Unikalny system walki z ślicznego RPG na pierwszym gameplayu. Clair Obscur: Expedition 33 da się przejść, nie otrzym...
niesamowity surrealistyczny klimat sie zapowiada. muzyka i aktorzy na materiale fenomenalni. walka dynamiczna pomimo tego, ze turowa. zaintrygowala mnie ta gra juz pierwszym zwiastunem miesiace temu, ale teraz czekam z niecierpliwoscia
Od pierwszego pokazu gra mnie zaintrygowała. A teraz się utwierdzam że chcę w to zagrać. Bardzo klimatyczna grafika i fenomenalna warstwa dźwiękowa. A sama walka mimo turowej wygląda bardzo efektownie i dynamicznie.
Paździerz i MMO dla dzieci do lat 6...
1/10 na zachętę.
Cos mu się pomyliło lub słońce przygrzewało zbyt mocno podczas obchodu włości.
grafika plastik-fantastik... duperele i napisiki nad postaciami, postać wykonująca pierdyliard obrotów w powietrzu... żałosny klon Final Fantasy...
Drugi news o tej grze w ciągu 3h, dewaluujecie ten wspaniałe zapowiadający się tytuł rozbijając rozmowę na wiele wątków.
https://www.gry-online.pl/S043.asp?ID=16571482&N=1#post0-16571520
NIespodziewanie trafia na moją listę gier wartych obserwowania. choć za RPGami nie przepadam, tak tutaj może być interesująco.
Mam nadzieję że nie wpadną na takie trofeum przejdz grę bez otrzymania obrażeń.
Wygląda na fajną gierkę, taką dziwaczną, ale w jak najbardziej pozytywnym sensie. Nawet ten turowy system walki, za którym zazwyczaj nie przepadam, tutaj o dziwo mnie nie zniechęca.
Zabawne, jak sobie człowiek przypomni reakcje graczy na nachalne QTE dekadę temu :D A tu opiera się na nich CAŁA WALKA.
Czemu takie intrygujące, ciekawe, dopieszczone artystycznie pomysły muszą być dla odmiany położone przez udziwniony na siłę gameplay?
Każda gra z takim systemem jest irytująca, a tutaj, w tak skrajnym wydaniu...
I tak nie zagrasz, a masz najwięcej do powiedzenia o grach. Nie pograzaj się już Pietrus.
nie cała walka, bo nadal zadajesz obrażenia, ale mniejsze.
i to nie jest jakieś wielkie udziwnienie "na siłę" - to jest dosłownie system wzięty z "nowszych" turowych gier jRPG, np. Lost Odyssey czy FF X.
też średnio to lubię, wolę zwykle nudne klikanie na "attack, skill, magic", ale to tez nie do końca takie QTE, na które ludzie narzekali gdzieś pomiędzy 7. i 8. generacją, kiedy dosłownie każdą czynność w grach akcji wykonywalimy w QTE, na koniec każdej walki z bossem było QTE i powstawały całe gry oparte na QTE, np. gry od Quantic Dream.
Czemu takie intrygujące, ciekawe, dopieszczone artystycznie pomysły muszą być dla odmiany położone przez udziwniony na siłę gameplay? Celem takiego zabiegu jest głównie wydłużenie rozgrywki. Do wyboru masz możliwość stworzenia większej liczby lokacji i szybszych potyczek RT z bossami (jak w FF XIII np.) albo ich ograniczenie i wprowadzenie „wydłużaczy” takich jak tego typu walka właśnie. Lokacje wymagają więcej czasu na ich przygotowanie oraz dodatkowego czasu na ich zaprojektowanie wiec wyborów twórców wydaje się oczywisty. Sam lubię bardzo walkę turową, ale tę znana z Fallout 1 czy 2 lub DOS 1 czy 2. Co do rozwiązania przyjętego w tym projekcie także nie jestem przekonany. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Edit
W tym filmie widać jednak, że walka z wymagającymi bossami może być długotrwała (oceniając przynajmniej po czasie wyczerpywania się ich paska życia). W innym wątku dot. tego tytułu takze pojawiły się podobne wątpliwości.
https://www.youtube.com/watch?v=55rUagD9sVQ
Mój na tę chwilę najbardziej wyczekiwany tytuł przyszłego roku. Czekam, to nie może się nie udać. A przynajmniej mam takie życzenie.
Co do obecności QTE. Jestem pewien że twórcy dadzą w opcjach, lub przy wyborze poziomu trudności, opcję z QTE i bez QTE.
wyglada bardziej spoko taki final fantasy polaczony z honkai star rail z bardziej ponura stylistyka :D pewnie zagram i przejde tak o :D
Unikalny system walki z ślicznego RPG na pierwszym gameplayu.
Byk w tytule, ktoś tam u was odpowiada za edycję/korektę??
Przyimka "ze" używa się przed wyrazami rozpoczynającymi się od spółgłoski: s, z, ś, ź, ż, rz, sz, po której następuje inna spółgłoska. Powinno być "ze ślicznego", inaczej się to słabo czyta i wymawia.