Kompletna edycja trzecioosobowej gry akcji Darksiders II z 2012 roku, odświeżona na potrzeby konsol ósmej generacji przez firmę Nordic Games, która nabyła prawa do marki po upadku koncernu THQ.
Audycje znajdziemy pod adresem : http://prk24.pl/player-rk
DARKSIDERS II DEATHINITIVE EDITION>https://www.gry-online.pl/gry/darksiders-ii-deathinitive-edition/zb40b5
O nagrodach dowiemy się na stronie jak się pojawią :).
http://www.prk24.pl/27517412/giercownik
Poprzedni wątek jest tu ->https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16597778&N=1
Giercownik to cykliczny wątek niejedynej audycji radiowej o grach w Polsce ;)
Możesz jej słuchać w każdy piątek ok. 17.30. tu - >
http://www.radio.koszalin.pl/pl/page/dod/sluchaj-online.html
czyli na antenie Polskiego Radia Koszalin.
Nagroda główna w naszym konkursie, to z reguły gra-bohaterka wątku !
Wygrywa ją osoba, która udzieli poprawnej odpowiedzi na pytanie konkursowe i trafi swym mailem w odpowiednie miejsce.
Wiadomości (email-e) wysyłamy do godziny 10:00 następnego dnia (najczęściej sobota).
Nagrody dodatkowe (jeżeli są), to najczęściej przeróżne gadżety !
Wędrują one do osoby, która najlepiej (IMO) wywiąże się z zadania specjalnego postawionego w wątku,
lub pierwsza odpowie w wątku na pytanie w KGB czyli Konkursie Gola Błyskawicznym.
Odpowiedź do konkursu głównego powinieneś wysłać tu - > [email protected]
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Maile niepełne nie będą uczestniczyć w konkursie. Możesz też wpisać Nick z GOL-a. Jeśli takowy posiadasz oczywiście ;)
Pierwsza część miała Warmaster edition,dwójka nie doczekała się tego,choć z tych wszystkich części dwójka jest najsłabsza moim zdaniem.
Zapraszam do głosowania :
1. Wielu graczy ma nostalgiczne wspomnienia związane z klasycznymi tytułami. Remastery remasterów mogą pomóc w zachowaniu dziedzictwa gier, udostępniając je nowym pokoleniom graczy. Umożliwia to również starszym graczom powrót do ulubionych tytułów w nowej, atrakcyjnej formie. Dzięki takim remasterom można wprowadzić nowe mechaniki, ale zachować ducha oryginału.
2. Wydania GOTY odgrywają istotną rolę w zachowaniu klasyki gier. Dzięki tym edycjom starsze, kultowe tytuły mogą trafić do nowego pokolenia graczy. Wiele z tych gier zyskało status ikony i nieprzypadkowo są klasyfikowane jako najlepsze w swoich gatunkach. Wprowadzając je na nowo na rynek, wydania GOTY pomagają w utrzymaniu pamięci o tych grach i ich wpływie na rozwój branży. Dla wielu graczy to także możliwość powrotu do ulubionych tytułów w lepszej formie.Nie raz czekam na wydanie GOTY gry zanim kupię ją od razu na premierę ,te wydania są raz że bogate w dodatki a dwa blędów mają bardzo mało jeśli wogóle.
3. Wiele wydań GOTY to edycje rozszerzone, które zawierają dodatkowe treści, takie jak DLC, nowe misje, tryby gry czy poprawki błędów. Tego typu zawartość zwiększa wartość oferowaną graczom, umożliwiając im pełniejsze doświadczenie. Gracze, którzy jeszcze nie mieli okazji zagrać w dany tytuł, otrzymują kompletną wersję gry, co może skłonić ich do zakupu. Takie edycje często stają się bardziej atrakcyjne dla nowych graczy, a także dla tych, którzy chcą ponownie przeżyć swoją ulubioną grę z dodatkowymi treściami.
4. Historia gier dostarcza zarówno sukcesów, jak i porażek w przypadku remasterów. Tytuły takie jak „The Last of Us Remastered” czy „Final Fantasy VII Remake” zdobyły uznanie, ale niektóre inne tytuły spotkały się z krytyką za brak innowacji. To podkreśla, jak ważne jest podejście do remasterów – powinny one oferować coś więcej niż tylko lepszą grafikę. Remastery remasterów mają swoje miejsce w branży gier, ale ich sukces zależy od sposobu, w jaki są realizowane. Kluczowe jest znalezienie równowagi między zachowaniem oryginalnej wartości tytułów a wprowadzaniem innowacji, które przyciągną zarówno starych, jak i nowych graczy. Ostatecznie, wartość tych remasterów zależy od ich jakości i tego, co wnoszą do doświadczenia gracza.
