Vessel of Hatred na nowo zdefiniuje Diablo 4. Gracze doceniają ogrom zmian
D4 polane sosem rozwiązań z D2 i D3... Zobaczymy jak to wyjdzie. Dodatek dawno kupiony, ale sprawdzi się też PTR :)
Zna ktoś jakiś dodatek do przeglądarki lub skrypt do uBlocka, który blokuje ładowanie się kolejnych newsów pod artykułami (Infinite Scrolling)?
na nowo zdefiniuje Diablo 4
Hasło, które pojawia się z każdym nowym sezonem. W przypadku dodatku pewnie będzie tak samo prawdziwe.
Zmiany pokazuja, ze D4 idzie coraz bardziej w strone d3 2.0, a nie D2 jak zapowiadali. Oni juz nie maja pomyslu na ta gre wiec wracaja do mechanik z D3. Jedyne co mnie bawilo w D3 bo gra byla zwalona, ze heej to byl RM Auction House aka Diablo Tycoon oraz multi box 4x Wizzardy lub Monki xD fajnie sie tym gralo.
Bez PvP aren/battlegroundow z auto matchmakingiem i auction hause nie widze sensu wydawania ok 300zl na podst + dodatek, nie ma tam nic nowego lub interesujacego.
Zaraz premiera PoE2 z kontentem pewnie 3x wiekszym w dadatku za darmo xD
Obecnie darmowy Project Diablo 2 jest chyba najlepszym rozwiazaniem jak ktos chce usprawnionego Diabelka.
I tak nadal śmieszy, że Path of Exile wprowadziło runy (wiadomo tymczasowo, bo sezon) szybciej niż Diablo III i Diablo IV (gdzie, żeby korzystać z run musisz mieć kupiony dodatek).
Kupiłem Diablo IV na premierę - owszem, frajer ze mnie. I piszę ten komentarz mając odpalone D2R.
Balans to jedyna wada D2R.
Dlatego jezeli chodzi o Diabelka to gram glownie stare patche (1.09) i PD2.
A żebyś wiedział. Kupiłem D2R wcale nie tak dawno temu, jakoś niedługo przed premierą D4 za te sześćdziesiąt złotych z groszem chociaż wcale nie miałem w planach bo kiedyś się w to nagrałem do bólu, ale jednak się skusiłem. Czwórkę kupiłem po pierwszej obniżce za 180 coś tam złotych, przeszedłem raz i znowu pogrywam w dwójkę. To jest śmiech na sali, co oni zrobili z tej gry. Czekam na Path of Exile.
jeśli ten dodatek nie naprawi tej gry to klapa od sedesu :) podobno wymagana ma być wspólna gra z znajomymi tak jak w diablo immortal przy wykonywaniu zadań pobocznych - a to mi się nie podoba - lipa
Dla mnie osobiście nie jest najwazniejsze, że będzie nowa klasa czy nowa lokacja chociaż jestem tego bardzo ciekawy i już nie mogę się doczekać aż będę zwiedzał Nahantu Spirytystą pod postacią Orła i Skolopendry...
najważniejsze jednak jest to:
"Runiczne słowa umożliwiają wyniesienie mocy postaci na zupełnie nowy poziom poprzez tworzenie własnych zdolności."
Fani Diablo II zadowoleni ? Będzie grane ?
Bedą runy w tym dodatku chyba coś ominąłem ?
Fani Diablo II zadowoleni ? Będzie grane ?
To będą zupełnie inne słowa runiczne i runy niż w Diablo II. To coś na zasadzie dodatku do ekwipunku, a nie alternatywy. Plus żeby z nich korzystać wymagane jest posiadanie dodatku.
Tak
"W Sanktuarium można znaleźć dwa rodzaje run: runy rytuału i inwokacji. Runy rytuału określają czynności, które trzeba wykonać, by je aktywować, a runy inwokacji wywołują potężny efekt, gdy warunek z runy rytuału zostanie spełniony."
"Runy wykorzystują zasób nazywany Ofiarą, który jest generowany przez runy rytuału w momencie spełnienia podanego warunku. Runy inwokacji zużywają punkty ofiary, by aktywować dany efekt. Im bardziej wymagający warunek, tym więcej punktów ofiary wygeneruje runa rytuału. I odwrotnie – Ofiara wymagana do aktywacji runy inwokacji zależy od siły efektu."
"Można wygenerować więcej punktów ofiary, niż wymaga tego runa inwokacji. Wtedy do gry wkracza kolejna mechanika: Przeładowanie. W wielu runach inwokacji przewidziano premię do działania efektu w przypadku wygenerowania Ofiary większej niż wymagana, która powoduje jego wzmocnienie na krótki czas."
Przykład:
"Dodanie run Bac i Jah do przedmiotu w ekwipunku, powoduje powstanie runicznego słowa BacJah."
