Fanowski remake Obliviona na silniku Skyrima coraz bliżej ukończenia. Twórcy Skyblivion opracowali już całą mapę Cyrodiil
Ja wiem, że to i Morrowinda robią ludzie po pracy, ale po co zapowiadać coś, co nie może wyjść przez 15 lat, a i nawet dzisiaj potrzeba jeszcze wuj wie ile? Zanim oni to skończą, to już pewnie będzie można przepuścić grę przez jakiś silnik AI który to wszystko zrobi w godzinę
Zwyczajnie, modderzy uczą się od lepszych.
Zadaję pytanie, bo Bethesda skończy swoją grę, a te mody nie powstaną. Taka mała różnica i spamowanie filmikami z czegoś, co nie istnieje i nie wyjdzie, według mnie tylko nagania wyświetlenia i pozwala zarabiać autorom na frajerach. Widziałem te wszystkie zaj3biste zajawki już 10 lat temu i różnica jest tylko taka, że minęła dekada, bo wszystko inne jest niezmienne, zwłaszcza brak premiery i obiecywanie gruszek na wierzbie.
W sensie, nie zrozum mnie źle. Oczywiście, fajnie by było gdyby jednak obie te modyfikacje powstały. Obecnie wyraźnie widać że są w końcowej fazie produkcji i wszystko wskazuje na to, że jednak wyjdą.
Ale do czego zmierzam. W przypadku tego typu fanowskiego projektu przeniesienia czegoś na nowszy silnik, wiele osób ma tak, że na sam widok czegoś nostalgicznego, w co zagrywali się w dzieciństwie, ale w odświeżonej oprawie graficznej, w tym przypadku na silniku Skyrima, w pewien sposób zaspokaja swoją ciekawość. Ciekawość tego, jak coś z ich dzieciństwa wyglądałoby we współczesnej oprawie. W przypadku osób grających w dniu premiery w Skyrima to aż tak bardzo nie dotyczy, bo sam Skyrim w dniu premiery robił wystarczająco dobre wrażenie graficznie, on nie potrzebuje przeniesienia bo dalej wygląda dobrze.
Ale taki Morrowind czy Oblivion? Te gry graficznie nie miały wielu bajerów obecnych już w Skyrimie.
90% ludzi którzy widzieli jakikolwiek film z tych projektów, i zachwycały się grafiką, nigdy w niego nie zagra, albo nawet nie miało chęci zagrania od samego początku bo sami już w gry nie grają. Ale zobaczyli film z grafiką, lokacjami z dzieciństwa w fullHD z graficznymi wodotryskami, zaspokoili swoją ciekawość, której może nawet nie wiedzieli, że mają. A po dniu o całym projekcie zapomnieli.
Pozostałe 10% graczy śledzących projekt na co dzień i faktycznie czekających na jego premierę, w końcu albo się dorwie do moda po jego wydaniu, albo srogo się rozczaruje po skasowaniu projektu.
Kolejny durny mod, który nigdy nie wyjdzie. Że są jeszcze ludzie, którzy na takie głupoty marnują czas. Mogliby w tyle lat zrobić coś własnego i zarobić niemałą kasę. A tak stracili czas na gówno, o którym nikt nigdy nie będzie pamiętał.
Nigdy takie projekty nie zostały ukończone. Jak zwykle palny wielkie, a wychodzi nic.
Zanim cokolwiek sensownego powstanie, to wyjdzie kolejna odsłona. Każde kolejne GTA przenoszono na nowszą część i zanim cokolwiek zrobiono, to wyszła nowa odsłona. I tak jest dosłownie ze wszystkim seriami gier.
No i co z tej listy to przeniesienie całej gry na nowy silnik kolejnej części?
Przecież to zwykłe mody fabularne kompletnie niezwiązane z jakąkolwiek częścią.
Jedynie Morroblivion przenosi poprzednia grę na nowszą.
A ty umiesz?
Przecież Morroblivion to przeniesienie Morrowinda na silnik Obliviona.
Dokładnie to co robi teraz Skyblivion, czyli przenosi Obliviona na silnik Skyrima. Ukończyli Morroblivion? Ukończyli.
A te pozostałe wymieniłem, bo mają fabuły często dłuższe niż niejedna współczesna gra. Czyli to nie jest tak, że takie projekty zawsze kończą się niepowodzeniem, co zasugerował OP.
Avowed ile lat powstawało? 8 lat? (Veilguard 10 btw.). A fabuła na 20-30 godzin. Enderal? 100 godzin.
Rozumiem sceptycyzm, ale Skyblivion raczej wyjdzie, bo za dużo już zrobili, były streamy, widziałem co mają. To nie polskie Dzieje Khorinis, które były scamem i nic nie miały po latach.
Autorzy pochwalili się, że odtworzyli już całą mapę krainy Cyrodiil, która pojawi się w modzie.
Co choć czasochłonnym jest najłatwiejszym do realizacji elementem moda. Mechaniki czy questy będą znacznie trudniejsze do przeniesienia a nie ma informacji w jakim stopniu zaawansowania to jest. Jeżeli mechaniczne zmiany i questy przenieśli to blisko końca, ale jak są tam w połowie powiedzmy to bajanie o tym roku wydają się skrajnie nieprawdopodobne.
A wystarczyło że Bethesda postraszyła remakiem Obliviona I jak szybko się sprężają, żeby wydać moda wcześniej xD
Gdyby bethesda pracowała nad remakiem to nie promowała by tego moda na swoich socialach tylko wysłała by pismo o zaprzestanie prac.