5. Nie przepadam specjalnie nad remasterami gier ktore mialy juz kiedys remaster,uwazam, że ostatnimi laty rynek jest przesycony tymi produktami, co ogranicza oryginalne tytuły i innowacje. Zamiast ciągłego odnawiania starych gier, wielu graczy pragnie nowych doświadczeń i świeżych pomysłów. Wprowadzenie zbyt wielu remasterów może sprawić, że oryginalne tytuły zyskają mniejsze zainteresowanie. Są wyjątki jak Dead Space czy Res 2 (choć to bardziej remake) ,ale rynek jest tak napuchniety odnowionymi grami sprzed kilku lat ze twórcy wola odcinać kupon niż zrobić i zaryzykować coś nowego niestety
6. Dzień dobry, oto moja spożywcza odpowiedź o remasterach remasterów - to jak serwowanie tej samej pizzy, ale z nowym serem i dodatkowymi przyprawami – wciąż pyszne, ale czy naprawdę tego potrzebujemy? Czasem mam wrażenie, że twórcy gier myślą: „Skoro raz udało nam się podkręcić nostalgię, zróbmy to jeszcze raz!”. Ale jeśli poprawiają mechaniki i dodają nowe treści, to czemu nie?
A co do gier typu Game of the Year – to jak złapanie złotej rybki w oceanie gier! Oczekuję, że wyłowią coś wyjątkowego, co sprawi, że będę skakać z radości. Kiedy już dostanę taką grę, czuję się jak dzieciak w sklepie z zabawkami!Więc tak, remastery i GOTY mogą być świetne, ale z umiarem – bo w końcu, kto nie lubi nowych przygód w nieznanych światach?
7. Patrze na to tylko z perspektywy biznesowej, remastery remasterów mogą być korzystne na dobrą sprawe. Deweloperzy i wydawcy wiedzą, że znane tytuły przyciągają uwagę graczy, co może prowadzić do znacznych zysków. Chociaż niektórzy gracze mogą krytykować takie praktyki jako wyzyskiwanie nostalgii, dla wielu studio jest to opłacalny sposób na przyciągnięcie uwagi rynku.Nie raz mamy w takich edycjach sporo nowej zawartosci jak np w Residencie 2.Dla mnie bomba ,a kto nie chce niech nie kupuje
8. W miarę upływu czasu zmieniają się oczekiwania graczy. Mechaniki, UI czy storytelling, które były akceptowalne w przeszłości, mogą dziś wydawać się przestarzałe. Remastery remasterów mogą dostosować gry do współczesnych standardów, poprawiając grywalność i eliminując problemy, które występowały w oryginalnych wersjach. To może sprawić, że starsze tytuły będą bardziej przystępne dla nowych graczy.
A ja zagłosuje na wszystko po trochu. Ponieważ każdy punkt jest w pewnym sensie trafny i ważny. Gry to nie filmy i o ile historia w nich zawarta się nie zestarzeje, tak reszta już niestety może i to mocno. Warto by więc było zachować te historie, ale w odświeżonym wydaniu, dostosowanym pod współczesny sprzęt i rozwiązania w rozgrywce. Dlatego też tak naprawdę studia powinny robić remaki gier tak jak to miało miejsce z Silent Hill 2 czy grami z serii Resident Evil. Warto też robić ich remastery, tak jak to zrobiono z trylogią Mass Effect (zbiorcze wydanie wszystkiego w jednym miejscu z drobnymi poprawkami) czy darmowe aktualizacje dla osób które już gry posiadają (a dla tych co nie mają po prostu do kupienia) jak z Darksiders II z tego wątku. No i przede wszystkim te poprzednie rzeczy powinny stanowić niewielki procent mocy studiów, a pełna moc przerobowa powinna iść w gry "nowe" (czyli kontynuację serii) albo nowe (czyli zupełnie nowe tytuły).
Po 1. Zwycięski mail nie spełnia warunków zawartych we wstępniaku.
W mailu (jednym dla jednego miejsca zamieszkania) wpisz Imię, Nazwisko i adres.
Proszę o uzupełnienie.
Po 2. Jutro mam wyjazdowe studio. Hanza Jazz Festiwal się rozpoczyna, więc program staje na głowie. Stałe elementy, również Giercownik, wypadają.
po 3. Dobrego dnia Wam życzę :D:D:D
Teraz wszystko gra i buczy :D
Kod leci do Sorshy
Gratki!
Dziś pauzujemy. Zmiany w programie. Studio "plenerowe" i Hanza Jazz Festival
https://hanza.koszalin.pl/
Widzę ,że komuś się mój nick z podstawówki spodobał.
Fanka Willowa jak mniemam :)