Jak zepsuć ładną grę? Recenzja techniczna Star Wars: Outlaws
Bo data premiery dla gracza to co najmniej 6 miesięcy po premierze wyznaczonej przez twórców.
Chyba, że śpisz w jaskini i nie wiesz jak ta branża wygląda bądź lubisz dymanko.
Czyli premiera odwołana i można kupić za rok jak już wszystko połatają.
Grafikę połatają. Ale cała reszta? Wątpię. Tutaj masz porównanie do starszej gry. Duży krok wstecz. https://youtu.be/kkTbIO2Yg3I?si=aUpv0EKA5HYZxNeE
czy to będzie teraz u Was standard? Będą pojawiać się częściej recenzje techniczne gier, czy tylko w tym wypadku? Czemu mam wrażenie, że robicie wszystko żeby nie wystawić tej grze słabej oceny...?
Temat ściągnięty z innej strony futurebeat.pl dosłownie wszystko skopiowane nawet tytuł i obrazek, ja pie.... czy naprawdę nie stać cię redaktorku na napisanie czegoś od siebie ??
Jedno co irytuje, to na siłę włączone RT, nie da się wyłączyć, czasem najniższa opcja to "low" albo "medium"
DLSS Balanced z wspomnianego 3440 x 1440 robi 835p, czyli poniżej 900p, co było domeną Xbox One...
A mimo tego ten wasz super komputer się dławi.
Więc chwalenie optymalizacji przez pryzmat grania z DLSS Równowaga, to dobitny dowód, że nie macie pojęcia o czym mówicie.
Outlaws jest ładną grą? No tak średnio bym powiedział.
Avatar wygląda ładnie, lepiej działa.
DLSS Balanced z wspomnianego 3440 x 1440 robi 835p, czyli poniżej 900p - oczywiście że nic takiego się nie robi.
Nie mam pojęcia o czym mówię? Wyraźnie zaznaczam w tekście, ale odpowiem Ci jeszcze raz - na absolutnie MAKSYMALNYCH ustawieniach z ray tracingiem FULL trzeba zejść nieco z rozdzielczością, to jest mocno obciążające, więc włączam DLSS równowaga. Natomiast wskazuję w treści, że jeśli tylko wyłączymy "oświetlenie bezpośrednie" to gram z DLSS quality i mam ponad 100 klatek. I nie - DLSS "równowaga" =/= granie w 720p, w żadnym układzie słonecznym, a na pewno nie w naszym
W tym tekście wyżej jest tyle pomyłek merytorycznych że aż szok. Dam przykład jak może być wyższe opóźnienie przy wyższej ilości klatek ? To jest nie możliwe.
Udajesz, czy celowo wprowadzasz innych czytelników w błąd? Włączenie Frame Generation ZAWSZE zwiększa ogólne opóźnienie względem obrazu z DLSS np. quality. Mimo większej ilości klatek masz zwiększone opóźnienie i choć nie czuć go za bardzo, bo te techniki działają bardzo dobrze, to tak - opóźnienie z FG jest większe niż z samym DLSS.
Aleks znowu coś mamrocze, nowe, nie znałem.
nie zauważyłem że napisałeś że to było w ustawieniach w trybie DLSS (więc częściowo zwracam honor)
FG jest pakietowane z reflexem więc różnica pomiędzy syntetycznym DLSS w dowolnym trybie vs DLSS+FG+Reflex w tym samym dowolnym trybie jak DLSS do porównana strzelam że będzie się zamykać w różnicy 1-2 może 3ms (nie jesteś w stanie zobaczyć tej różnicy nawet jakbyś był cyborgiem). FG dodaje puste klatki więc wiadomo że doda opóźnienie ale jak wyżej jest pakietowane z reflexem.
Nie mocniejsze konsole są potrzebne, tylko w końcu zacznijcie piętnować brak optymalizacji wszystkiego jak leci. Rozgrzeszacie deweloperów za ich lenistwo i pośpiech, jestem już zmęczony, jak krótkowzrocznie podchodzicie, ale ujmę to tak: konsole są za słabe? No to jak wygląda nowy Star Wars, a jak Horizon Forbidden West? Zaraz ktoś napisze, że tam nie ma raytracingu - nie ma i jak wygląda bez tego? Jak działa? Jak wygląda nowe Halo? Jak wyglądają Forza Horizon i Motorsport? Da się? Da się, trzeba tylko chcieć i włożyć trochę pracy. Przestańcie już chrzanić, jaki to sprzęt jest jest słaby. Tak słaby jak PC z RTX 3060...
To znaczy się tak - co do zasady się z Tobą zgodzę, lenistwo i pośpiech devów na pewno mają tu swoją rolę. Natomiast ja odnoszę się do sytuacji, którą mamy obecnie - konsole mają podzespoły na poziomie pecetów z okolicy 2020 roku, czyli mają te 4 lata, ewidentnie to jest za mało, jak na standardy dzisiejszych gier / optymalizacji - niestety