Ulepszanie Star Wars: Outlaws trwa, lada dzień nadejdą wielkie zmiany w systemie walki. Ubisoft pokazuje, że słucha ...
A usuną lub zmienią nokautowanie opancerzonych wrogów przy pomocy malutkich piąsteczek Key? Nawet Aiden w pierwszych Watch Dogsach miał pałkę teleskopową, tu by to było zbyt uwłaczające dla kobiety alfa?
"Ubisoft pokazuje, że słucha się graczy" - Chyba nie za bardzo, raczej starają się ograniczyć straty tego gniota. Ale teraz czy gry czy filmy/seriale Star wars to martwa marka
Czyli X czasu po premierze, gra otrzyma nie tyle nowe funkcje, co całkowicie przebudowane podstawowe mechaniki. Myślałem, że to hasło zapłać więcej zagraj szybciej to już dostatecznie duża potwarz ale jak zawsze gamedev zaskoczył
A usuną lub zmienią nokautowanie opancerzonych wrogów przy pomocy malutkich piąsteczek Key? Nawet Aiden w pierwszych Watch Dogsach miał pałkę teleskopową, tu by to było zbyt uwłaczające dla kobiety alfa?
Bardzo liczyłem, że dodadzą jej jakąś pałkę do bicia, by ta imersja była lepsza. No, ale chyba drobne rączki robią lepszy efekt.
Wystarczyłby jakiś paralizator, żeby ogluszać przeciwnków. Chociaż na jakimś gameplayu, widziałem że bohaterka nosi paralizator, ale nie zawsze go używa.
W przyszłe wakacje pewnie zagram. Na razie czekam na dobrą promienna Avatara bo jeszcze nie gralem.
Czyli łatania ciąg dalszy..., i bardzo dobrze. Tak jak już niejednokrotnie pisałem, prawdopodobnie za rok lub dwa to będzie całkowicie inna gra, czyli taka jaka miał być na premierę. Niestety, takie mamy czasy. Cyberpunk też potrzebował 3,5 roku żeby dojść do siebie. Ja mam czas, poczekam, a potem kupię dopracowany produkt ze wszystkimi dodatkami i to jeszcze za 100zł. To jest jedyna dobra strategia jeśli chodzi o duże gry, które ostatnio wychodzą.
No z fabułą będzie problem XD, ale niech chociaż gameplay naprawią, żeby się w miarę normalnie grało.
Gracze otrzymają możliwość trzymania broni zdobytych w terenie (upuszczanych przez wrogów) przez dłuższy niż dotąd czas, nawet podczas wspinania się czy interakcji ze światem.
Nie sądziłem, że zaczną przebudowywać podstawowe mechaniki, ale jeśli to nie jedyna planowana zmiana, to może faktycznie za rok będzie to gra warta zaliczenia mimo infantylnej fabuły?
Coś już niby zmienili/mają zmienić w skradaniu i check-pointach, teraz zachowanie zdobytej broni... mam nadzieję, że na całą misję. (Co prawda możliwość stałego noszenia jednej broni długiej byłaby bardziej pożądana, ale lepszy rydz niż nic... )
Zostają jeszcze te nieszczęsne nokauty... (no i doszlifowanie reszty, bo przecież AI/check-pointy/animacje ledwie zaczęli naprawiać).
Tylko PO CO możliwość trzymania innej broni?
Gracze chyba nie zrozumieli, że bohaterka NIE JEST żołnierzem, wojownikiem, itp. To złodziejka, której nie chodzi o zabijanie, tylko o kradzież, więc blaster powinien w zupełności wystarczyć. Taki Han Solo, który był przemytnikiem też miał tylko blaster.
"Ubisoft pokazuje, że słucha się graczy" - Chyba nie za bardzo, raczej starają się ograniczyć straty tego gniota. Ale teraz czy gry czy filmy/seriale Star wars to martwa marka
Gra (MOŻE) byłaby lepsza gdyby nie była kolejną "Ubigrom". Pusty świat, nuda, płytkość, powtarzalność.
