Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Assetto Corsa Evo na pierwszych gameplayach. Twórcy podali dużo informacji, które ekscytują fanów; gra upodobni się ...

22.10.2024 22:40
1
MasterJay
11
Pretorianin

Draug, czerwona lampka może się zapalić

RPGowy rozwój samochódów? może to skończyć się jak w najnowszej FM, lub i gorzej..

kwestia czy będzie FOMO, grind i płatne szybsze ulepszenia etc

22.10.2024 22:46
Herr Pietrus
2
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt

Kwestia, czy to będzie rozwój realistyczny, czy przez oderwane od rzeczywistości i charakterystyki aut i części numerki... ale o to jednak AC nie podejrzewam.

Ogólnie sam jestem zdziwiony kierunkiem, który obrali oraz wręcz zszokowany niektórymi planami i pomysłami (np. ten proceduralnie generowany - chociaż chyba wokół ręcznie stworzonego rdzenia - świat) - przynajmniej do pewnego stopnia, bo przyznaję, z niechęcią, że AC na modach próbowało być podobną grą...

Albo wyjdzie z tego dzieło rewolucyjne, albo kit, który oferując wszystko i nic zniechęci sporo osób i wielu rzeczy nie dowiezie, przynajmniej przez pierwsze dwa-trzy lata od premiery. Podobna sytuacja jak z Project Motor Racing - trudno odgadnąć, jaki będzie finał...

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2024-10-22 22:48:10
22.10.2024 23:37
Draugnimir
3
2
odpowiedz
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Nie było mowy o "rozwoju" samochodów jak w RPG (chyba że coś przegapiłem), terminu RPG użyto jedynie w ogólnym znaczeniu. W dzisiejszych czasach jest to tak szeroko stosowane pojęcie, że nie dopatrywałbym się w nim niczego zdrożnego :)

Jeśli chodzi o ten proceduralnie generowany świat, nie sądzę, żeby stało się to istotną częścią gry. Co najwyżej będzie jakąś poboczną ciekawostką (np. obszarem do luźnego testowania samochodów) i/lub wejdzie w skład narzędzi dla moderów. Uwaga Kunos skupia się raczej na autentycznych lokacjach.

post wyedytowany przez Draugnimir 2024-10-22 23:38:36
22.10.2024 23:40
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
FeanorRR3
83
Pretorianin

Nie ma co oczekiwać fajerwerków na start wczesnego dostępu. Ja jestem z grona osób, która jeździ dla rywalizacji, a żeby taka rywalizacja miała sens musi pojawić się więcej torów i samochodów najlepiej z jednej klasy. Free roam to będzie tylko miły dodatek dla mnie. Dlatego nie zdziwię się jak Ci którzy do tej pory grali w ACC czy iRacing po dwóch pierwszych tygodniach ACE szybko wrócą do swoich lig i wyścigów rankingowych w aktualnych simach. Koniec końców ACE przejmie pałeczkę lidera, ale minie na pewno z rok ulepszeń i dodatków zanim to się stanie.

22.10.2024 23:43
4.1
1
FeanorRR3
83
Pretorianin

Najlepiej zapowiada się dynamiczna pogoda. Chmury, jak i deszcze są fizycznie ulokowane w świecie gry przez co opady będą bliższe realnemu światu. Najważniejsze jednak jest to co udało się do tej pory tylko i wyłącznie developerom z iRacing, czyli dynamiczne wysychanie i nagumianie toru oraz tzw. 'wet line' gdzie podczas deszczu należy obierać inne linie niż tradycyjne suche.

23.10.2024 00:59
Herr Pietrus
4.2
1
Herr Pietrus
230
Ficyt

A to w CARS 2 i AMS2 nie ma dynamicznych kałuż, przesychania i "namakania"? Nie wiem, czy jest wszystko (w pełni dynamiczne kałuże to chyba Forza Motorsport) - ale samo stopniowe tworzenie się kałuż w zagłębieniach i zbieranie wody/wysychanie w określonych miejscach toru jest na pewno.
To raczej te najpopularniejsze simy były lub "do tyłu" z wieloma rzeczami.

23.10.2024 17:15
4.3
1
FeanorRR3
83
Pretorianin

Herr Pietrus
To co dotychczas w grach wyścigowych było to w pełni oskryptowane generowanie deszczu i warunków na torze. Linia nagumienia, suchego, mokrego toru, kałuż - to wszystko było oskryptowane. W tym konkretnym miejscu na być sucho a w tym mokro, a to że auta jeżdżą gdzie indziej to trudno. AMS2 ma do pewnego stopnia ten system jaki można zobaczyc już w iRacing od jakiegoś czasu i to w co celuje ACE. Osobiście nie jestem wstanie ocenić jednak implementacji AMS2 bo od dawna nie testowałem a z drugiej strony też nikt w środowisku sim racingu nie wymienia ich 'deszczu' za wzorowy.

Nie, symulatory nigdy nie były i nigdy nie będą do tyłu za Forzą czy GT bo tego typu gry mają kompletnie inne priorytety. One mają Cię zasypać gigantyczna ilością kontentu którego jakość i poziom ma drugorzędne znaczenie.

23.10.2024 09:26
5
odpowiedz
4 odpowiedzi
lupus9891
6
Chorąży

I zapewne znów dyskwalifikująca "częściowa obsługa padów"...
Jak ma się upodobnić do GT i Forzy to musi mieć dopracowane sterowanie padem, bo kierownicę posiada niewielki promil graczy.

23.10.2024 09:29
Herr Pietrus
5.1
1
Herr Pietrus
230
Ficyt

Target tej gry to nie są posiadacze padów. :)
Ale nawet biorąc to pod uwagę ACC ma ich obsługę na bardzo wysokim poziomie.
Ba, już w AC spokojnie dało się grać padem.

23.10.2024 09:48
5.2
lupus9891
6
Chorąży

skończ bredzić...

23.10.2024 09:59
Draugnimir
5.3
1
Draugnimir
137
Mały diplodok

GRYOnline.plRedakcja

Jak ma się upodobnić do GT i Forzy to musi mieć dopracowane sterowanie padem
Nie musi, doczytaj treść newsa ;)

23.10.2024 12:34
Devil in Disguise
5.4
1
Devil in Disguise
2
Pretorianin

bo kierownicę posiada niewielki promil graczy.

Jaki promil? Zainteresowanie segmentem kierownic stale rośnie. Nawet ja, będąc laikiem w grach wyścigowych, mam swój DD CAMUS C5, który jest raczej z tej najniższej półki. Od czasu do czasu lubię sobie pojeździć, mimo że jakimś wielkim fanem wyścigów nie jestem.

23.10.2024 10:48
😍
6
odpowiedz
Perwol
19
Pretorianin

Freeroam z ruchem ulicznym brzmi super. Bez modów i problemów z ich zainstalowaniem. Jeszcze brakuje polepszenia trybu VR z obsługą kontrolerów, albo nawet śledzenia dłoni. Immersja 100 procent.

Wiadomość Assetto Corsa Evo na pierwszych gameplayach. Twórcy podali dużo informacji, które ekscytują fanów; gra upodobni się ...