Mroczną polską strzelankę czeka jeszcze masa zmian przed oficjalną premierą. Twórcy Witchfire przedstawili ambitną „mapę drogową”
Mam jedną rozkminę. Z czego utrzymywało się te studio, skoro ostatnia ich gra jest sprzed 10 lat?
Jak widać wcale nie trzeba dużo środków i sprzedaży hitów AAA po 300zł żeby utrzymać firmę i wydawać kolejne gry ;)
Pewnie ciągnęli na sprzedaży Ethana Cartera i Painkillera, ale strzelam na jakiegoś prywatnego inwestora który sfinansował tO studio.
Plus oczywiście hajs z epica który dostali za wyłączność na rok. Podejrzewam, że gdyby nie Epic, który dofinansował start, to gra by nigdy nie wyszła.
KIedy wchodzisz na Steam i jest nowa gra, a okazuje sie ze ma juz prawie 2 lata i do tego to early access vol.2.
EPIK GEJM STOR - Sklep w ktorym data narodzin twojej gry, jest rownoczesnie data jej smierci.
ps.
Studia czesto sobie dorabiaja miedzy projektami/jak maja wolnych pracownikow roznymi zleceniami IT. Pozatym w znakomitej wiekszosci studia sa w stanie sie utrzymac przez lata ze sprzedazy jednej gry, o ile nie sa zle zarzadzane a kasa nie jest przepieprzana na glupoty.
To ze trzeba sklepikow, mikrotransakcji, innych zrodel przychodow aby rozwijac gry po premierze to sa brednie pazernych dystrybutorow i devsow.
Aż trudno uwierzyć, że ta gra została zapowiedziana na tym samym E3 co Outraiders...
No i po tym roku miała trafić pełna wersja. Najbardziej mnie wkurza, że ciągle ten balans zmieniają, to nie ma sensu grać, jak się odwali postać i wyjdzie, że ona słaba jest, bo twórcy nagle uznają, że ta statystyka lub broń musi znerfiona zostać. Ja im płacić i testować balansu gry nie będę.
A i polecam obczaić stronę studia i news z 5-go września, tam dokładnie wyjaśnili, jak zmieniła się strzelanka i na czym to polega. Jak dla mnie spoko kierunek.
Strzał w kolano, jak ja teraz w porze nocnej dojrze głownego protagoniste
Zagrałem wczoraj testowo pierwszą lokację. Grafika jest rewelka. Na 6800XT wszystko na ULTRA i ok 160-180 fps. w 1440p. Więc optymalizacja jest. Granie nie crashuje, szybko się ładuje. Textury żyleta. Będzie hit murowany. Na pewno odniesie sukces. Zwiększył bym ilość ludzi którzy nad tym pracują i wydał jak najwcześniej. Klimat coś ala Painkiller, Hexen, Dark Souls i Doom.
Meh... poczekam na kolejnego Painkillera, alno porządny remaster na UE5.x
Twórcy Witchfire przedstawili ambitną „mapę drogową”
Plany rozwoju a nie mapę drogową. Mapę drogową to sobie można otworzyć w mapach google, albo fizyczną. Nie wszystko można przełożyć na język polski bezpośrednio. W angielskim road map ma 2 znaczenia. Natomiast w języku polskim mapa drogowa ma jedno znaczenie. I nie oznacza ono planów rozwoju.
Taki ulepszony Painkiller. Wygląda to naprawdę miodnie. Kiedyś na jakiejś promce na pewno się skuszę, chociaż pomimo tego, że jestem old sqlowym graczem w Quake'a, to zaczynam powoli odchodzić od tego typu napierniczanek. No coż..., latka lecą i gusta się trochę zmieniają.