Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy Total War Warhammer 3 obiecują zaprzestać tworzenia kontrowersyjnych DLC oraz dzielenia graczy na lepszych i gorszych

22.12.2024 10:25
dzl
😊
1
1
dzl
107
John Yakuza

Muszę przyznać, że Shadows of Change faktycznie przyniosło dużo zmian, niekoniecznie takich, które CA się spodziewało.

I w sumie bardzo dobrze raz tak na jakiś czas wylać developerowi kubeł zimnej wody na głowe, bo takie zmiany wpływają wpływają później pozytywnie na obie strony.

Najlepsze jest to, że dzięki temu odszedł Rob Bartholomew, który ciągnął CA i TW na dno.

post wyedytowany przez dzl 2024-12-22 10:32:28
22.12.2024 10:36
2
1
odpowiedz
zanonimizowany1406032
3
Chorąży

25 lat od pierwszego Shoguna... ależ ten czas leci. Doskonale pamiętam nr Secret Service, w którym była zapowiedź Shoguna, robiło to wrażenie. Najwięcej czasu w tej serii poświęciłem Medieval I i II, złota era Total Warów. Niestety od czasu Rome 2, było już tylko gorzej, a Warhammer praktycznie wykończył części historyczne. Nie wiem czy CA jest jeszcze w stanie zrobić, porządną, oczywiście na nowym silniku, historyczną odsłonę. Na dziś pożegnałem się z tą serią, czekam na lepsze czasy.

22.12.2024 11:14
😱
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
Pan_Zaraza
2
Junior

Szczerze powiedziawszy to nie rozumiem komu przeszkadza ten launcher. Ma w sobie wbudowany konfigurator modów, nie wyobrażam sobie jak bez niego będę mógł zarządzać około 100 modami do attylli. Usunięcie go może sprawić że wiele z nich przestanie działać i nie bedę mógł ustawiać kolejności ich włączania nie mówiąc już o płynnym ich włączaniu i wyłączaniu

22.12.2024 15:37
3.1
2
Grigori1922
22
Pretorianin

Pan_Zaraza
Skoro można to zrobić w launcherze, to jak się chce, to można konfigurator modów zaimplementować bezpośrednio w menu gry. Tak jest np. w Age of Empires. Oczywiście pytanie czy oni tak zrobią, ale jeśli nie są kretynami, to chyba powinni. Launchery to jedna z wielu patologii w tej branży i fajnie że deweloperzy zaczęli to od niedawna dostrzegać. :)

post wyedytowany przez Grigori1922 2024-12-22 15:39:39
22.12.2024 18:43
3.2
Demilisz
203
Generał

Wygooglaj Total War Mod Manager. Nie wiem na jakim jest obecnie etapie, bo używałem go do Warhammera 2, ale jak ostatnio używałem to obsługiwał Attylę. Do Warhammera 3 na razie modów nie używam, nie ma sensu. Zanim skończę kampanię to wyjdzie jakiś duży patch, rozwali mody, mody zostaną naprawione, ale zmiany będą tak duże, że trzeba będzie zaczynać grę od zera, bo na sam save nie zadziałają. Przechodziłem to z WH 2.

post wyedytowany przez Demilisz 2024-12-22 19:05:04
22.12.2024 11:19
Rumcykcyk
4
odpowiedz
Rumcykcyk
123
Głębinowiec

Dla mnie W3 to najlepszy TW. Kilka dni temu grałem Grimgorem i mając kox armie przewaliłem bitwę z krasnalami, a najlepsze że automat pokazywał moje zwycięstwo ale kosztem utraty 3 ulepszonych jednostek (ulepszenia są dosyć drogie w złomie ale można wrzucić wszystkie 2-3 naraz, a nie jak dawniej tylko 1). Przegrałem ale uważam to za ogromny plus bo gra ma wymagające bitwy. Lord przeciwnika nie pada od pierda jak to ma miejsce w innych TW, a elitarne jednostki potrafią trzymać długo szyki.

post wyedytowany przez Rumcykcyk 2024-12-22 11:19:51
22.12.2024 11:51
kuzyn123
5
odpowiedz
1 odpowiedź
kuzyn123
134
Konsul

"Frakcje nie będą już oferowane jako bonusy dla osób, które kupują gry w przedsprzedaży." - czyli po prostu zostaną zepchnięte do DLC po premierze. Nie wiem gdzie tu zmiana na plus. Tak samo launcher jak już jedna osoba wspomniała, pozwalał ogarnąć mody. Bez alternatywy (np. wbudowanej obsługi modów w grze) jest to kolejna antykonsumencka decyzja.

Widać że mocno zabolał ich brak kasy z niemożliwości wydojenis nawet corowego fanbase przy okazji premiery Pharaoh. Pytanie tylko jakie wnioski wyciągną z tego w stosunku do samej rozgrywki?