Fani Diablo II zadowoleni ? Będzie grane ?
To nie ma nic wspolnego z runami i slowami runicznymi z D2.
Uzywaja nazwy zeby zlowic troche sprzedanych kopii na nostalgii.
Sam system pewnie bedzie nudny i plytki, tak jak kazdy inny w D4
Po prostu kolejne socktetables, ze zmieniana nazwa i ikonka.
Tak wiec nie. Nie bedzie grane.
PS. Najlepsze jest za na pierwszym pokazie gry na ktorymstam Blizzconie, mieli w pelni dzialajacy system run i runewordow taki jak w D2.
Shame.
Via Tenor
Wczoraj minalem nawet ogladac, albo czytac na redit na biezaco relacje z tego pokazu ale olalem.
Dzis musze przyznac ze jak przeczytalem runewordy to nawwet troche drgnal. ;P ;)
Ale jak zobaczylem szczegoly to.... meh. Niezla bieda. I KOLEJNY gowniany resource do ogarniecia. Jakby ich malo bylo.
Marnujesz dwa sockety w gearze ma WSPANIALY, GAMECHANGING EFFECT ze jak przebiegniesz 50 metrow, to JEDEN RAZ mozesz teleportnac zamiast zrobic unik. A potem znowu musisz przebiec 50 metrow.
Geniusz to wymyslil. Nagrode Diobla mu!
GENIALNE. NIESAMOWITE. MEGA KREATYWNE. OSZLAMIAJACE. DIABOLICZNE.
Na bank 2 sezony później będą przebudowywać te mechanikę jak się okaże że te runewordy są o dupe roztrzasc (a czytając je to są) i będą usuwać ten resource.
Znowu popełniają ten sam błąd co na początku przy premierze z lootem, dają warunki do pasywek typu "umiejętność x ma 00.12% szansy na odpalenie się jeśli zabiłeś biseksualnego diabełka stojąc w wodzie w samych gaciach o 12.53 w środę". Teraz zamiast zrobić naprawdę potężne boosty typu masz teleporta permanentnie zamiast uniku tylko np. korzysta on z twojego podstawowgo resourca na postaci to daja takie gówno. Wystarczyłoby żeby szansa na zdobycie run była mniejsza tak żeby gracz czuł te nagrodę za wysiłek. Nie wiem kto im tam projektuje te mechaniki, stażyści?
blizzard lubi rzucac buzzwordami i duzymi nazwami oraz nostalgicznymi nazwami
Pomijajc ze zawsze myslalem ze zrobia runewordy jak w D2 jako itemki do skladania i kolejne efekty wkladane w sloty sa nikomu nie potrzebne, to...
Your evade ability changes to Teleport.
Roll one of three at random when creating rune:
- 10% reduced movement speed after teleporting. Stacks up to 5 times, resets after 2-5 seconds. Scaleable with cooldown reduction stat.
- Evade now costs 5% of your maximum life per cast. Your life regen is halved for 2-5 seconds after teleporting. Scaleable with cooldown reduction stat.
- Monsters in 20 yards (z dupy wymyslona wartosc zeby jakas byla) radius from teleport casting spot gets +20% Damage buff for 3-5 seconds. Stackable up to 5 times.
I bam mamy fajny, duzo potezniejszy swap ability. uzyteczny do positioningu i ucieczek, z zabezpieczeniami przed abuse w roznych buildach.
Wartosci do balansu ofc bo wpisywalem tak sobie.
Wydesignowalem razem z dwojka na kiblu.
Nudne juz sie to robi. Dodaja rzeczy z poprzednich gier po 11 miesiacach. Ludzie pobłażliwie ich traktuja jakby to bylo jakies amatorskie studio. "ojeju w koncu co srobia, znakomite updatey"... 11 miesiecy po premierze gra dalej ma problemy z BETY!
Oj ludzie, ludzie... nigdy wam sie nie dogodzi! Co by Blizzard nie zrobił to jest źle. To źle... tamto źle... Nie wiem może mam inne podejście czy moje oczekiwania są takie jak w innych grach. Bo co tutaj niby Blizzard ma zrobić, czy naprawdę inne gry są takie super? I ciągle te argumenty, że PoE lepsze albo Blizzard ma miliardy a robi słabe gry. Jak PoE jest głębsze i bardziej rozubudowne to spoko ale Diablo IV naprawdę nie musi być takie samo bo Diablo nigdy nie było wyjątkowo rozbudowane.
Dla mnie osobiście jako gracza takie gry jak Cywilizacja ciągle porównywane do gier Paradoksu czy Diablo porównywane do PoE to krzywdzące argumenty bo ani Diablo nie musi być jak PoE ani CIV jak Europa Universalis bo dla mnie te gry są odpowiednia zbalansowane i nie mam setek godzin żeby tylko w nie grać.
