dobrze zoptymalizowanej.
Która wymaga dobrej ilości VRAM 16Gb dla Patchtracing
I NVIDIA wypuszczą RTX5070 Z 12Gb Vram Xd
Problem w tym że gry i bez Raytracing potrafią działać fatalnie jest ich coraz więcej.
"To dowód, że gry mogą wyglądać ślicznie bez ray tracingu"
Powaga? Teraz to gry już nie mogą wyglądać ślicznie bez ray tracingu?
Niby gry się rozwijają, niby grafika cały czas do przodu a fizyka? Fizyka jak z ery kamienia łupanego...
To jest pikuś, efekciarstwo nic więcej. Na dzień dzisiejszy gry mogą wyglądać jak film.
Już kiedyś dawałem screena z Undergrounda 1 i moda graficznego bez Raytracing z podpisem Raytracing to ściema ten mod udowadnia że wcale nie trzeba dużo pracy.
Mod już w sumie kilka lat ma.
Jeszcze wtedy miałem starego GTX 1070 ale mod działał na GTx750 Ti
Fajnie się gra na TV 4K jak to wszystko świeci ładnie.