Reżyser PoE 2 wie, że endgame jest „zbyt surowy”. Twierdzi jednak, że śmierć musi mieć znaczenie
Niech wprowadzą jeden pernametny portal żeby można było złom pozbierać jeśli ktoś chce po czyszczeniu, bo skoro śmierć powoduje że niepodniesione itemy oraz wszystko co jest na mapie przepada sprawia że ta zasada 6 jednorazowych portali nie ma sensu. Jak walczysz z bossem to portalu i tak nie możesz otworzyć by uciec i zregenerować zdrowie / es / mane, więc tym bardziej te 6 portali powinno odejść do lamusa i dać jeden stały.
Ci goście chyba serio nie potrafią zrozumieć, że problemem PoE 2 nie jest to, że w tej grze się często ginie, a to, że przeciwnicy to cholerne gąbki na pociski. To już nie jest hack&slash. Zresztą, Diablo 2 to idealny dowód na to, że da się zrobić grę, w której można szybko zabijać potwory, a jednocześnie nadal łatwo o śmierć przez głupie błędy.
Jak przeciwnicy to gąbki na pociski to Twój build jest po prostu słaby. Problem jest z tym że podczas mapowania ciężko jest zauważyć efekty które mają mobki i przez to się ginie, ale to zostanie poprawione w następnym patchu.
No razie endgame jest fatalny. Nic ciekawego tam nie ma, a i ogólnie drop to katastrofa. To co leci podczas wysoko poziomowych map nie różni się zbytnio od tego co było w kampanii, gracz trafia na ścianę bez żadnej możliwości ulepszenia sprzętu.
Problem z utratą expa jest taki, że jak ciągle tracisz to co zdobyłeś wcześniej to znacznie spowalniasz swój rozwój tracąc istotne narzędzie do wzmacniania postaci. Tak jak kampanię da się "przelewelować" tak w endgame można trafić na ścianę i stanąć w miejscu (i wtedy pozostaje szukanie buildów w necie ;) )
Lepiej jakby traciło się wyłącznie expa zdobytego na danej mapie.
exp traci się dopiero po osiągnięciu poziomu 70. Bez problemu można dobić do 85-90lvl bez hamowania rozwoju postaci. Te ostatnie skill pointy i tak nie wywracają buldu do góry nogami, że nagle masz bossów na "strzała", przynajmniej nie w obecnej postaci drzewka, która nie ukrywajmy - słabe jest.
Dlatego jeśli myślisz że niemożność wbicia kolejnego lvl, bo często giniesz sprawia, że masz słabą postać to po prostu warto raczej przyjrzeć się ekwipunkowi.
W momencie powstawania tej wiadomości film nie był prywatny. Niestety nic nie możemy z tym zrobić.
To jest zrozumiałe, ale warto to później sprawdzać i np. usunąć go albo podmienić.
W teorii tak, bo trochę brzydko to wygląda, fakt. W praktyce jednak ten materiał stanowi źródło newsa, więc powinien być w nim zawarty, nawet jeśli twórcy (tymczasowo?) go ukryli.
Bo prawdopodbnie nie użyliście źródła tylko podlinkowaliście jakiś kanał który kradnie content. Prawdziwe źródło jest dalej dostępne.
https://youtu.be/WjxzTAcJqAM?si=VtnFOydfpTEpNdJ5
Nie mam pewności, ale wydaje mi się, że dodany był zapis bezpośrednio ze streama, który twórcy ukryli, bo materiał mieli wrzucony również jako "zwykły" film. Tak czy inaczej, dzięki - już jest jak być powinno.
Link byl dobry (do orygialnego kanalu)
Akurat w tym przypadku to kolezka cos na kanale porobil.
Google znajduje dokladnie ta podstrone jutuba po adresie, i mozesz tez znalezc stronki gdzie tak samo jest "video is private".
Zreszta juz podlinkowali nowe. ;)