Podczas gdy Assetto Corsa Evo nie może się pozbierać, ośmieszają ją cudownie oldskulowe wyścigi rodem z ery PS2 - Motoprzegląd Drauga
Jeżeli Kunos nie zepnie pośladków, to może być nieciekawie na premierę gry. Scena moderska nie próżnuje i już można pojeździć sobie dookoła Nordschleife w Asseto Corsa. Żeby się nie okazało, że tryb kariery w EVO będzie jedynym wartym uwagi urozmaiceniem gry.
https://youtu.be/myYFXHfWLm8?si=MO3D-dYgOxnmX77C
Sądzę, że Kunos jednak trochę wyprzedza moderów w pracach nad tym otwartym światem wokół Nordschleife :)
Poza tym będzie to najpewniej sandbox z osobną progresją i specjalnymi mechanikami rozgrywki, więc nadal upatruję w nim atrakcji jedynej w swoim rodzaju. Boję się głównie o optymalizację po tym, co zobaczyłem na zamkniętych torach w AC Evo...
To, że Kunos wyprzedza moderów, to żadna nowość, ale też żaden gwarant i jeśli ten mod osiągnie poziom chociażby moda Lost Coast, to będzie stanowił nie lada konkurencję nawet dla EVO. A ostatnie wersje CSP i Pure dla AC pokazują dobitnie, że pod względem grafiki jeszcze sporo można wycisnąć.
Nie jestem jakimś wielkim miłośnikiem gier wyścigowych, choć pograć lubię, ale gdy tak sobie przeglądam co oferuje scena moderska do Assetto Corsa, to łapię się za głowę. Przespałam ostatnie 10 lat w tym temacie :D
LMU - do sezonu 2025 jeszcze AMG (LM)GT3, bo dopiero zadebiutuje w WEC
Doskonale widać czego chcą gracze. Mniejszych ale ciekawszych gier z nowymi mechanikami czyli duże studia mają przechlapane.
Czy to demo Japanese Drift Master jest jakkolwiek reprezentatywne dla tego, co zobaczymy w pełnej wersji?
Wiem, że dawno wyszło, ale nie grałem, a skoro zaraz znika...
Toyot niestety nie będzie w WRC ze względu na kosę pomiędzy codies a toyota.
Ale reszta artykułu przyzwoita.
Chociaż odnośnie tego Early Accessu, kontrowersyjnie.