Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat Jak zepsuć ładną grę? Recenzja techniczna Star Wars Outlaws

29.08.2024 16:40
Maverick0069
1
Maverick0069
101
THIS IS THE YEAR

Bo data premiery dla gracza to co najmniej 6 miesięcy po premierze wyznaczonej przez twórców.
Chyba, że śpisz w jaskini i nie wiesz jak ta branża wygląda bądź lubisz dymanko.

post wyedytowany przez Maverick0069 2024-08-29 16:41:20
29.08.2024 17:16
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
sabaru
19
Generał

Czyli premiera odwołana i można kupić za rok jak już wszystko połatają.

30.08.2024 02:03
SpoconaZofia
2.1
SpoconaZofia
80
Legend
Wideo

Grafikę połatają. Ale cała reszta? Wątpię. Tutaj masz porównanie do starszej gry. Duży krok wstecz. https://youtu.be/kkTbIO2Yg3I?si=aUpv0EKA5HYZxNeE

post wyedytowany przez SpoconaZofia 2024-08-30 02:08:46
30.08.2024 10:43
marvin92
2.2
marvin92
24
Pretorianin

SpoconaZofia - Gdyby Rockstar wydał Outlaws to faktycznie byłby krok wstecz. Ale Ubi nie zbliżyło się nawet w swoich grach do poziomu RDR2.

29.08.2024 19:43
Krypta76
😂
3
odpowiedz
Krypta76
49
Generał

Dla masochistów którzy lubią bez mydła za 500zł.

29.08.2024 21:45
😒
4
odpowiedz
Diobel
5
Junior

czy to będzie teraz u Was standard? Będą pojawiać się częściej recenzje techniczne gier, czy tylko w tym wypadku? Czemu mam wrażenie, że robicie wszystko żeby nie wystawić tej grze słabej oceny...?

29.08.2024 22:28
5
odpowiedz
2 odpowiedzi
turbom
0
Chorąży

Temat ściągnięty z innej strony futurebeat.pl dosłownie wszystko skopiowane nawet tytuł i obrazek, ja pie.... czy naprawdę nie stać cię redaktorku na napisanie czegoś od siebie ??

29.08.2024 23:41
SebeqPLEQ
5.1
1
SebeqPLEQ
111
Pretorianin

serio? Zrób research zamiast się puszyć. Podpowiem - gol i futurebeat są pod webedia. Reszte wygoogluj marudo

29.08.2024 23:45
5.2
1
Eobard25
27
Chorąży

Nie wierzę, że to napisałeś xD

30.08.2024 07:36
😂
6
odpowiedz
2 odpowiedzi
LokalnyRzezimieszek
4
Konsul

Jedno co irytuje, to na siłę włączone RT, nie da się wyłączyć, czasem najniższa opcja to "low" albo "medium"

DLSS Balanced z wspomnianego 3440 x 1440 robi 835p, czyli poniżej 900p, co było domeną Xbox One...
A mimo tego ten wasz super komputer się dławi.
Więc chwalenie optymalizacji przez pryzmat grania z DLSS Równowaga, to dobitny dowód, że nie macie pojęcia o czym mówicie.

Outlaws jest ładną grą? No tak średnio bym powiedział.
Avatar wygląda ładnie, lepiej działa.

30.08.2024 07:52
A.l.e.X
😂
6.1
2
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

DLSS Balanced z wspomnianego 3440 x 1440 robi 835p, czyli poniżej 900p - oczywiście że nic takiego się nie robi.

30.08.2024 09:35
mikos365
6.2
mikos365
31
Chorąży

GRYOnline.plRedakcja

Nie mam pojęcia o czym mówię? Wyraźnie zaznaczam w tekście, ale odpowiem Ci jeszcze raz - na absolutnie MAKSYMALNYCH ustawieniach z ray tracingiem FULL trzeba zejść nieco z rozdzielczością, to jest mocno obciążające, więc włączam DLSS równowaga. Natomiast wskazuję w treści, że jeśli tylko wyłączymy "oświetlenie bezpośrednie" to gram z DLSS quality i mam ponad 100 klatek. I nie - DLSS "równowaga" =/= granie w 720p, w żadnym układzie słonecznym, a na pewno nie w naszym

30.08.2024 07:50
A.l.e.X
😉
7
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

W tym tekście wyżej jest tyle pomyłek merytorycznych że aż szok. Dam przykład jak może być wyższe opóźnienie przy wyższej ilości klatek ? To jest nie możliwe.

30.08.2024 09:32
mikos365
7.1
mikos365
31
Chorąży

GRYOnline.plRedakcja

Udajesz, czy celowo wprowadzasz innych czytelników w błąd? Włączenie Frame Generation ZAWSZE zwiększa ogólne opóźnienie względem obrazu z DLSS np. quality. Mimo większej ilości klatek masz zwiększone opóźnienie i choć nie czuć go za bardzo, bo te techniki działają bardzo dobrze, to tak - opóźnienie z FG jest większe niż z samym DLSS.

30.08.2024 09:38
7.2
zanonimizowany1403735
0
Chorąży

Aleks znowu coś mamrocze, nowe, nie znałem.

30.08.2024 10:19
A.l.e.X
7.3
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

nie zauważyłem że napisałeś że to było w ustawieniach w trybie DLSS (więc częściowo zwracam honor)

FG jest pakietowane z reflexem więc różnica pomiędzy syntetycznym DLSS w dowolnym trybie vs DLSS+FG+Reflex w tym samym dowolnym trybie jak DLSS do porównana strzelam że będzie się zamykać w różnicy 1-2 może 3ms (nie jesteś w stanie zobaczyć tej różnicy nawet jakbyś był cyborgiem). FG dodaje puste klatki więc wiadomo że doda opóźnienie ale jak wyżej jest pakietowane z reflexem.

30.08.2024 09:46
8
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Promko
11
Legionista

Nie mocniejsze konsole są potrzebne, tylko w końcu zacznijcie piętnować brak optymalizacji wszystkiego jak leci. Rozgrzeszacie deweloperów za ich lenistwo i pośpiech, jestem już zmęczony, jak krótkowzrocznie podchodzicie, ale ujmę to tak: konsole są za słabe? No to jak wygląda nowy Star Wars, a jak Horizon Forbidden West? Zaraz ktoś napisze, że tam nie ma raytracingu - nie ma i jak wygląda bez tego? Jak działa? Jak wygląda nowe Halo? Jak wyglądają Forza Horizon i Motorsport? Da się? Da się, trzeba tylko chcieć i włożyć trochę pracy. Przestańcie już chrzanić, jaki to sprzęt jest jest słaby. Tak słaby jak PC z RTX 3060...

30.08.2024 09:52
mikos365
8.1
mikos365
31
Chorąży

GRYOnline.plRedakcja

To znaczy się tak - co do zasady się z Tobą zgodzę, lenistwo i pośpiech devów na pewno mają tu swoją rolę. Natomiast ja odnoszę się do sytuacji, którą mamy obecnie - konsole mają podzespoły na poziomie pecetów z okolicy 2020 roku, czyli mają te 4 lata, ewidentnie to jest za mało, jak na standardy dzisiejszych gier / optymalizacji - niestety

30.08.2024 10:26
ODIN85
9
odpowiedz
ODIN85
34
Senator
Image

Podstawa to zrobić to.

Futurebeat Jak zepsuć ładną grę? Recenzja techniczna Star Wars Outlaws