Historyczne TW leżą już i w kampaniach i w bitwach.

22.12.2024 18:39
5.1
Demilisz
203
Generał

Od początku były jako DLC, tylko za pre order (lub zakup w pierwszym tygodniu po premierze) dostawałeś je w gratisie.

22.12.2024 14:30
Link
👎
6
odpowiedz
4 odpowiedzi
Link
22
Generał

Dobry krok do przodu, ale...

Koniec z dodatkowo płatnymi DLC Blood Packs. „Jeśli przyszła gra Total War będzie tematycznie wymagała krwi, to umieścimy ją w podstawowej wersji, bez konieczności osobnego zakupu.”
Tylko PRZYSZŁA gra. Oni powinno udostępnić DLC Blood Packs w poprzednie części Total War dla wszystkich graczy za darmo. Natomiast Ci, co już zakupili DLC, to powinno otrzymać innego DLC do wyboru w zamian, albo zwrot kasy do portfelu STEAM.

Ten DLC to dla mnie patologia i zwykła złodziejstwo. Tego nie ma prawa istnieć. DLC poziom trudność u niektórych grach też nie ma prawa istnieć.

Usunięty zostanie Total War launcher, z powodu chęci zapewnienia „płynnego doświadczenia”. Nie wiadomo jednak kiedy to nastąpi.
Akurat ten element mnie nie przeszkadza, jak uruchomię Total War na STEAM. A co z modami, co mogą zostać uruchomione tylko poprzez launcher? Chyba twórcy mody muszą się dostosować do nowe zmiany.

post wyedytowany przez Link 2024-12-22 14:30:52
22.12.2024 15:54
6.1
Asmodeus
41
Senator

Tylko PRZYSZŁA gra. Oni powinno udostępnić DLC Blood Packs w poprzednie części Total War dla wszystkich graczy za darmo.

Nie moga. GOL jak zawsze nie napisal najwazniejszego: dodanie krwi do gier od startu moze podbic ich age rating do 18+ i CA stwierdzilo, ze jest to do przelkniecia, ale bedzie wymagalo innego marketingu. Dodanie darmowej krwi do obecnych gier zrobiloby niezly burdel z wymaganiami co do wieku (TW sa 13+ teraz? nie wiem dokladnie, ale musialby sie stac 18+).

https://www.reddit.com/r/totalwar/comments/1hioi0o/ca_upcoming_planstweaks/

22.12.2024 18:08
Link
6.2
Link
22
Generał

Asmodeus
No tak. Rozumiem. Nie wiedziałem o tym. Dziękuję za informacji.

To czy mogą sprawić, by DLC będzie nie tylko darmowy, ale również opcjonalny do instalacji?

Widziałeś, ile są gry visual novel, gdzie są podzielone na podstawki i opcjonalne DLC zawierające "gorące" sceny? Podoba mi się takie rozwiązanie i jest to dużo lepsze niż amerykańskie cenzury. Czy na Total War też nie działa?

22.12.2024 18:51
6.3
tynwar
89
Senator

fakt, ale nie tylko visual novele, np. tak jest z agony i wersją unrated.

post wyedytowany przez tynwar 2024-12-22 18:52:04
22.12.2024 23:47
6.4
Dagorad
51
Pretorianin

Z tego co pamiętam jak się kiedyś interesowałem to danie "krwi" jako darmowe DLC nie rozwiązuje problemu kategorii wiekowej, musiało być płatne.

W przypadku Warhammerów wystarczy mieć do jednej części aby działało we wszystkich. Tak czy siak na pierwszy rzut oka to zdzierstwo i absurd, ale no gdyby traktowali to jako typowe wyciąganie kasy to pewnie inaczej by to rozegrali.

Swoją drogą te krwawe DLC w 1 i 2 części jak na moje było bardzo kiczowate, krwi pełno jak w filmie Tarantino. Dwie jednostki ledwo się dotkną i już wyglądają jakby pływały w rzece krwi, w dodatku efekt ten nie odpowiadał temu co się dzieje na ekranie, nie mówiąc już o tym że dwie walczące ze sobą jednostki kościotrupów też brodziły we krwi... W 3 można to ręcznie wyregulować w ustawieniach gry

22.12.2024 16:13
Święty Wacław
7
1
odpowiedz
Święty Wacław
3
Junior

Cieszy mnie to, że jednak niektóre firmy potrafią w dzisiejszych czasach przyznać się do popełnionych błędów i je naprawiać, a nie odpierdalać dalej ten sam szajs, oby rzeczywiście sie dalej poprawiali, bo bardzo lubię TWW

Wiadomość Twórcy Total War Warhammer 3 obiecują zaprzestać tworzenia kontrowersyjnych DLC oraz dzielenia graczy na lepszych i gorszych