Cyberpunk 2077 dostał patch 2.21, a w nim zapowiadaną opcję graficzną
Poprawia przejrzystość i szczegółowość.
A dodatkowo
najważniejszą nowością techniki AMD FSR 3.1 jest możliwość zastosowania generatora klatek. Można go połączyć z NVIDIA DLSS albo Intel XeSS
Czyli dodatkowo można mieć generator klatek na RTX2000
Tylko jak mam kartę od AMD to już w wypadku FSR 3 używam generatora klatek w cyberpunku.
Choć ma swoje wady, bo słabo sobie radzi z pewnymi rozmytymi kształtami i mruganiem. Jednak poza tymi dwoma przypadkami działa dobrze.
Co to jest ten generator klatek? Masz 30FPS w grze, a on ci dorabia 60? I samą wydajność gry też podnosi? Dobrze to rozumiem?
FSR 3.1
To tez łatwa implementacja więc dziwne podejście Redów tym bardziej że skorzystać z tego mogą karty NVIDIA GTX
Podobnie jest z Wiedźminem 3 Next Gen
Też brak FSR,3.1
Nadal dużo osób gra w tę grę
Ale na pewno zaimplementują FSR,4.0
Z tej technologii właśnie korzystają głównie użytkownicy starszych GeForce. Pewnie dlatego NVIDIA wykupuje wyłączność na DLSS w grach żeby zmusić do zakupu nowych kart .
Niestety NVIDIA rozpoczęła chyba brutalna politykę walki z AMD . W ostatnich grach nie ma w ogóle technologii FSR . W Indiana hicie Bethesdy miał być , nadal nie ma . Oczywiście wiadomo że chodzi o $ . Z tej technologii korzystają też ich klienci na starszych GeForce
Wow nice, Transformer model dostępny od razu na serii 4. Idealnie. Jeszcze nie grałem w CP, więc zagram w idealnych warunkach :)
Very nice.
Myślałem, że tą funkcję będą (NV) sztucznie lub nie odwlekać, żeby nie kraść jupiterów z 5 serii a tu proszę. Na premierę, będę mógł zagrać w lepszych warunkach w CP z PT.
Aż zdziwko, że tylko MFG okazało si e zbyt "wymagające" dla serii RXT 4xxx.
DLSS4 nie wymaga karty RTX 5000 jak to jest napisane w artykule, kart tych wymaga jedynie Multi-Frame Generation, z lepszego FG skorzystają też RTX 4000, a z lepszego skalowania wszystkie RTX.
"Na PC gra otrzymała wsparcie najnowszej wersji technologii skalowania obrazu firmy Nvidia. Nadmieńmy, że wymaga ona układu z serii GeForce RTX 5000 [...]"
Kto Wam te pierdoły wypisuje? DLSS 4.0 jest obsługiwany przez wszystkie serie RTX (5000, 4000, 3000, 2000).
Tylko do MFG i Reflex 2 - jest wymagana seria 5000.
Naprawili optymalizacje w poprzedniego patcha po którym na pathtracingu z 60-70 fpsów bez dlss'a spadło do około 35? Żeby nie było nie tylko mi bo dwóm kolegom z podobną konfiguracją i ludziom w necie też. Chyba że Nividia przysypała grosiwem by zepsuć grę w reklamie dla dlssa.