Jakby była bardziej liniowa, skondensowana i spięta, jest szansa na dopracowanie gry, lepsza jakość pisarstwa etc.
Aczkolwiek, znając życie i że "eksperci" z Ubikacj mają dwie lewe ręce, to nawet w liniowej grze, było by pełno dziur, marne dialogi, postacie płytkie jak brodzik itd.
Trzeba pamiętać, że nie każda gra nadaje się na to by być grą z otwartym światem, tak samo nie każde studio potrafi zrobić dobrą grę z otwartym światem.
To nie jest żadna "ubigra" bo jest jednak inna od większości gier Ubisoftu.
Nie ma jednego, wielkiego świata, są różne Planety, większe i mniejsze obszary, lokacje.
Jest większy nacisk na skradanie się, walka tej jest ale nie jest to pierwszy preferowany wybór.
Bardzo fajnym pomysłem jest Nix i jego mechaniki, tego nie było w innych grach Ubi.
Nie było też tego specyficznego systemu rozwoju, gdzie musisz spełnić warunki żeby odblokować dany skil.
Fajne są tez elementy RPG - np. w jednej z pierwszych misji na pierwszej Planecie na której lądujemy trzeba dostać się do lokalnego bossa ale trzeba mieć zaproszenie, trafiłem na pasera, który chciał mi takowe sprzedać - nabrałem się, że ułatwię sobie misje a okazało się, że to oszustwo ;)
Nie rozumiem też zarzutów o jakieś problemy np. z gameplayem - gram od premiery a nawet trzy dni przed i miałem jeden glicz graficzny, nie miałem też jakiś technicznych problemów. Co do rozgrywki to skradanie jest trochę męczące, gdyż przynajmniej na początku wrogowie widzieli mnie przez ściany ale w lokacjach są poukrywane skróty i nauczyłem się potem omijać miejsca, gdzie nie mogę przejść skradając się. Największą bolączką dla mnie jest ten skuter, którego sterowanie pozostawia trochę do życzenia, Nix też nie zawsze robi to, o co go się prosi ale to można poprawić.
Sama gra jest bardzo fajna, zwłaszcza dla fanów Star Wars bo uniwersum jest odwzorowane bardzo dobrze i jest świetny klimat, poza tym, ma trzy nominacje do Game Award, min. dla aktorki odgrywającej główną rolę, dla najlepszej gry akcji, przygodowej oraz za innowacje w dostępności, choć tutaj nie wiem o co chodzi ;)
Jeżeli chodzi o pusty świat to taki Skyrim miał bardzo pusty świat, praktycznie nic się tam nie działo i gra była symulatorem chodzenia po zadupiu a została RPG roku ;)
Eeee... Czy to nie w wypadku tej gry płaciło się więcej za wcześniejszy dostęp ? Kiedy do gry wprowadzą faktyczne POTRZEBNE zmiany ?Zaimki, trans wookich z kolorowym futrem ( tak naprawdę tłuściochów w futrach udających baby ). A nie jakieś niepotrzebne mechaniki, blastery. Im-non-binary i do przodu !
Błędem twórców było robienie tej gry na silniku The Division, zamiast robić na silniku Asasynów bardziej przystosowanych pod tego typu rozgrywkę. Jak cena spadnie do 30 zł to może kiedyś się zagra.
Niech najpierw poprawią bałagan jaki zrobili na PlayStation 5 Pro ze swoją aktualizacją...
Największą głupotą i asurdem tej gry to ogłuszanie w pełni opacerzonych szturmowców za pomocą chudej piąstki. Powinna jej od tego ręka od paść z bólu.
ale ta gra nie ma jakichś dużych bugów żeby można ją było naprawić, ona jest po prostu średnia we wszystkim
"Gracze otrzymają możliwość trzymania broni zdobytych w terenie (upuszczanych przez wrogów) przez dłuższy niż dotąd czas, nawet podczas wspinania się czy interakcji ze światem."
ciekawe ile im zajmie zrozumienie, że gracze by chcieli dodać broń do ekwipunku