W Saros, nowym dziele twórców uznanego Returnal, każda nasza śmierć będzie zmieniać świat
Też już dostaję aids, jak widzę, że po śmierci kolejny raz wszystko od nowa trzeba przechodzić. Jeszcze jak to takie liniowe, korytarzowe poziomy jak w Returnalu by miały być, no to na to aids umieram przed premierą. W sumie całe szczęście, że ten cinematik nic właściwie nie pokazuje.
Nie lubisz rogalików to w nie nie graj. Wiem, że to trudne wyrosnąć z mentalności 5-latka że "wszystko musi być tylko dla mnie", ale postaraj się, większości ludzi się udaje! Czy jest odbiorca na ten typ gry się okaże, ale chyba prognozy są niezłe skoro po Returnalu robią "sequela".
Wiem, że to trudne wyrosnąć z mentalności 5-latka że "wszystko musi być tylko dla mnie", ale postaraj się, większości ludzi się udaje! Czy jest odbiorca na ten typ gry się okaże, ale chyba prognozy są niezłe skoro po Returnalu robią "sequela".
No nie wiem kolego, jak na razie to twoja wypowiedź bardziej spełnia warunki "mentalności 5-latka" i jak widać, zapiekło cię to tak bardzo, że aż musiałeś wyjechać z ad personam, a koleś wyraził tylko swoje zdanie.
Nie lubisz rogalików to w nie nie graj.
Nie lubisz odmiennych od twojej opinii, to ich nie czytaj.
ile jest rogalików z fabułą 3rd person shooterów?
Do tego gdzie śmierć jest wpleciona w fabułę, a nie że po prostu się respisz czy po prostu startujesz jako nowy gośc albo w ogóle bez wyjaśnienia.
System zgonów w Returnalu przerósł mnie, więc zacząłem kombinować z save'ami, żeby ukończyć grę bez rzucania padem o TV, co nie zmienia faktu, że grało mi się bardzo dobrze.
W sumie szkoda że nie pokazali nic. Choć nie obraziłbym się za zwykły sequel Returnala.
Po Returnal mnie kupili, Returnal jedna z lepszych gier w jakie grałem.
Saros wygląda dosłownie jak Returnal XD Niezbyt to nowa marka dla mnie... Jednakże, ogra się na PC w swoim czasie.
Po Returnal, przy którym bawiłem się świetnie (na PC i PS5), cieszę się na nowy tytuł od Housemarque. Może to i lepiej, że to nie sequel Returnala, a zupełnie inna historia. Zasada rozgrywki pewnie będzie podobna, ale inny setting napawa optymizmem. Szczególnie oprawa audio, która była po prostu zaj***sta.
Dla kogoś, kto lubi rogue-like bullet-hellowe klimaty, będzie jak znalazł.