Kingdom Come 2 otrzymało małą, choć istotną aktualizację. Warhorse dopieszcza swoje arcydzieło
są nieliczne błędy np. brak kufla przy piciu piwa choć nie zdarza sie to zawsze czy łyżka najcześciej pusta przy jedzeniu z gara ale patrząc tylko na stalkera 2 to kropla w morzu.
są nieliczne błędy np. brak kufla przy piciu piwa choć nie zdarza sie to zawsze czy łyżka najcześciej pusta przy jedzeniu z gara ale patrząc tylko na stalkera 2 to kropla w morzu.
Na PS5 od początku gry jest dziwny błąd z oświetleniem. Czasem całe otoczenie robi się mocno prześwietlone.
Hmm, ciekawe bo osobiscie poza kilkoma typowymi gliczami graficznymi zadnych wiekszych bledow, a tym bardziej crashy nie uswiadczylem. Typowe glicze to 2 npce w jednym itp
Błędy, z jakimi się zetknąłem w ciągu 70 godzin, to:
- brak niektórych przedmiotów w dłoniach postaci w czasie przerywników;
- duplikacja postaci w tym samym miejscu;
- utknięcie postaci w geometrii (tylko raz: w czasie turnieju);
- blokada efektu dźwiękowego (pogłos, echo) po wyjściu z kopalni;
- pewne problemy z systemem identyfikacji wroga ("złodzieja") i przyjaciela (już zaadresowane w łatce).
Niemniej jednak to problemy, które zdarzały się dosyć rzadko i znikały po wczytaniu zapisu (z wyjątkiem ostatniego).
Ta gra na premierę była w dużo lepszym stanie niż KCD 1 jest po wszystkich patchach. Jestem już w Kuttenbergu, mapę okolic Trosk wyczyściłem w 100% z questów i na żaden większy błąd nie trafiłem. Jedyne co mnie razi w oczy to UI podczas handlu, napis "Sprzedaż" zasłania ilość złota którą posiada handlarz i ciężko ją odczytać. Czasem się zdarzają małe niedoróbki np. nie wyświetlą się efekty cząsteczkowe w kuźni czy np. postać z jakiegoś powodu mówi jakby była w oddali a nie zaraz obok, ale ogólnie stan gry BARDZO na plus w porównaniu do większości premier AAA.
Jedyne co mnie razi w oczy to UI podczas handlu, napis "Sprzedaż" zasłania ilość złota którą posiada handlarz i ciężko ją odczytać.
Mnie też to denerwowało, ale już można pobrać mod, który naprawia ten błąd.
https://www.nexusmods.com/kingdomcomedeliverance2/mods/341
Przyznam, że dość często stykam się z problemem blokowania drzwi przez NPC-ów. Miałem niedawno taką sytuację, że tej knajpie w Kuttenbergu (Kutnej Horze), w której pracowała Katarzyna, jednocześnie drzwi blokowało 6-7 NPCów z obu stron...
Ja czekam na tryb hardcore. Na razie nie przeglądam żadnych materiałów. Widziałem tylko ten pierwszy trailer i tyle.
Polecam w konsoli wpisać, od ręki dostajemy 10% więcej FPS :)
```
e_svoti_asynccompute 1
```
Co ciekawe po patchu gra zaczęła mi się ładować dłużej (z 2 "slajdów" na jakieś 10), ale gdzieś znalazłem, że powrót do pierwszej mapy może "przeładować" NPC i to naprawić.
W sumie z bugów oprócz lewitujących przedmiotów to spotkałem się z dwoma źle przetłumaczonymi fragmentami: przy produkcji Minthy była podana woda zamiast wina jak na obrazku przepisu czy kowal na pewien konkurs kazał robić kordelas, a miał być miecz turniejowy, który z automatu wpadał przepis.
Za to najśmieszniejszy bug miałem jak w zadaniu do wesela od strony kowala nie pojechał szukać wozu razem z Sękiem i panem Semina - w notatniku mam wrócić i sprawdzić co się dowiedzieli. Żaden rozmawiać nie chce, obaj obrażeni na amen, nic nie pomaga i ścieżka od strony kowala zablokowana - mimo to sam znalazłem wóz (Henryk nic nie powiedział i zadanie się nie zaktualizowało). Odpala się wesele od strony młynarza, a Sęk i pan Semina zachowują się jak moi najlepsi przyjaciele, bo niby im pomogłem, a na weselu jest osoba z questa po znalezieniu tego wozu i niby mnie zna :) ciekawe czy to naprawili (nawet do supportu pisałem zgłoszenie).