Zaraz ktoś powie no tak najlepiej nich dadzą gry tylko dla Tatusiów którzy nie mają czasu na grę a udają wielkich graczy. Ja uważam, że gry są dla każdego a Diablo czy CIV mają dobry balans jeśli chodzi o czas rozgrywki.
Druga sprawa jest taka, że nie wiem czy zauważyliście ale Blizzard cały czas się stara grę ulepszyć i po Campfire Chatach widać, że im na tym zależy. Ciągle słyszę, że słabo to wygląda ale to jest już taka gra i oni poprostu starają się ją ulepszać ale nie zrobią z niej drugiego PoE2 i bardzo dobrze bo jak będę chciał grać w PoE2 to w nią zagram.
Diablo IV ma różne mechaniki, otwarty świat, mroczną grafikę i dąży do gry-usługi. Jak im się to udaje to uważam, że nieźle. Podstawka była rozbudowana i sprawiła, że przez ostatni rok grałem sezony. Za chwilę dodatek i nowe rzeczy. Za rok podejrzewam kolejy dodatek i gra będzie coraz lepsza więc naprawde nie rozumiem tego całego hejtu.
Ale żeby nie było, że patrzę przez różowe okulary to osobiście uważam, że w DIablo IV powinien być zwiększony poziom trudności bo jest za łatwo. Na normalu nie ma sensu grać. Hard jest odpowiedni na początek ale nie za trudny bo ja jako casul dochodzę do 100 poziomu i w zasadzie bije wszystko na U1 na jednego hita nawet nie znając żadnych bulidów i robiąc to podstawowymi itemami.
Jeśli zwiększyli by poziom trudności, dodadzą runy, bulidy będą różnorodne i fajnie je się będzie skłądało, skille będą na siebie oddziałwywały. Jeśli potwory będą bardziej inteligentne tzn. będą atakowały częściej, uciekały jak będą dostawały hity czy walka będzie bardziej taktyczna na zasadzie mamy grupy mobów które trzeba atakować w określony sposób to będzie super. A wszystko to opiera się o poziomy trudności bo z tym AI nie jest tak źle podczas levelowania ale już w Endgame to jest bieganie i farma obszarowymi atakami na całe ekrany i zabijanie potworów na jednego hita. Niech ten poziom będzie trudniejszy a potwory bardziej wytrzymałe, niech lepsze bulidy po patchnotach będą dawały poczucie mocy i trudniejszą walkę z mobami i będzie dobrze.
Nie ma co ciągle porównywać gry do PoE.
Civka ma tyle do gier Paradoxu co Wiedźmin 3 do Neverwinter Nights. Są to rpgi i na tym sie cechy wspólne kończą.
Zresztą do czego innego niż do PoE trzeba porównywać Diablo 4? Mogę porównać do takiego Diablo 2 gdzie itemizacja jest o niebo lepsza. Niby D4 ma lepszy endgame (a nie bieganie milion razy na Baala by wydropić Kozik Końca Świata). Ale poza tym to D2 robi wszystko lepiej. Na przykład lepsze (i dużo większe) drzewka umiejętności.
Obecnie głównym problem Blizza jest to że oni nie mają pojęcia co chcą zrobić z tą grą. Mówili że będzie ciężko zdobyć legandarkę i wgl będzie to super doświadczenie. Gram sobie obecnie w D4 na sezonie i po 4h gry mam chyba 30 poziom i z 8-9 legendarek. Z moje perspektywy Diablo 4 to raczej takie Diablo 3.5
Gracze doceniają ogrom zmian Może docenią, o ile to zrobią. Trudno oceniać produkt, do którego nie ma się dostępu, opierając się tylko na marketingowej gadce ActiBlizz.
Dożyliśmy czasów gdy liczbę zmian liczy się wymyśloną liczą słów po to by przyciągnąć gracza ogromem nowości. A tak naprawdę będzie to wydmuszka w nieco nowszym opakowaniu.
Eeee... Nie podoba mi się ta gra.
Też kupiłem Diablo gold na premierę, po fabułce odpadłem i nie widzę obecnie jakości w tej grze
Ja tam gram do dziś i doczekać się nie mogę dodatku i nowego sezonu, Diablo 3 ograne w tysiącach godzin, sam nie raz wracam do D2 Resurrected ale już trochę nudzi, wiadomo że czekać czekam ale też się nie napalam nie wiadomo jak, bo w końcu to Blizzard (ACTIVI$$ION)
PS: Jak coś promocja na steam Diablo IV za 130 zł xD a sam dodatek 170 zł no to dalej niestety 300 zł wychodzi
O, czyli runy, które miały się pojawić w podstawce zostały zablokowane za dodatkiem.
Byle do 15 listopada.