Po boomie na F1 Electronic Arts mierzy się ze spadkiem popularności serii od Codemasters. Sytuacja nie wygląda różowo
Tak to jest jak gra jest kopią, kopii, kopii. Może wystarczyło by zrobić grę co 3 lata a co roku zrobić tylko dlc aktualizujące składy zespołów?
Kurcze, ciężka sprawa, może powinni zawrzeć jakieś paczki do otwierania w grze jak w FIFIE, np. kolor bolidu, lepsze osiągi samego bolidu, święcące opony albo kolorowy dym spod kół.
Może wtedy przyciągneliby więcej graczy, FIFA bije kompletne rekordy rok w rok.
No i żadnych przecen, a nie tak jak teraz jedna pod koniec życia gry, a usuwanie z dystrybucji po pół roku, kto nie kupił niech żałuje. Trzeba jeszcze bardziej nakręcić efekt FOMO
kolor bolidu, lepsze osiągi samego bolidu, święcące opony albo kolorowy dym spod kół
Jakby nie patrzeć, to już począwszy od F1 2019 w grze jest zawarty sklep, w którym za punkty kupione za prawdziwe pieniądze kupisz nowe wzory malowania bolidu, kombinezony, rękawice i kaski, a od F1 22 dodatkowo gadżety, koszulki, czapki, spodnie, buty, meble i ozdoby na ściany.
Te wzory powinny lecieć z paczek, kierowcy, menadżerowie, super gwiazdy machające czarną flagą, członkowie zespołu jak mechanicy, np. złoty mający +0,05 sekundy do wymiany prawego tylnego koła, a ten w informie -0,10 sek do zmiany prawego przedniego koła, ale żeby mieć ten pitsop faktycznie szybszy o te -0,10 sek to musisz mieć tych mechaników 4 w informie bo inaczej zmiana kól trwa tyle, co najwolnieszy mechanik. To jest błąd koncepcji, i w taki sposób graczy do siebie nie przyciągną, gracze lubią otwierać paczki.
Oczywiście to, jak i poprzedni mój komentarz to czysty sarkazm, żeby nie było.
w artykule brakuje jednej podstawowej informacji - od bodajże roku 2020 każda kolejna edycja to właściwie ta sama gra. nawet mimo nowych bolidów edycja 2022 była praktycznie taka sama. najgorsze, że każda powielała te same irytujące bugi, co było także dowodem, że to było to samo. jedyna różnica była w coraz wyższej cenie oraz lekko zmienianym modelu jazdy. w tym roku przegięli z ceną i modelem jazdy. bolidy z roku na rok się nie zmieniły, dlaczego więc tak drastycznie zmieniono model jazdy? nie widziałem w necie ani jednej pochlebnej opinii na ten temat. gram także w rfactor czy asseto corsa, ale jako wielki fan F1 bardziej lubiłem online F1 w oficjalnej grze. co roku powtarzałem sobie to samo - "za rok już tego g... nie kupię". wypróbowałem grę na EA Play i tę edycję sobie pierwszy raz od 2016 roku odpuszczę (to samo zrobiłem od edycji 2014 wcześniej mając wszystkie po kolei od 2009 albo 2010). zresztą to nie jest tylko problem z F1 jeśli chodzi o EA Sports. każda kolejna wersja FIFA czy NBA to coraz większy shit. nie dziwmy się więc, że fani serii mają już dość.